טעינה ברכב

טעינה ברכב יש לי גלאקסי נוט 4.
שמתי לב, בתפעול המכשיר ברכב, כאשר ה - waze ו - Bluetooth עובדים , המטען לא מצליח להטעין את המכשיר, ובנסיעה ארוכה, יש ריקון דיי מהיר של הסוללה.
המטען ברכב מיועד ל 2.1 אמפר, אבל בפועל לא מטעין יותר מ 0.43 אמפר.

יש פתרון ?
 
 

G Gabi

Member
יש לי ניסיון חיובי מאוד עם חברות סיניות
Blitzwolf (אפשר לקנות ב-Banggood, שער ההמרה שלהם לש"ח עומד על כ-1.5% ולכן לרבים כדאי לרכוש שם בשקלים ולא במט"ח. כמובן, תלוי בהסדר עם חברת האשראי).
Aunkey
Tronsmart
&nbsp
כמובן, בנוסף למטען, נדרש כבל שאינו זבל-סיני בסנט וחצי.
&nbsp
&nbsp
 
זרם נמוך בד"כ מצביע על מטען \ כבל \ שקע טעינה פגום
זרם טעינה נמוך מצביע על התנגדות טורית גבוהה בדרך לסוללה (בין השנאי שמפחית את מתח הרשת {לפני היישור ,הייצוב ומעגל הטעינה} עד להדקים של הסוללה עצמה) .

אם יש לך usb detector והמתח תקין (QC או 5V ) אולם זרם הטעינה נמוך , תחליף לכבל 20AWG אמיתי.
במידה והכבל והמטען תקינים , קרוב לוודאי שישנה בעיה בתקע הטעינה.
החלף למכשיר עם צריכת זרם דומה ותבדוק.

בעקבות המלצות כאן בפורום קניתי מטען של אנקר שמתפקד בצורה מושלמת .
שים לב שככול שכבל יותר עבה ,כמו 20AWG , הוא יותר רגיש לקיפולים.
 
אכן נתתם לי כיוון, ומצאתי את הבעיה....
הכבל .
&nbsp
&nbsp
כמו שהמליצו, שימוש ב usb detector מראה לך מיד מה קורה עם כבל תקין. או כבל לא תקין.
&nbsp
&nbsp
בכבל תקין הטעינה יכולה לנוע מ 1 אמפר ועד חצי מזה, עד שהסוללה נטענת.
בכבל שהיה לי, זה היה לא יותר מ 0.4 כול הזמן, והפעלת מספר אפליקציות במקביל רוקנו את הסוללה.
&nbsp
&nbsp
תודה.
&nbsp
חג שמח.
 
למעלה