למישהו יצא פעם לקבל מגני מסך שבורים מאיביי

se7en77

New member
למישהו יצא פעם לקבל מגני מסך שבורים מאיביי

באלי אקספרס זה יותר קל , השאלה מה באיביי .. מי אחראי על נזק כזה ?
 

BobboVilla

New member
פונים למוכר. אם הוא הגון - הוא מחזיר את הכסף או שולח חדשים

 

z1george

Member
מנהל
הגנת פייפאל או הגנת איביי (לא ניתן לפנות לשניהם)

עד סכום של 5$ לא הייתי שורף את הרקורד שלי בפייפאל. אף אחד לא רוצה ליצור שם רקורד בעייתי של דיספיוטים - בדיוק לפני מחלורקת על סכום גדול.
כלומר
לפתוח מחלוקת באיביי עצמה ובמקביל מו"מ עם המוכר

גם אני חושב שמצד הקונה - דווקא ההגנה של איל אקספרס טובה יותר
מעל 300 הזמנות - ארבע פעמים פתחתי מחלוקת וקיבלתי שירות טוב (מאלי אקספרס)
 

G Gabi

Member
אתה! אולי תגיב להודעות ששולחים לך?


 

se7en77

New member
אני לא רוצה לפתוח בפייפאל כי הם דורשים לשלוח את המוצר

ומצד שני עבר הזמן באיביי , לקח איזה שבועיים עד שגילחתי את זה ועוד המשלוחי צב של דואר ישראל.
&nbsp
בדרך כלל אני מזמין מעלי כי ההגנה שלהם הרבה יותר טובה.
 

se7en77

New member
המוכר רשם שהוא יישלח שוב את המגינים , עכשיו

נחכה שוב :)
 
למעלה