אפשר להשתגע מהקמצנות של אפל בנוגע לנפח הסוללות באייפונים.

BBBAAABBB

New member
אפשר להשתגע מהקמצנות של אפל בנוגע לנפח הסוללות באייפונים.

אפל נ-מ-א-ס-ת-ם


דגמי iPhone 8 וiPhone 8 Plus מגיעים עם סוללות קטנות יותר מסדרת אייפון 7.

במהלך השבוע שעבר הציגה אפל באופן רשמי את דור מכשירי הדגל החדש והמתקדם ביותר בייצורה, שכלל שתי סדרות סמארטפונים שונות: iPhone X סדרת פרימיום חדשה המיישרת קו עם התפתחות שוק הסמארטפונים המודרני.
וסדרת iPhone 8 המהווה כממשיכת דרכה של סדרת אייפון 7 וכוללת מגוון שיפורים ושדרוגים צנועים למדי בהשוואה לדור הקודם.

אפל, כהרגלה, אינה נוהגת לחשוף פרטים רבים אודות חיי הסוללה וקיבולת הסוללה של מכשיריה החדשים ומותירה למשתמשיה לגלות פרטים אלו אך ורק לאחר ההכרזה הרשמית לטובה ולרעה.

אך אם ציפיתם לשמוע שהיצרנית האמריקאית הגדילה את קיבולת הסוללה במכשירי סדרת אייפון 8 החדשים בשורות רעות בידינו.
על פי מידע שנחשף דרך אתר משרד התקשורת הסיני TENAA, דגמי iPhone 8 וiPhone 8 Plus מציעים סוללה בקיבולת נמוכה בהשוואה לקודמם כאשר זו עומדת על 1,821mAh ו2,675mAh בהתאמה.

לשם השוואה דגמי אייפון 7 ואייפון 7 פלוס הגיעו בשנה שעברה עם סוללות בקיבולת 1,960mAh ו2,900mAh בהתאמה כך שמדובר בשינוי די מהותי.

חרף השינוי מדגישה אפל כי סדרת אייפון 8 תספק חיי סוללה זהים לקודמתה ככל הנראה נוכח שילובו של שבב ה-Apple A11 Bionic המציע צריכת חשמל חסכונית יותר.
אם חלפה בראשכם המחשבה שהקטנת קיבולת הסוללה נובעת מצמצום במימדי המכשירים בהשוואה לקודמם גם כאן צר לנו לאכזב אף על פי שסדרת אייפון 8 כוללת סוללות בקיבולת נמוכה מבעבר לא רק שמימדי צמד מכשירי הסדרה לא קטנו אלא שאלו אף גדלו בכל אספקט.

מימדיו של iPhone 8 יעמדו על 138.4 מ”מ אורך, 67.3 מ”מ רוחב, 7.3 מ”מ עובי ומשקל של 148 גרם, זאת בהשוואה למימדיו של iPhone 7, שעומדים על 138.3 מ”מ אורך, 67.1 מ”מ רוחב, 7.1 מ”מ עובי ומשקל של 138 גרם.
עבור iPhone 8 Plus נמצא גם כן גידול במימדים ואלו עומדים על 158.4 מ”מ אורך, 78.1 מ”מ רוחב, 7.5 מ”מ עובי ומשקל של 202 גרם זאת בהשוואה למימדי iPhone 7 Plus שנמדדים ב-158.2 מ”מ אורך, 77.9 מ”מ רוחב, 7.3 מ”מ עובי ומשקל של 188 גרם.

פרטים נוספים שנחשפים דרך TENAA מציגים מידע בדבר מערך זיכרון הפעולה של סדרת הסמארטפונים החדשה. לפי אלו, אייפון 8 מציע למשתמשיו זיכרון פעולה (RAM) בסך 2 גיגה בייט בלבד, כאשר דגם אייפון 8 פלוס כולל 3GB RAM מערך זיכרון הזהה לזה של דגמי סדרת אייפון 7 פלוס.
https://www.gadgety.co.il/188467/iphone-8-less-battery/
 

BBBAAABBB

New member
אפל לא מסוגלים לפרגן ללקוחות שלהם סוללות חזקות.

מה היה קורה אם אפל היו מכניסים באייפון 8 סוללה של 2000 מ"א ובאייפון 8 פלוס סוללה של 3000 מ"א?

למה בA7 2017 סמסונג מפרגנים סוללה של 3600 מ"א?
למה בJ7 PRO סמסונג מפרגנים סוללה של 3600 מ"א?
למה בREDMI NOTE 4X שיאומי מפרגנים סוללה של 4,100 מ"א?

זה יוצר תחושה שאפל התקמצנו בסוללות בכדי להצדיק את התכונות החדשות במכשירים של סידרה 8 !!!
1) הטענה מהירה.
2) טעינה אלחוטית QI.
 
אני חוזר ואומר: אין קשר בין קיבולת הסוללה לחיי המסך הדלוק

יש הרבה מה לומר על אפל (חברה סגורה ומסוגרת שהפכה את הצרכנים שלה לסוג של כת), אבל עדיין מערכת ההפעלה iOS יודעת לתפקד טוב עם סוללות פחות מפלצתיות.
 
למה ולמה ולמה ...

אם תוציא את האצבע מאחורנה ותיבדוק מערכות הפעלה שאינן אנדרואיד , תגלה שאנדרואיד היא סוגשל כשלון במה שקשור לניצולת הסוללה .
מערכת ההפעלה של BB ?( זצ"ל ) , WP וכמובן IOS עולות עשרות מונים על אנדרואיד בכל מה שקשור לסוללה .
אבל היי .. העיקר שאתה מקיא מפרטים ומספרים
 

noa_f

New member
אם זה מה שמשגע אותך (ובמיוחד כיוון שאין לך אייפון) - אז

החיים שלך דבש.
 
למעלה