אינדיקטור קליטה נמוך עם פרטנר ו LG K10

sheff2k16

New member
אינדיקטור קליטה נמוך עם פרטנר ו LG K10

לאחרונה קניתי סמארטפון lg k10. לפני זה היה לי טלפון נוקיה פשוט, כך שלא שמתי לב לשום דבר, אך עכשיו תפסה את עיני העובדה שאינדיקטור הקליטה נופל לסולם אחד, ללא שום סיבה מיוחדת, במקומות מסוימים. הוא יכול להיות כך למשך כמה דקות, ואז לעלות באופן מסתורי לכמה סולמות, ואז ליפול שוב. אין לי שום בעיה לבצע או לקבל שיחה, אך הדבר הזה מטריד אותי, מכיוון שאני פוחד שהטלפון "ישדר חזק יותר", וכך אספוג קרינה מיותרת. שמתי לב שבזמן ביצוע השיחה עצמה, האינדיקטור דווקא נוטה לעלות למעלה. אני לא מבין בזה שום דבר, לכן אני סתם מעלה לעצמי ספקולציות.

כמו כן, מעניין אותי לדעת האם הטלפון משדר בעוצמה חזקה יותר(כתוצאה מ"הקליטה הנמוכה"), כאשר אני לא מבצע שיחה ואין אפליקציית אינטרנט ברקע. סתם יושב אצלי בכיס. האם הקליטה הנמוכה הזאת מובילה לשידור חזק יותר? הרי סמארטפון צריך מדי פעם לשלוח איזשהם אותות, גם כשהוא "לא בשימוש". האם יש דרך לבדוק באיזו עוצמה משדר הטלפון?

אני ברשת פרטנר. החליפו לי את הסים, אך זה לא עזר. האם זה נורמלי? אציין שזה לא קורה בממ"דים, חניונים או משהו בסגנון, אלא בקומות קרקע וקומה ראשונה .
 
ההגיון שלי ..

אני מניח לנושאי הקרינה - זה לא תחום ההתמחות שלי ..
לגבי האינדיקטור - די פשוט . המכשיר הקודם שהיה לך כנראה היה מכשיר דור 2 בלבד . למכשיר החדש יש גם דור 3 ולמיטב זכרוני גם דור 4 כך שהאינדיקטור מתייחס למשהוא שונה ממה שהיה לך .
תציץ ליד האינדיקטור - אמור להיות מסומן לך באיזה רשת המכשיר נמצא ( בד"כ G זה דור 2 , H+ זה דור 3 ו LTE זה דור 4 )
 

YosMan1

New member
הטלפון מתעקש להתחבר לדור 4 או 3 גם אם הקליטה באיכות נמוכה

הוא לא ירד דור אלא לאחר שיתנתק.
אם היתה לך באיזו קליטה טובה בדור 2 הוא לא יגיע אליה אף פעם אלא אם תסמן לו להשאר רק על דור 2.
גם אם הקליטה בדור 4 על הפנים הוא יתעקש להשאר מחובר לדור 4.
&nbsp
 
למעלה