החלפת סים שחוק - בגולן טלקום - סתם סיפור

z1george

Member
מנהל
החלפת סים שחוק - בגולן טלקום - סתם סיפור

הסים של אמא שלי, היה בשימוש מיוני 2012 ברציפות , נשחק והפסיק לעבוד.
בהתחלה חשבתי שזה הנוקיה שלה שבק איך יכולתי לחשוב זאת

התקשרתי לגולן אחרי התעקשות שזה לא ניוד ולא רשלנות אלא באמת שחיקה של הסים, הוצעה לי החלפה ב19 שח ... אבל דרך משלוח בדואר ישראל.
ניסיתי להבין למה לא באחת הנקודות שלהם... אמרו שיבדקו ויחזרו... עברו שבע שעות ואף אחד לא חזר
 

G Gabi

Member
סעיף 81א(ה) ברישיון של גולן-טלקום

"בעל הרישיון אינו רשאי לגבות מהמנוי דמי כרטיס חכם בגין החלפת הכרטיס החכם בעקבות תקלה שנתגלתה בו."
לפני מספר שבועות קרוב משפחה שם לב שהמכשיר שלו כבר לא אצלו (אבדן? גניבה? מי יודע). רכש כרטיס חדש אצל משווק תמורת 19 או 20 ש"ח.
ה"חלופה" שהוצעה לך אינה באמת חלופה, הרי אתה יכול לגשת למשווק ולקבל כרטיס חדש מכל סיבה (אובדן, גניבה, שינוי גודל או כל סיבה אחרת).
&nbsp
חוצמזה, ההצעה שלהם כלל לא פרקטית ללא שהם מתנים אותה בתשלום. במקרה הטוב כרטיס חדש ייצא רק מחר לדואר. מתי יגיע אליך? אולי יומיים אולי שבועיים.
 
שאלת הבנה/למידה

אתה מדבר על הרשיון של גולן-טלקום . אבל אין גולן טלקום . החברה נמכרה ומחברה שהיתה אמורה להיות מפעילה פיסית הפכה למפעילה וירטואלית תחת סלקום .
מה מידת הרלוונטיות של רשיון המפעיל למצב הנוכחי של החברה ?
 

G Gabi

Member
הרישיון ניתן ליישות משפטית ללא תלות* מי בעל/י המניות ביישות

חברת גולן טלקום פועלת בשוק התקשורת מכח רישיון שניתן לה ע"י הרגולטור.
האם החברה עומדת ברישיון או ישנן הפרות של חלקים אלו או אחרים - זה עניין שהרגולטור אמור לפקח עליו.
אם החברה פועלת על-בסיס/היתר הרישיון, הרי שהרישיון רלוונטי.

* כוכבית קטנה. יש קצת התניות בעניין בעלי המניות, הן ברישיון עצמו (אם זכור לי נכון, פרק ב' ו/או ג' של הרישיון) והן מכח חוקים/תקנות אחרים (למשל, הרגולטורים הרלוונטיים לא אישרו את עסקת מכירת גולן טלקום לחברת סלקום)
 
ואם כבר פיקוח

אתמול ראיתי ( לא ממש זוכר איפה ) ידיעה שמשרד התקשורת חילט קרוב ל 30 מליון ש"ח מכספי הערבויות של גולן טלקום
 

G Gabi

Member
אכן, שמעתי כבר לפני יומיים


תוהה אם הספאמרים פרסמו את זה פה. אולי. יש מספר כינויים שאינני קורא את הודעותיהם, הספאמרים למיניהם הם דוגמא לכך...
&nbsp
הודעת משרד התקשורת -
http://moc.gov.il/sip_storage/FILES/4/5484.pdf
&nbsp
האם זה מעט מידי ומאוחר מידי? לענ"ד כן.
לענ"ד במאזן הסופי, החברה 'חסכה' סכומים משמעותיים יותר בכך שהקימה רשת חלקית ופרקה אותה בתוספת חילוט ערבות בסך של כ-30 מיליון ש"ח אל מול האלטרנטיבה... (הרי איזה מן הגיון זה לעמוד בהתחייבות?)
 

G Gabi

Member
לא יודע מה זה "מ"ל" אבל יודע שכדאי שתרענן את זכרונך


 

z1george

Member
מנהל
סוף הפרשה

נגשתי לנק מכירה (בסט מובייל)
הונפק סים חדש. בחיוב 19 שח.
הנציג אמר לי שאתקשר למוקד לאקטב
התעקשתי שיעשה זאת בעצמו כדי לא לחכות שוב 20 דק על הקוו. בוצעה אקטיבציה בדוכן עצמו
בדקתי שיחה יוצאת ונכנסת
הפרשה הסתיימה

לגבי ניוד
אין אף מפעילה עם תכנית 100 דק ב10 שח, עם סים חינם ומידית.
הכי קרוב זה 012 מובייל אבל הסים אצלם עולה יותר מ19 שח
 

G Gabi

Member
pmobile/019 (חינם בבאג / 10 שח). אבל המחיר אינו קבוע "לתמיד"

 

k-don

Well-known member
הייתי שולח מייל לשרות הלקוחות/פניות הציבור ודורש זיכוי

של 19 שח לפי הוראות הרשיון


[email protected]
 
למעלה