חובה לזהות את האדם המבקש לנייד את המנוי ושיש לו זכות במספר
יש מספר אפשרויות לעשות זאת.
"בירור, בין יתר, באמצעות זיהוי המבקש ובדיקת הזיקה בין המבקש לבין מספר הטלפון, לרבות באמצעות הצגת חשבון טלפון או הסכם התקשרות, הפעלת ציוד קצה המוחזק בידי המבקש וכיו"ב."
(סעיף 4(א)(1))
 
לכן, גש עם החשבונית האחרונה לחברה שתסכים לנייד את המנוי אליה בהתבסס על החשבונית ולא על מסרון... מניח שסלקום, פרטנר ופלאפון יסכימו. אולי גם הוט-מובייל במרכזי השירות שלהם (תמיד אפשר להגיד שהטלפון הוא בשביל אחד הילדים ולכן המכשיר והסים אינם איתך). אולי מוקדי המכירות יוכלו לעזור.
אפשר גם לקנות סים חדש במקום האחד שאבד, אבל, נראה לי שאתה מנסה להימנע מהעניין.