... אבל.. אבל למה לא יכלו לספק שירות יעיל כפי שאני קיבלתי
את הליך הרכישה שלי פרטתי בדיון אליו קישרתי קודם לכן.
התקשרתי לנקודת המכירה (לא מרכז שירות! אלא דוכן באמצע המעבר שהנהלת המקום החליטה להעיק על באי המקום כדי לרשום עוד כמה זוזים בעמודת ההכנסות), שאלתי אם אפשר להגיע ולרכוש גלובל סים, הנציגה אמרה לי - בוודאי! אפילו שמתי לך אחד בצד.
 
הגעתי, הנציגה לא ידעה בדיוק מה עליה לעשות, הצעתי שאסתובב מעט באזור ואשוב תוך כמה דקות. לאחר 10-15 דקות שבתי, הגשתי לנציגה 99 שקלים חדשים והיא בתמורה הביאה לי גלובל סים + דף נייר המתעד את הליך החלפת המזומן במוצר.
 
וזהו. זה הכל.
 
אם יהיה לך זמן, נסה - אולי - לעבור דרך קניון מלחה / תחנה מרכזית בנקודות שלהם המצויות באמצע המעבר, אולי יאירו לך פנים. כמובן, מומלץ להתקשר לפני, מספרי הטלפון מופיעים באתר של פלאפון.
לחלופין, אולי בכל זאת כדאי לשקול סים של גולן טלקום באחת מנקודות המכירה שלהם (יש מספר נקודות בדרום ירושלים:
https://golantelecom.co.il/web/extDealers.php?name=private או כמובן, רשתות שקם-אלקטריק / bestmobile / מחסני חשמל ואף בנקודות המכירה של גולן טלקום עצמם בקניון מלחה ובתחנה המרכזית.
שעות פעילות: מרגע שהנציג מגיע [ואחרי הקפה שלו ועד שהמערכת שלו נגישה] ועד שהנציג מחליט ללכת.
יש מעט מידע באתר גולן טלקום -
https://golantelecom.co.il/web/point_of_sale.php
)
 
מי יודע, אולי בנקודות השירות המרכזיות הם מקובעים ש"חייבים להזמין מראש" או אסופת נציגים שלא באמת יודעים מה אפשר ומה אי אפשר לעשות (טוב, תמיד אפשר להעניק לך טבלט מתנה בגלל שחיכית כל-כך יפה בתור. וגם תושבת לרכב, וגם אנטי-וירוס לפלאפון ופתיל-מתכת פרימיום מסגסוגת משובחת לחילוץ הסים מהאייפון).
לצערי, לא אחת נתקלתי בנציגים כאלו שאין להם מושג מה אפשר לעשות ומה לא או שכלל אינם בקיאים בפרטים אלו ואחרים.