מבקש המלצה על אוזניות בלוטות'

SicTransit

Active member
מבקש המלצה על אוזניות בלוטות'

אני מחפש אוזניות BT עם אפשרות להשפיע על העוצמה (volume) בנפרד לכל אוזן. למעשה אני לא זקוק לשני כפתורים נפרדים, מספיק שתהיה לי שליטה על העוצמה רק באוזן אחת כי בצירוף כוונון העוצמה בטלפון אקבל את כל מה שאני צריך, כלומר אכוון את העוצמה בטלפון גבוה מספיק עבור האוזן החלשה שלי, ואנמיך אותה רק באוזן השניה. האיכות לא צריכה להיות גבוהה במיוחד כי אני מעוניין באוזניות לא לשמיעת מוזיקה אלא ספרים מוקלטים, אבל אני רוצה אוזניות מהסוג שמתלבש על האוזניים, לא אלה שדוחפים פנימה.

חיפשתי די הרבה ומשום מה לא מצאתי, למרות שאני בטוח שאינני האדם היחיד בעל שמיעה לא סימטרית, כך שזה קצת משונה בעיני. מישהו מכיר? מישהו יודע?
 

enigo

New member
לא זוכר ששמעתי אי פעם על דבר כזה

אני מניח שרוב מי שיש לו שמיעה לא סימטרית פשוט רגיל במילא לשמוע חלש יותר באוזן אחת - הרי הצלילים מהעולם גם כן חסרי אפשרות הגברה בצד ספציפי...
למען האמת, רוב האנשים בעלי שמיעה לא סימטרית. מכיר מישהו שעשה פעם מחקר בתחום השמיעה, והתוצאות שלו היו שכמעט כולם בעלי רגישות שונה באוזן שמאל לעומת אוזן ימין. אם בעוצמה ואם בתדר.
 

feedingsys

New member
מה מקור השמע?

ברוב המכשירים יש אפשרות לווסת בין ימין ושמאל .
ניגשים לsettings
Accessibility
Hearing
ומשנים את הבאלאנס.
אז גם אין צורך באוזניות לפי בקשתך.

 

SicTransit

Active member
תודה

אכן בינתיים מצאתי את האפשרות לשחק עם ה balance בטלפון שלי בדומה למה שתיארת. לעומת זאת בטאבלט אין אפשרות כזאת אבל מצאתי אפליקציה שמאפשרת זאת.
 
למעלה