מתלבט בין גלקסי 7 ל-8

WorkBitch

New member
מתלבט בין גלקסי 7 ל-8

מתלבט בין גלקסי 7 ל-8. שאלות:
1. איפה יש מצלמה טובה יותר (יוצאים יפה יותר בתמונות) ב-7 או 8? זוכר כשיצא 7 דיברו המון שהמצלמה שלו טובה - מה לגבי 8 טובה יותר?
2. מבחינת נפח אחסון פנימי וחיצוני - "
נפח האחסון הפנוי לשימוש נמוך מנפח האחסון הכולל של המכשיר, עקב התקנת מערכת הפעלה, חלוקה למחיצות פנימיות במכשיר, התקנת תוכנות, מערכות ו/או אפליקציות שונות שאינן ניתנות להסרה וכדומה. למידע נוסף ניתן לפנות לנציגי השירות של סלקום, לאתר היצרן, ליצרן או ליבואן." - לא הבנתי את זה.
3. לגבי הקניה: האם יש עדיפות בסלקום? אני יודע שלקנות מחנויות מסוימות ובמידה ומתקלקל המכשיר לוקח שבועיים תיקון. אני זוכר שכל טלפון שהתלקל לי בעבר הרחוק בסלקום תוך 2-3 ימים קיבלתי מכשיר מתוקן. האם זה עדיין תקף תיקון מהיר שם על מכשירים מתקדמים?
זה נכון שבסלקום אפשר רק עד 12 תשלומים (חבל זה יוצא המון תשלום בחודש) ?
4. הלוואי שיחזור ביטוח לאבידה\גניבה - יש לי היסטוריה עם זה ובגלל זה מלחיץ אותי להוציא 3 ומשהו אלף שקל על גלקסי 8
ממתין לתשובות ותודה רבה :)
 

WorkBitch

New member
הכי חשוב לי זה מצלמה איכותית ואח"כ נפח אחסון פנימי וחיצוני

גבוה. מעדיף רק סמסונג גלקסי.
אני כרגע עם גלקסי ישן ורוצה מתקדם יותר בעיקר כי נגמר לי הזכרון הפנימי והחיצוני בטלפון ואין לי סבלנות למחוק דרך המחשב\להעביר קבצים למחשב... צריך סבלנות ואני צריך משהו עם המון זיכרון כי אני שומר המון חומר במכשיר ומעדיף שהכל ישאר שם גם נתונים של שנים..
ושוב מדגיש שגם המצלמה מאוד חשובה - האם המוצרים שאצלם\אנשים שאצלם יראו טוב יותר ב-7 או ב-8? האם המצלמה בסלפי גם טובה מאוד? סלפי זה צילום מועדף עליי ומשתמש איתו לא מעט..
 

YosMan1

New member
המצלמות הקידמיות של ה7 ושל ה8 כמעט זהות, הסלפי של ה 8 8 גיגה

לעומת 5 גיגה של ה7.
&nbsp
 
למעלה