התייעצות לגבי רכישת מכשיר חדש

במבי264

New member
התייעצות לגבי רכישת מכשיר חדש

היי לכולם, אשמח לעזרה מהמומחים של הפורום.. יש לי LG G2 גוסס, ששירת אותי נאמנה ואני מנסה למצוא לו מחליף.
אני משתמשת בעיקר בדברים בסיסיים כמו ווייז, וואטסאפ וכו', לא שומעת מוזיקה ולא רואה סרטים. חשוב לי שיהיה מכשיר אמין יחסית, עם מצלמה טובה (לצילום ילדים בבית, לא משהו חריג), סוללה טובה, וחשוב לי שהגודל יהיה סביר. יש לי יד קטנה ואני מעדיפה לא להשתמש בשתי הידיים, הG2 היה גבולי מבחינה זו, כלומר - מחפשת עד גודל 5.2. התקציב הוא סביב 1,500 ש"ח. אגב, זה לא חייב להיות טלפון ממש חדיש, העיקר שיהיה טוב.
כבר כמה ימים שאני מחפשת ומרגישה שהולכת לאיבוד בהיצע הענק. חיפשתי כבר משיאומי, דרך OP ועד S7. אז אשמח אם תוכלו לכוון אותי טיפה יותר.
 

z1george

Member
מנהל
המלצה שלי

ממליץ על מכשיר Huawei Honor 8
נמכר באמזון איטליה סביב 330 אירו כולל מיסים ושליח עד הדלת (בארץ)
יתרונות
קטן וקל ביד
מצלמה מצוינת
כפולה
אנדרואיד 7.0 נוגט
זכרון רב (4/32 פלוס הרחבה בכרטיס)
עברית מלאה
טביעת אצבע מדויקת ומהירה להפליא
לדעתי עולה גלקסי S7 וגם זול ממנו
 

BobboVilla

New member
מעולה מכל הבחינות? מה לגבי העובדה שהוא בן שנתיים

עם סוללה בת שנתיים, שאי אפשר להחליף בקלות?
 
כותבת השרשור מוכנה להתפשר על מכשיר לא חדש

כמו כן, אפשר לקנות אפילו את S5 בעל הסוללה הנשלפת. גילוי נאות: אני עם LG G3 בן ה-3, ופרט לגודל שלו, הכול לטעמי.
 

BobboVilla

New member
אפשר לקנות גם מוטורולה Defy מ-2010, מה ה-S5 קשור בכלל?

מכשיר בן שנתיים, במיוחד כזה עם סוללה לא נשלפת, הוא קנייה לא חכמה בלשון המעטה. גם אם נניח שהמכשיר המסוים נוצר לקראת סוף מחזור החיים שלו והוא "רק" בן שנה, אז הוא עדיין בן שנה אחת יותר ממכשיר חדש, מה שאומר שיש לו בערך שנה אחת פחות לחיות.
&nbsp
ואיפה ראית שהיא רוצה מכשיר לא חדש? היא כתבה לא חדיש, כלומר לא כזה מעדת ה-"יותר זה יותר", שאגב מאפיינת את מכשירי הדגל של היצרניות הגדולות. אבל בין זה שהיא לא צריכה מכשיר עם מיליון פיצ'רים לבין זה שהיא תיקח מכשיר עם סוללה רבע גמורה יש חתיכת הבדל.
 
חדיש = modern, up-to-date

כלומר, הדגם האחרון בהחלט, זה שהושק לפני חצי שעה.
 

במבי264

New member
לפני שהוויכוח ימשיך

אני אחדד לגבי מה אני מחפשת. אני מחפשת מכשיר שלא יצא לפני רבע דקה, אלא כזה שהחסרונות בו קצת יותר מוכרים, אבל מצד שני לא משהו ישן יותר, נראה לי שעדיף משהו משנת 2016 או מתחילת 2017.
כתבתי שהתקציב שלי הוא עד 1,500 ש"ח אבל אני בהחלט מוכנה להסתפק בטלפון סיני מהליגה הבסיסית יותר (לא מכשיר דגל) אבל רק אם יש לו מצלמה נורמלית וגודל עד 5.2, ודבר כזה עדיין לא הצלחתי למצוא. לכן בלית ברירה, אני מוכנה להעלות את התקציב שלי..
עשיתי בירור על Xiaomi Redmi, אבל מרגיש לי שיש המוני דגמים עם שמות ממש דומים וזה מאד מבלבל.. הבנתי שה oneplus3 הוא מעולה, אבל הוא טיפה גדול בשבילי. לגבי הגלקסי S7, הבנתי שהוא סבבה, אבל המחיר גבוה מאד (אלא אם יש למישהו קישור למחיר טוב באמזון).
לגבי הHuawei Honor 8 שהועלה פה, הבנתי שרמת הקרינה גבוהה, אז אני בכלל לא יודעת אם להתקרב אליו, למרות שהנתונים שלו נשמעים טובים.
אז אם למישהו יש תובנות נוספות, ממש אשמח לשמוע..
 
למעלה