איך משמישים קו שנותק?

איך משמישים קו שנותק?

סלקום לקחו את הקו שלי (פירוט בהודעה אחרת כאן) ואז ניתקו אותו. אני לא יכול לנייד אותו כי הוא מנותק ואין לי אפשרות לקבל SMS. איך אני בכל זאת יכול להשמיש אותו ולנייד?
 

blzvi

Active member
כפי שציינת ,ממתין למנהל השרות בסלקום

אולי תטריח עצמך למרכז שרות שלהם ותעשה שם סצינה.
אפשר גם להתלונן במשטרה .
 

אבי לב50

New member
להתלונן במשטרה? לא הגזמת צבי?


על מה להתלונן? על טעות שאפילו משרד התקשורת אם הוא יתלונן שם יבין שמדובר בטעות/תקלה מצערת ולא בכוונת זדון?
קצת רצינות לא מזיקה לאף אחד.
 

blzvi

Active member
שים לב לב

מבחינת סלקום,יש שתי טעויות ,אחת כלפי המתלונן והשניה כלפי צד שלישי שקיבל קו לא לו.
באותו יום ממש שבו "נעלם" הקו הוא כבר היה אצל לקוח סלקום ש"מכרה" אותו אפילו הקידומת לא מתאימה .אז תחשוב מה הצד השלישי חשב .
אולי יש סים מזויף שבאמצעותו ביצעו ניוד?
אז אולי יש מקום לחקירת משטרה.
 

אבי לב50

New member
שמתי לב ועוד


האם אתה חושב/חושד שנעשתה פעולה בזדון מצד חברת סלקום?
אני באופן אישי לא חושב ולא חושד כך, וסבורני שגם לך (אולי רק במחשבה שניה אבל התיזמון לא משנה כעת) זה לא נראה כדבר הגיוני על פניו.

האם יתכן שנעשה מעשה רמאות/גניבה מצד אדם כלשהו ש(בתיאוריה) גנב את המספר מהמתלונן ונייד אותו?
זאת סברה מעניינת, שאם אכן התרחשה במציאות ראויה לחקירה במחלקת ההונאות של משטרת ישראל.
אך האם אכן נעשה מעשה כזה? אני בספק גדול מאוד.

לי אישית כל הסיפור המצער שקרה למתלונן נראה כטעות אנוש בלבד של מישהו באחת משתי החברות הסלולריות המעורבות בסיפור:
או בחברת סלקום שאליה הקו נוייד, או בחברת רמי לוי שאצלה הקו היה לפני כן.

למרות התרחיש האפשרי שכתבתי לעיל, אינני מעלה על דעתי כל אפשרות שאכן אדם כלשהו יגנוב במתכוון מספר טלפון.
לגנוב מכשיר סלולרי? בהחלט גונבים.
אבל מה ייצא לו לגנב מגניבת מספר?
 

carmonle

New member
ניתוק הקו ואי החזרתו לרמי לוי זו פעולה בזדון לדעתי

אני במקרה זה גם היתי מגיש תביעה (גם נגד סלקום וגם נגד רמי לוי), כי איני רואה כיצד קו שנותק יושמש בלי רצון , שנראה שאינו קיים כלל

הפתרון המידי קו חדש כי התהליך יהיה ארוך !!!!

ערן
 

אבי לב50

New member
ואני עדיין חושב שזאת טעות אנוש מצערת.

לדעתי, במחשבה נוספת, גם בעל הקו המקורי עשה טעות כשהקו היה עדיין אצל זה שטען כי קיבל אותו באותו היום מסלקום.
יתכן שאחרי שהאמא נבהלה מהמענה של האיש הזר היה כדאי להתקשר אליו שוב, לנסות להסביר לו שקיבל את הקו הזה בטעות ולראות אם יש עם מי לדבר.
יתכן שמדובר באדם שבאמת קיבל את המספר הזה בתום לב והיה משתף פעולה אפילו לצורך ניוד חזרה לבעל הקו המקורי דבר שהיה מונע את ניתוק הקו.
אבל זאת כמובן חוכמה שלאחר מעשה.
בכל מקרה אני משוכנע שמדובר בטעות ולא בזדון.
 

BobboVilla

New member
אני לא יודע אם צריך לתבוע את רמי לוי

אבל את סלקום בוודאות.
 

BobboVilla

New member
גניבה של הקו. וכן, זו גניבה, גם אם זה נעשה "בטעות"

כי יש נהלים בדיוק כדי שדברים כאלה לא יקרו. לא פעלת לפי הנהלים, ועוד גרמת נזק למישהו? תשלם.
 

אבי לב50

New member
דעתי לא השתנתה שמדובר בטעות. ולא ב"טעות".

אולי טעות שנובעת מרשלנות, אך טעות ולא "טעות" ולא זדון.

מצידי שיתבע אותם, מה אכפת לי מהם בכלל?
 

LZ88

New member
ועל טעויות משלמים

אני משוכנע שהם לא עשו זאת בכוונה, אבל עדיין, נגרם נזק ללקוח, בהחלט צריך לקחת את זה לבית משפט.
 

אבי לב50

New member
אתה ובובו רותמים את העגלה לפני הסוסים.... לאט לכם.

