אין פלאפון אחרת: "מתנות'' לזוג מבוגר ב-10,554 ש"ח

  • פותח הנושא em28
  • פורסם בתאריך

em28

Well-known member
אין פלאפון אחרת: "מתנות'' לזוג מבוגר ב-10,554 ש"ח

אם חשבנו לרגע שסיפורי הטאבלטים"במתנה" מטעם חברות הסלולר עברו מן העולם, כדאי שנחשוב שוב.
נציגי מכירות ממולחים ואגרסיביים ממשיכים לדחוף ללקוחות מוצרים באמתלה שהם במתנה,
גם אם לא נאמרת במפורש המילה מתנה – כאשר בדיעבד מסתבר שמדובר בעסקאות לכל דבר ובהיקפים של אלפי שקלים.

הצרכנים שקל יותר "לצוד", אולם לא רק הם נופלים בפח, הם מבוגרים,
וכאלה שקל יותר למרוח אותם במילים יפות ולשחרר אותם לביתם עם טאבלטים שבהחלט לא תכננו לרכוש,
מבלי לצייד אותם בהסכם חתום ומפורט כנדרש.
השבוע היו אלה בני הזוג ד' שבנם חזי העלה פוסט לפייסבוק והעביר את פרטי הסיפור גם ל"גלובס".

"ההורים שלי, זוג אנשים לא צעירים ולא ממש מבינים בטכנולוגיה,
הלכו אתמול לפלאפוןכדי לקנות לאימא שלי מכשיר טלפון חדש", כך לשון הפוסט.
"אימא, אישה חרדית, ביקשה את הטלפון הכי פשוט.
מפה לשם הם יצאו משם עם ערימות (שני סלולריים של LG, שני טאבלטים, שני מעמדים לטאבלטים רמקול, אזניות ועוד)".

החשבונית הסתכמה ביותר מ-10,000 שקל!

.....

בחשבונית פורט כך:
; אוזניה מיוחדת לריצה (כמה אירוני) - 850 שקל.
; רמקול BLT- עוד 850 שקל.
; כיסוי לסלולרי - 170 שקל.
; "קיט" טיטאניום הכולל טאבלט וטלפון LG - עוד 4,220 שקל.
; "קיט" למכונית עם טאבלט של יונידן - 2,700 שקל.
; זרוע לרכב - 153 שקל.
; מגן מסך איכותי (אלא מה): 93 שקל.
על כל אלה נוסיף מע"מ של כ-1,500 שקל והרי לכם נציג מכירות נהדר, שהכניס לחברה סכום של 10,554 שקל ממי שרק הגיעו לרכוש טלפון סלולרי פשוט ככל האפשר.

לכתבה במלואה:
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/856/818.html?hp=16&cat=166&loc=3

 
כל פעם אותו דבר

לפחות הפעם לא ציינו שההורים נצולי שואה .אם ההורים לא צעירים ולא מבינים בטכנולוגיה
לא שולחים אותם לבד !
* בלי שום קשר שנציג המכירות ראוי לסופ"ש בבירת דאע"ש
 

YosMan1

New member
לא מבין את המונח "לא שולחים אותם לבד" מה הם ילדים קטנים?

לפני שהם יוצאים מהבית הם מתקשרים לבקש רשות?
לפני שהם קונים משהו הם מתקשרים לבקש רשות?
&nbsp
אפשר להציע להם עזרה, אפשר כמובן אפילו לדחוף את העזרה, אבל אין סכוי שאנשים מבוגרים, שצלולים בדעתם יבקשו מילדיהם רשות על כל שעל ושעל.
 
היינו בקטע הזה בעבר

אין עניין של רשות . יש בהחלט עניין של חלוקת גזרות ואחריות .
האבא שלי איש לא צעיר אבל מאד אחראי עם כרטיס האשראי ומאד טכנולוגי , פונה אלי לפני רכש של מכשיר/ים סלולריים . למה ? לא כי הוא צריך את רשותי אלא פשוט כי זה תחום שאני מכיר טוב יותר .
אם ההורה לא טוב בתחום מסוים , ניגשים איתו לטפל במה שכרוך בתחום הזה .
זה יחסוך את כל הפוסטים בפייסוש .
 
מה זה "לא שולחים אותם לבד"?

גם למכולת השכונתית הם צריכים לבוא עם מלווה, פן המוכר ידחוף להם עשרה קילו פטרוזיליה? מי שאשם בכל הסיפור היא חברת התקשורת החמדנית ולא ההורים המסכנים.
 
חברת התקשורת אשמה , המוכר אשם

המדינה אשמה , הפייסבוק אשם .. כוווללם אשמים , רק לא האדיוט התורן .
והמעניין ? שלמרות "חוכמת ההמונים " האדיוטים רק מתרבים ..
אתה (אולי ) תמשיך להיות צודק , ואני (בטוח ) אמשיך להיות חכם .
שבת נפלאה שתהייה לך ולכל החכמים .
 
