בואו נעזור לכם לרכוש בארץ סמארטפון סיני טוב

גק לוי

Active member
המילטון המילטון המילטון המילטון המילטון המילטון.

איך הם לא מתביישים למכור סמארטפון עם רום מגוייר בצורה כ"כ גרועה לעברית + ערימה של באגים + חסימה של OTA.

העיקר יש אחריות 5 שנים.

והכי מדהים זה המחיר !!!
2500 שקל טבין ותקילין בלי טיפה בושה !!!

הMI5 עם המפרט של המילטון נמכר בעולם במחיר של 280 דולר.

הנה הסיקור עליו.

שיאומי MI5.
מחיר: 2,500 שקל.

מסך: בשונה מסמארטפוני דגל של היצרניות הדרום קוראיניות, בשיאומי החליטו להישאר עם מסך ברזולוציית Full HD. הצבעים נעימים לעין, עשירים, אבל לא יותר מדי. המסך מגיע בגודל 5.15 אינץ' עם תאורה אחורית היודעת להתמודד עם אור שמש ישיר. הזכוכית היא מסוג גורילה גלאס 4, מה שאמור לספק רמה מסוימת של מיגון.

עיצוב: ה-Mi5 הוא סמארטפון יפה. הוא צר עם מסגרת דקיקה, אבל עשוי פלסטיק עם מסגרת מתכת. הבעיה במכשיר היא העמידות שלו. כאשר ה-Mi5 היה בכיס הצדדי של המכנסיים שלנו, הוא הצליח איכשהו להתעקם. הגב של המכשיר נפל ומאז לא נכנס בצורה חלקה. מה שמצביע שאיכות הבנייה כאן לא משהו. מצד שני, נציין שהמכשיר שהגיע אליי לסקירה לא היה חדש, אבל גם לא היו עליו סימני נפילה.

ממשק: שיאומי משלבת במכשירה את ממשק ה-MIUI 7.0 המולבש על אנדרואיד בגרסת מרשמלו (6.0). אנחנו לא ממש חיבבנו את הממשק בדגם הזה. נתחיל מנושא הגיור לעברית, שנעשה בהתרשלות על-ידי היבואן. במקום מסוים מצאנו תפריט חתוך שאי אפשר לקרוא, ובמקומות אחרים תפריטים שלמים לא תורגמו לעברית. ככה לא מוכרים סמארטפון. בנוסף, לשיאומי, כמו ליצרניות סיניות אחרות, יש חיבה רבה לסגור למשתמש את כל האפליקציות שרצות ברקע ולא לתת להן לעבוד. הסיבה לכך הגיונית, רצון לחסוך בסוללה ובחבילת הגלישה. הבעיה, שבשיאומי משהו לא עובד טוב. אפליקציות רבות הפסיקו לעבוד, לרמות שנתנו להם את כל ההרשאות ושינינו כל הגדרה אפשרית שמצאנו במכשיר. התוצאה, אפליקציות כמו ניהול אנשי קשר - Drupe, הקלטת שיחות וגיבוי תמונות של גוגל לא עבדו ברקע. לנו זה הפריע.
שיאומי מציעה עדכון ל-MIUI 8. במהלך הסקירה שלנו הוא לא היה זמין. היבואן המילטון לא מציע עדכון גורף דרך האוויר (FOTA) לכל הלקוחות שלו, כך שחלק מהם יצטרכו להגיע לנקודות שירות, להפקיד את המכשיר ולחכות בין יומיים לשלושה.

חומרה: ה-Mi5 הוא סמארטפון מהיר, אבל לא מאוד מהיר כמו המתחרים הגדולים. אנחנו נתקלנו פעמים רבות בתגובות איטיות וגמגומים. הוא מריץ שני מעבדים כפולי ליבה במהירות 1.8 ו-1.36 ג'יגה הרץ. המעבד הוא סנפדרגון 820 של קוואלקום עם 3 ג'יגה זיכרון עבודה. נפח האחסון עומד על 32 ג'יגה ואין אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס. התחושה שאומנם מדובר במכשיר עם חומרה חזקה, אבל התוכנה של ה-Mi5 ואולי ההתעסקות בגיור שלו בארץ, פשוט הפכו אותו למכשיר פחות חזק.
שיאומי מיקמה את מנגנון טביעת האצבע שלה בחזית המכשיר על כפתור הבית. החיישן עובד בצורה מהירה מאוד ואנחנו היינו מרוצים ממנו. ה-Mi5 כולל גם חיישן NFC, המיועד עבור תשלומים סלולריים וחיבור מהיר לאביזרים. הביצועים של הרמקולים סבירים ולא יותר. ישנה אפשרות לשלב שני כרטיס סים במכשיר.

מצלמה: המצלמה של ה-Mi5 הפגינה ביצועים טובים, אבל לא כאלו שהפילו אותנו מהכיסא. החיישן בעל רזולוציית 16 מגה פיקסל, מיקוד אוטומטי, פלאש כפול (תאורה חמה וקרה) ומפתח צמצם סביר - F2.0. התמונות באור יום חדות והצבעים עשירים ברמה מספקת. בהחלט מדובר בתוצאות מוצלחות, הבעיה בתמונות זה במקומות סגורים, התמונות כבר הופכות למגורענות ולא מספיק חדות. הצילום לילה לא עקבי, לפעמים קיבלנו תמונות מרוחות ולפעמים קיבלנו תמונות מעט חשוכות, מגורענות, אבל ברורות.
צילומי הסלפי בינוניים ומטה, כאשר התמונות יוצאות מעט מרוחות. החיישן הוא בעל רזולוציית 4 מגה פיקסל. צילום הווידיאו אפשרי ב-4K, התוצאות טובות, אבל לא יותר מזה.

סוללה: הסוללה של ה-Mi5 מתנהגת באופן מוזר. לפעמים היא החזיקה לנו עד שש בערב ולפעמים היא שרדה גם עד עשר בלילה, למרות שהדפוס שימוש לא היה מאוד שונה. קיבולת הסוללה עומדת על 3000 מיליאמפר והיא לא פריקה. הסמארטפון תומך בטעינה מהירה - Quick Charge 3.0 - טעינה של חצי שעה מספקת אנרגיה ל-83% מהסוללה. המכשיר עצמו לא מגיע עם מטען מהיר והיבואן המילטון לא מציע אותו לרכישה בארץ. טעינה עם המטען בערכה מצליחה לספק כ-40% אנרגיה מהסוללה בתוך חצי שעה. טעינה מלאה לוקחת כשעתיים. ה-Mi5 גם כולל מחבר מסוג USB Type-C.

בשורה התחתונה, ה-Mi5 הוא סמארטפון הדגל של שיאומי, אבל במבחן הביצועים שלנו, הוא נפל ממכשירי דגל אחרים הקיימים בשוק
 

se7en77

New member
לפחות תן קרדיט למקום שהעתקת ממנו את השטויות .

עולה בערך 1000 ש״ח .
אתה מוזמן גם לקרוא ביקורות באתרים אמיתיים .
ככה שהעלות מול תועלת הרבה יותר גבוהה , יש רומים יותר טובים .

 

גק לוי

Active member
זה מובן מאליו, זה נלקח מהכתבה בהודעה הראשית.

הכוונה היתה על הרום של המילטון.

שהינו היבואן הרשמי של חברת שיאומי בישראל.
 

feedingsys

New member
נכון


יכול להיות שהפיצוצים בבטן המטוס מקוריאה הם שגרמו ל bootloop בחבילות שליד?
 
למעלה