מישהו עוד באמת משתמש בטאבלט? לא שאלת סקר, כי אם

feedingsys

New member
חסר לו SD SLOT שרצוי.

יש לי לצרכים האלו 10 אינץ' של אסוס. לא רע אבל עוד עם 1G זכרון

קודי עובד עליו .
 

umbo

New member
כן, בהחלט....

בנסיעות לחו"ל, לשימוש כמחשב לנסיעות.
 

LZ88

New member
מה התקציב?

אני הייתי דבר ראשון בוחן את Google Pixel C. לא התעמקתי בו, לא קראתי/ראיתי ביקורות, אבל הוא צריך להיות חזק מאוד (ויקר מאוד...). יש לו גם אפשרות לחיבור מקלדת כמו לפטופ.
אז אם אתה מוכן להשקיע, הייתי מתחיל לבדוק מה הוא שווה. או, להמתין קצת ולראות אם גוגל תכריז על טאבלט חדש ביחד עם הנקסוסים החדשים (לא התעניינתי, אולי כבר יש פרטים אם יוכרז או לא טאבלט חדש).
 

LZ88

New member
אז כמו שנועה שאלה אותך, "לאיזה צרכים? גודל? תקציב?"

 

noa_f

New member
יש לי אחד קטן זול ומומלץ, אבל אצלי הוא משמש לקריאה וניווט

(בחו״ל). לא ניסיתי לצפות בוידאו. בשביל זה יש לי טלויזיה גדולה...
 
בעיקר לצרכי בידור הילדים

צפייה בסרטים, שימוש במשחקים, קריאת ספרים סרוקים.
 

dudi4321

Member
משתמש כי קניתי בזול לפני שנה...

אי הנוחות בגלל שגדול מידי להכנס לכיס המכנסיים וגם איטי בהשוואה לסמרטפון. ASUS "7 דגם 170 fonpad גרסת 1G RAM DUAL ATOM אנדרואיד 4.2.2 שרוצה להשתדרג מהFOTA ל5 ואני נמנע.
מידי פעם משמש לWAZE וניווט אחר, WA מעולה, מצלמות על הפרצוף גם קדמית וביחוד אחורית. מה שמתקין עובד ולא נתקע. יש בו 2 סימים ועם אחד של הוטמובייל שקניתי למינימום שיחות גלישה משמש ועובד ב3G. גלישה ברשת אלחוטית WIFI גם בסדר. אם לא היה עולה יותר מ 400 ש"ח ששילמתי ביד2 לא היתי קונה אותו. בא לי עליו כי לחבר בעבודה היה אותו.
 

HelloweeN

New member
בהחלט משתמש

(ותמיד שמח להשתתף בניסויים!)

אחד זה הטאב-S של סמסונג, 10.1 אינץ אנדרואיד - נועד לבידור, גלישה רנדומלית בסלון ובעיקר (כלומר 100% מהשימוש שלו) למשחקי הגיון של אשתי.

השני זה DELL VENUE PRO 11, טאבלט ווינדוס שהוא סוס העבודה המשני שלי (128 ג'יגה SSD, 4 גי'גה זכרון ומפרט די סולידי לעבודה). קניתי לו גם מקלדת והוא המחשב שנמצא אצלי בדרך קבע בתיק ומצליח לסחוב את מרבית האפליקציות של המחשב הראשי.
 
למעלה