על טעויות משלמים. נכון. במיוחד כשנגרם ללקוח נזק.
אבל לרוץ למשטרה ולבית המשפט?
זה מהר מידי לדעתי.
אולי אני יותר סבלן מכם, בעצם לא אולי אלא בטוח, זה כנראה בא עם הגיל, אבל אני מציע ללקוח קצת סבלנות ולראות מה סלקום יענו ואיך יתייחסו.
אם זה היה קורה לי והחברה היתה מתנצלת ומציעה פיצוי אינני חושב שהייתי רץ למשטרה ולבית המשפט.
אבל הלקוח צריך להחליט מה לעשות.
 

LZ88

New member
אם הקו טלפון האישי שלך היה יום אחד "פוף" מתנדף

מה שמצריך ממך לרכוש קו חדש, להודיע לכולם שהחלפת מספר.. היית נשאר רגוע וסבלני? קשה לי להאמין.
הייתי פונה אליהם, כמובן, אבל זה ממש לא היה ברוגע ובשאנטי.
אני גם לא רואה פה עניין למשטרה, אבל לחלוטין לקחת את זה לביה"ש אם סלקום לא יציעו פיצוי כספי גדול מאוד.
 

אבי לב50

New member
הנה כבר שמת "ברקס" קטן...

אם קו הטלפון האישי שלי היה יום אחד מתנדף הייתי עושה כמה צעדים זריזים שהשואל כאן לא עשה.
דבר ראשון הייתי מתקשר לאותו מספר, מסביר בצורה הכי מנומסת שהוא קיבל את הקו הזה בטעות, אפצה אותו אם יגרם לו נזק, אבל בכל אופן המספר שלי כבר כך וכך זמן ושלו רק מהיום ומסביר שהנזק שלי יכול להיות הרבה יותר גדול.
אם האיש בצד השני היה מבין עניין היינו יכולים לפתור את הבעייה באותו היום לדעתי. או למחרת.
והיה והאיש לא היה מבין עניין ולא משתף פעולה הייתי ניגש מיד לנקודת שרות של סלקום ודורש לדבר עם מנהל, אבל כפי שאני עושה זאת תמיד: בנועם וברוגע, מה שגורם גם לקשוחים שבנציגי השרות להתרכך.
אבל זה אני ולא כולם כמוני.

בית משפט? לזה יש זמן אם העניינים לא יסתדרו עם החברה.
פיצוי גדול?
שיוכיח שנגרם לו נזק גדול.
לא צריך למהר חברים.
 

אבי לב50

New member
אלף שין היקר

טרם ענית לשאלה ששאלתי אותך בנוגע למספר הקידומת שנגנב/נלקח בטעות (ולא משנה כרגע מה קרה באמת).
התשובה לשאלה הזאת חשובה מאוד לדעתי, ואחרי שתענה עליה (סה''כ תשובה קצרה של 05X) נוכל לדעתי להמשיך הלאה.

אתה מוזמן בינתיים לקרוא גם את תגובתי האחרונה (זאת עם ה
) לצבי.
 
כתבתי כבר קודם

המספר הוא עם קידומת 054. זדון או לא - המספר לא אצלי ונלקח ללא רשותי, וכדי שהילד לא יישאר מנותק עד שמישהו בחברות הנ"ל או במשרד התקשורת יואיל בטובו להתעורר, נאלצתי לקנות לו סים חדש עם מספר חדש - עם כל חוסר הנוחות שבדבר.
 

אבי לב50

New member
לא זכור לי שכתבת כבר קודם, וכעת בכל מקרה נכנסה לסיפור שחקנית

חדשה: פרטנר !
אף חברה לא יכולה לתת סים ללקוח חדש עם מספר ששייך לחברה אחרת, אלא אם כן מדובר בניוד, שזה מה שקרה לכם.

בכל מקרה למרות חוסר הנוחות אתה יכול להיות לעניות דעתי בטוח בעובדה שאף אחד לא גזל לכם את המספר בכוונה.

את המילה "טעות" לא המציאו לחינם.
 

אבי לב50

New member
ברצוני להוסיף עוד כמה מילים

על מנת שתבין שאני בעדך ולא נגדך.
&nbsp
המספר לא אצלך ונלקח ללא רשותך - בכך אין לי ספק. שהרי לא היית מטריח את עצמך לבזבז זמן כדי לכתוב כאן סתם עלילה.
אני מבין בהחלט את הצער ועגמת הנפש שלך, וחושב שאם חלילה היתה מתרחשת תקלה דומה לי או למישהו מבני משפחתי גם אני הייתי מתרגז.
&nbsp
אבל בניגוד אליך הייתי ניגש כבר ברגע שבו גיליתי את העניין לתחנת שרות של חברת סלקום ומבקש בנימוס לדבר עם מנהל/ת התחנה.
&nbsp
אנשים רבים כאן כותבים "בשביל מה צריך נציגי שרות? , אנחנו עושים את הכל באינטרנט!" - והנה לכולכם בדיוק הסיבה מדוע צריכים נציגי שרות, ושהאינטרנט לא מספיק (במיוחד בחברות הלואו קוסט כמו רמי לוי שאתה מנוי שלו או גולן) ושגם שרות טלפוני לא מספיק.
&nbsp
מחזיק לכם אצבעות שהבעייה תפטר מהר על הצד הטוב ביותר.
&nbsp
 
למעלה