GEARBEST

some117

New member
GEARBEST

כנראה שזה לא שייך לפורום הזה אבל אשמח ללתשובה בכל זאת.
איך אני יוצר קשר עם מוכר באתר?
רכשתי מוצר של 200 ש"ח וללא מעקב, לא שמתי לב ורכשתי דרך ויזה. לא "ויזה באמצעות פייפל".
האם הכסף שלי מבוטח? האם אקבל את המוצר או שיש בעיית אמינות באתר הזה?
באייבי למשל, אין כל בעיה.
 

z1george

Member
מנהל
גירבסט

נחשב מוכר אמין. גוף גדול שיש לו מעל 4000 עובדים
קבלתי מהם חזרה כסף , פעם , כשהגיע מוצר תקול, בלי להזדקק לפייפאל
אם לא תקבל את המוצר זה בגלל שדואר ישראל פישלו ול בגלל שלא שלחו (לדעתי)
בכל מקרה אתה יכול להגיש (בכתב) בקשה להחזר עקב "כשל תמורה" באתר של ויזה/ישראכארט. וזאת עד 90 יום מרגע התשלום
אז תרשום לך תזכורת ביומן , בערך 85 יום אחרי ששילמת.

בכל מקרה מומלץ תמיד בכל אתר להזמין אחר שעשית LOG IN ויש לך משתמש וסיסמא לאתר. כך יותר קל להתיחס לפעולה בתקשורת בינך לבינם
 

some117

New member
כמובן שיש לי חשבון ונרשמתי

אבל משום מה אני לא מצליח למצוא דרך להתקשרות עם המוכר. זה מוזר. אתה יודע איך לשלוח הודעות?
מבחינתי אם שילמתי 200 שקלים, לא באמת חשוב לי אשמת מי המוצר לא התקבל, דואר ישראל או המוכר. אבל אתה אומר שאין בעיה ליצור קשר עם האתר?
 

blzvi

Active member
זה לא מוכר

gearbest זה פלטפורמה ואתה לא מתעסק עם מוכרים.
בחלק התחתון בדף הבית יש contact us בעברית זה התקשר עימנו.
הראשון למעלה בצד שמאל זה super suport center ,שם תשטח את בקשתך וטענותיך ,מספר הזמנה וכו' ,באנגלית בלבד .
תוך יום תקבל תשובה
 

z1george

Member
מנהל
תכתוב מייל

לכתובת [email protected]
בכותרת ציין את מס ההזמנה
שים לב שהם לא עונים בשבת וראשון
כתוב להם עכשיו ואני מהמר שתקבל תשובה מחר בבוקר, יום שני
 

some117

New member
אוקיי

תודה לא ידעתי .:)
אז בעצם מי שיוצר קשר עם המוכרים זה הנהלת ההאתר ולי אין אפשרות לשוחח איתם?
 

bnayal

New member
אין מוכרים, זאת חנות מבחינתך. זה לא כמו אליאקספרס ו-ebay.

 

blzvi

Active member
היכן ראית מוכרים ב gearbest ?

אין דבר כזה.
אתה מזמין ומקבל הכל דרך gearbest ,
בדומה לדיל אקסטרים.
 

some117

New member
לא ראיתי. לכן לא היה לי ברור כיצד ליצור קשר עם מוכרים.

חשבתי שזה כמו איביי.
אז בקצרה גירבסט זו חנות אחת בפני עצמה?
 
למעלה