בעיה עם OnePlus

Abirabir

New member
בעיה עם OnePlus

שלום לכולם,
הזמנתי מהאתר של OnePlus שני סמארטפונים, מטענים, אוזניות ומגיני מסך. הכתובת למשלוח החבילה הוא בארה"ב. את החבילה אמורים לאסוף החותנים שלי ולהביא לארץ.
החבילה הגיעה לכתובת בעמק הסיליקון שבועיים לפני שהחותנים הגיעו, והמתינה בצד בלי שנפתחה. כשהם הגיעו למקום האכסון של החבילה ופתחו אותה, התברר שהכל נמצא מלבד אחד הסמארטפונים.
מילאתי תלונה באתר של OnePlus, והתבקשתי גם להגיש תלונה בחברת השילוח DHL. עשיתי כפי שהתבקשתי, והמתנתי לתשובה מ-OnePlus.
היום דיברתי איתם ונשאלתי מדוע יש הפרש בין המועד שהחבילה הגיעה ליעד ומועד הגשת התלונה. הסברתי שהייתי בנסיעות, כשבעצם התכוונתי שהחותנים היו בנסיעות. בתשובה נאמר לי שעלי לשלוח אליהם את ה-itinerary כדי להוכיח את טענותי.
מה דעתכם? האם יש טעם להמשיך את הבירור איתם או לוותר?

תודה,

עוזי
 

LZ88

New member
למה לוותר? תשלח להם את הפרטים של החותנים

ותגיד שהם היו אמורים לאסוף את החבילה.
אני יכול להבין אותם בגלל הזמן הרב שעבר, יכולים לטעון, ובצדק, 'מה נזכרת פתאום אחרי כל כך הרבה זמן?'. אבל אל תותר מראש..
 

Abirabir

New member
אני עוד לא מוותר

אני רק בודק מה תהיה הדרך הנכונה לתקוף את הבעיות שציינת בעצמך. השאלה היא אם יש לי קייס.

הקרב עוד לא נגמר, זה בטוח... :)

תודה על התשובה,

עוזי
 

Abirabir

New member
הסאגה ממשיכה - עכשיו הם מבקשים צילומים של החבילה

אחרי שהעברתי אליהם את תכנית הנסיעות של החותנים הם מבקשים תמונות של האריזה.
אבל האריזה כבר לא קיימת - אם היו מבקשים מההתחלה אולי היה אפשר לצלם להם.
זה נראה יותר ויותר כמו נסיון להתנער מהאחריות לטעות שהם עשו.
מה דעתכם?
 
למעלה