אתה מודע לזה שלנציג טיפוסי יש תסריטי שיחה מוכנים

שנוסחו באופן המאפשר לדחוף ללקוח כמה שיותר מוצרים ושירותים? אני יודע זאת בוודאות כי בזמנו ניסחתי תסריט שיחה שכזה


רוצה דוגמה עוד יותר קונקרטית? העברתי את הוריי מבזק לספר אינטרנט אחר. כעבור כמה שעות, כשאימא שלי מסיעה את בתי החולה לרופא, מתקשר נציג נמרץ של בזק, מתחיל לספר לאימי בת ה-70 סיפורי בלהות ולשכנע אותה להישאר, תוך כדי שהוא זורק לאוויר כל מיני מוצרים נלווים שהיא לעולם לא תצטרך ("תיבת דואר!" "אנטי-וירוס!" "ענן!" "200 דקות שיחה לאפגניסטן!")

ואז אימא שלי הסכימה, ואז התקשרה אליי ("אבל הם אומרים שעם הספק החדש בכלל לא אוכל לגלוש"), ואז התקשרתי לנציג וצרחתי עליו, וגם הקלטתי את השיחה והעברתי לממונים.

ככה זה עובד.
 
אתה מודע לזה שבפוסט מנומק להפליא

אתה מצדיק את מה שכתבתי אתמול .. אתה ( על פניו המומחה המשפחתי לעינייני טכנולוגיה ) העברת את הוריך מספק אחד לאחר . זה לחלוטין מקביל ל-לגשת איתם לרכישת מכשיר סלולרי ..
 

אבי לב50

New member
נשאלת רק שאלה קטנה. אפילו ממש קטנטונת.

האם כל הסיפורים קרו בזמן האחרון, או שרק עכשיו הדברים מתפרסמים ?
&nbsp
ניחוש לא פרוע שלי (מבלי שנכנסתי לקישור):
לא מדובר באירועים שקרו בזמן האחרון.
 

אבי לב50

New member
תגובת המשך

אחרי שנכנסתי לקישור מתברר (כפי שסברתי) שמדובר בסיפור שכבר סופר (חזי וההורים החרדיים זה סיפור ישן).
&nbsp
 

em28

Well-known member
רק להבהיר: מדובר בכצבה מה-12-1-2017 (היום) - לא משהו ישן

שלא יווצר הרשום חס וחלילה וחס שפלאפון שינתה דרכיה.
&nbsp
והאמת שהדבר הכי שפל הוא תגובתה של חברת פלאפון:
"מתחקור המקרה עולה כי מדובר בעסקה תקינה, בשום שלב לא נאמר ללקוח שמדובר במתנה.
עם הלקוח נערכו שתי שיחות לסיכום העסקה אחרי הרכישה, אשר בהן נמסרו מפורשות המחירים ופריסתם ל-36 תשלומים. יודגש כי הלקוח נתן הסכמתו לביצוע העסקה וחתם על הסכם התקשרות.
מדובר באנשים בני כ-65. פלאפון מתייחסת ללקוחות בגיל המדובר כאנשים רלוונטיים,
חדי-מחשבה ולשון, רובם פעילים בשוק העבודה, חלקם בתפקידי ניהול בכירים, ובהתאם גם עסקת המכירה הייתה עסקה רגילה.
&nbsp
"לבקשת הלקוח בוטלה מכירת רוב המכשירים. לאחר מכן ועם קבלת הפנייה מבנו,
יצרנו קשר עם הלקוח ולפנים משורת הדין אישרנו לו לבטל רכישות נוספות על אף שנעשה בהן שימוש"
 

אבי לב50

New member
נכון. הכתבה שהבאת אכן מהיום, ראיתי זאת. אבל המקרה ישן וידוע.

וכבר פורסם .
קורה...
 

enigo

New member
הפרסום הוא מהיום - לא המקרה. יש הבדל.

אישית זוכר שקראת את סיפור המקרה, כנראה במדיה אחרת, כבר לפני כמה זמן.
 

em28

Well-known member
מה זה ישן - הפוסט המקורי פורסם לראשונה לפני ת-ש-ע-ה ימים !!

ועכשיו הגיע למדיה הארצית.
לרגע חשבתי שאכן פלאפון חזרה בתשובה וכבר לא מציעה עסקות "חינם".
 

BobboVilla

New member
בעידן ה-"פוסט אמת" של טראמפ, 9 ימים זה שלושה נצחים לפחות


אבל אני איתך - זה לא שזה "מיחזור" של כתבה של משהו שקרה לפני שנתיים, זה כולה היה לפני פחות משבוע וחצי!
 

enigo

New member
קראתי את זה במדיה הארצית. לא בפייסבוק

אם זה היה תשעה ימים או חודשיים - לא ממש זוכר.
בכל מקרה, די פדיחה ל-NRG לעלות עם זה שבוע ומשהו אחרי. אבל זה כבר עניין שלא קשור לדיון.
 
למעלה