בעיה עם OnePlus
שלום לכולם,
הזמנתי מהאתר של OnePlus שני סמארטפונים, מטענים, אוזניות ומגיני מסך. הכתובת למשלוח החבילה הוא בארה"ב. את החבילה אמורים לאסוף החותנים שלי ולהביא לארץ.
החבילה הגיעה לכתובת בעמק הסיליקון שבועיים לפני שהחותנים הגיעו, והמתינה בצד בלי שנפתחה. כשהם הגיעו למקום האכסון של החבילה ופתחו אותה, התברר שהכל נמצא מלבד אחד הסמארטפונים.
מילאתי תלונה באתר של OnePlus, והתבקשתי גם להגיש תלונה בחברת השילוח DHL. עשיתי כפי שהתבקשתי, והמתנתי לתשובה מ-OnePlus.
היום דיברתי איתם ונשאלתי מדוע יש הפרש בין המועד שהחבילה הגיעה ליעד ומועד הגשת התלונה. הסברתי שהייתי בנסיעות, כשבעצם התכוונתי שהחותנים היו בנסיעות. בתשובה נאמר לי שעלי לשלוח אליהם את ה-itinerary כדי להוכיח את טענותי.
מה דעתכם? האם יש טעם להמשיך את הבירור איתם או לוותר?
תודה,
עוזי
שלום לכולם,
הזמנתי מהאתר של OnePlus שני סמארטפונים, מטענים, אוזניות ומגיני מסך. הכתובת למשלוח החבילה הוא בארה"ב. את החבילה אמורים לאסוף החותנים שלי ולהביא לארץ.
החבילה הגיעה לכתובת בעמק הסיליקון שבועיים לפני שהחותנים הגיעו, והמתינה בצד בלי שנפתחה. כשהם הגיעו למקום האכסון של החבילה ופתחו אותה, התברר שהכל נמצא מלבד אחד הסמארטפונים.
מילאתי תלונה באתר של OnePlus, והתבקשתי גם להגיש תלונה בחברת השילוח DHL. עשיתי כפי שהתבקשתי, והמתנתי לתשובה מ-OnePlus.
היום דיברתי איתם ונשאלתי מדוע יש הפרש בין המועד שהחבילה הגיעה ליעד ומועד הגשת התלונה. הסברתי שהייתי בנסיעות, כשבעצם התכוונתי שהחותנים היו בנסיעות. בתשובה נאמר לי שעלי לשלוח אליהם את ה-itinerary כדי להוכיח את טענותי.
מה דעתכם? האם יש טעם להמשיך את הבירור איתם או לוותר?
תודה,
עוזי