למה שלא תפנה לחברה בה אתה מנוי ותשאל?
חפש גם בהסכם ההתקשרות עליו אתה חתום.
 
היה לי מקרה עם golantelecom שהתשלום בוצע מידי חודש ב-paypal.
אדם שאני מכיר שכח לעדכן כרטיס ב-paypal כאשר תוקף הכרטיס הקיים חלף. הוא קיבל מסרון ודוא"ל מגולן טלקום בעניין שעליו להסדיר אמצעי תשלום וכי קיים חוב (ללא קנסות / תוספות) ועליו לשלם את החוב + לעדכן אמצעי תשלום בתוך X ימים ואם לא יבוצע הרי שהמנוי ייחסם ויחל תהליך גביה.
בתוך מסגרת הזמן, שילם את החוב (אך ורק גובה חיוב החשבונית ללא תוספות אלו ואחרות), עדכן אמצעי תשלום והכל בא על מקומו.