הכנסת מכשיר לאחריות פרטנר

yes man

New member
הכנסת מכשיר לאחריות פרטנר

קניתי סמסונג S7 בצבע לבן בחו"ל, והסתבר לי שבארץ לא מוכרים S7 בצבע לבן ולכן פרטנר לא מוכנים לקבל את המכשיר לאחריות.
"אין להם מק"ט" ו"אין להם חלפים מתאימים בצבע" לטענתם.
חוץ מצבע המכשיר ,המכשיר הוא תואם 100% למכשירים שנמכרים בישראל ופרטנר.
אני מוכן לחתום שבמקרה תקלה ישתמשו בחלפים מכל צבע שיש לפרטנר במלאי אבל אין עם מי לדבר.
מרכז השירות מפנה למוקד הטלפוני והמוקד הטלפוני מפנה למרכז השירות.
יש למישהו רעיון איך לגרום לפרטנר לקבל מכשיר לאחריות שכל חטאו הוא שהוא לבן?
תודה!
 

LZ88

New member
עשו לך טובה... למה אתה צריך את 'האחריות' שלהם?

 
לענ"ד - אתה צריך להגיד להם תודה .

לאורך השנים כאן בפורום ראינו שמעבר ל 90% מהמקרים שמכשירים היו בסוג של "אחריות/ביטוח" אצל המפעילות ,הלקוחות שילמו ולא קיבלו שום תמורה .
 

yes man

New member
אבל

אבל אני לא צריך להוסיף שקל מעבר לסכום שאני משלם, ואם מישהו מוכן לקחת אחריות על מכשיר שלממש את האחריות שלו יהיה לי קשה (בחו"ל) אז חבל לי שהנושא נופל בגלל צבע מכשיר.

זה כולל גם אחריות שבר, שכמובן אין לי.
לא כולל אובדן/גניבה (זה בתוספת 6 ש"ח)
 

LZ88

New member
בכל מקרה, הם לא חייבים לבטח מכשיר שלא נרכש אצלם.

כך שאין פה איך לגרום להם ל'בטח' אותו. אם הם לא מוכנים, זכותם.
 

z1george

Member
מנהל
אבדן או גניבה, יש תמיד השתתפות עצמית

ואתה מקבל מכשיר מיוחדת אצלם שעבר תלאות ותוקן
 
למעלה