הכנסת מכשיר לאחריות פרטנר
קניתי סמסונג S7 בצבע לבן בחו"ל, והסתבר לי שבארץ לא מוכרים S7 בצבע לבן ולכן פרטנר לא מוכנים לקבל את המכשיר לאחריות.
"אין להם מק"ט" ו"אין להם חלפים מתאימים בצבע" לטענתם.
חוץ מצבע המכשיר ,המכשיר הוא תואם 100% למכשירים שנמכרים בישראל ופרטנר.
אני מוכן לחתום שבמקרה תקלה ישתמשו בחלפים מכל צבע שיש לפרטנר במלאי אבל אין עם מי לדבר.
מרכז השירות מפנה למוקד הטלפוני והמוקד הטלפוני מפנה למרכז השירות.
יש למישהו רעיון איך לגרום לפרטנר לקבל מכשיר לאחריות שכל חטאו הוא שהוא לבן?
תודה!
קניתי סמסונג S7 בצבע לבן בחו"ל, והסתבר לי שבארץ לא מוכרים S7 בצבע לבן ולכן פרטנר לא מוכנים לקבל את המכשיר לאחריות.
"אין להם מק"ט" ו"אין להם חלפים מתאימים בצבע" לטענתם.
חוץ מצבע המכשיר ,המכשיר הוא תואם 100% למכשירים שנמכרים בישראל ופרטנר.
אני מוכן לחתום שבמקרה תקלה ישתמשו בחלפים מכל צבע שיש לפרטנר במלאי אבל אין עם מי לדבר.
מרכז השירות מפנה למוקד הטלפוני והמוקד הטלפוני מפנה למרכז השירות.
יש למישהו רעיון איך לגרום לפרטנר לקבל מכשיר לאחריות שכל חטאו הוא שהוא לבן?
תודה!