החלפת ספק סלולרי

אבי לב50

New member
הם לא עומדים לך עם אקדח מול הרקה ולכן הם לא שודדים.

הם מנסים את שיטת מצליח כפי שכולם מנסים את שיטת מצליח.
ולתת מתנה לזמן מוגבל כאשר הם מציינים בצורה הכי ברורה שאפשר שמדובר במבצע לזמן מוגבל זה ממש לא להיות שודד, ולדעתי זאת אפילו לא שיטת מצליח.
אין כל רע בדבר הזה.
&nbsp
 

wizard8

New member
הדיסוננס במיטבו! פלאפון שייכת לבזק שהם בעצמם שודדים

ואין לך (לא רק לך) לשחרר מילה רעה אחת על בזק - זאת אניגמה בעיני
 

yehuda7K

New member


 

wizard8

New member
יש לי.. יש לי, בזק ערכו טיול תענוגות לעיתונאי תקשורת

עיתונאי תקשורת בכירים השתתפו בחודש שעבר בסיור יוקרתי שערכה חברת בזק בארצות-הברית בליווי בכירי החברה. גד פרץ מ"גלובס", יהודה שרוני מ"מעריב", אמיתי זיו מ"דה מרקר" וישראל וולמן מ"ידיעות אחרונות", ביקרו בארצות-הברית ובמשך כארבעה ימים סיירו במרכזי פיתוח של חברות תקשורת מובילות כגון אריקסון, ורייזון, AT&T ומיקרוסופט, וראו מקרוב פיתוחי טכנולוגיה חדשים. עלות טיסה ואירוח בן כמה ימים בארה"ב יכולה להגיע לכמה אלפי דולרים. רק ב"דה מרקר" מצהירים ששילמו על הסיור בעצמם.
חברת בזק, תאגיד עצום ממדים במונחים ישראלים ומונופול רשמי בתחום הטלפוניה הקווית ותשתית האינטרנט, נמצאת כעת בעיצומו של מאבק כפול: מאבק ברפורמה בשוק הטלפון הקווי, שהיתה אמורה לנגוס בצורה משמעותית במקור הרווח העיקרי שלה; ומאבק לביטול ההפרדה בין יחידות בתוך החברה, שנכפתה על ידי הרגולטור כדי למנוע פגיעה בתחרות בשווקים אחרים בהם בזק פועלת.
לאחרונה עצר נתניהו את הרפורמה שהוביל מנכ"ל משרד התקשורת הקודם, ומנגד הוא מוביל מהלך לביטול ההפרדה המבנית שנכפתה על החברה. על נתניהו נאסר לעסוק ישירות בבזק, בשל חברותו עם בעל השליטה בחברה שאול אלוביץ'. את מקומו תופס השר צחי הנגבי, אך הוא נתפס כעושה דברו של ראש הממשלה. את בלימת רפורמת השוק הקווי הסביר מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר בכך שבזק תצטרך הכנסות גדולות כדי לממן פרויקטים גדולים של תשתית. טכנולוגיות תשתית חדשות עמדו גם במרכז הטיול שערכה בזק לעיתונאים.
יחד עם העיתונאים השתתפו בסיור כמה מבכירי חברת בזק: סמנכ"ל השיווק והחדשנות של החברה גיל רוזן, סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בחברה יקי זנו וסמנכ"ל התקשורת התאגידית, האחראי על הדוברות, גיא הדס. מנכ"לית בזק, סטלה הנדלר, הצטרפה גם היא לחלק מהסיור. העימות על הרפורמה בשוק התקשורת, שקידומה יפגע מאוד בהכנסות בזק, צפוי להימשך בחודשים הקרובים. במצב שכזה, בזק זקוקה לכל פיסת סיקור חיובי שהיא יכולה לקבל.
טיסות עיתונאים על חשבון גורמים זרים הן כיום סטנדרט בשוק העיתונות הישראלי. מלבד "דה מרקר" ו"הארץ", שמצהירים כי הם מקפידים לשלם את עלויות הנסיעות, מרבית כלי התקשורת שמחים לשתף פעולה עם יוזמות להטסת עיתונאיהם לחו"ל, בין אם על ידי חברה מסחרית ובין אם על ידי משרד ממשלתי גדול. רק לאחרונה טסו שלל כתבים ביטחוניים לארה"ב על חשבון חברת לוקהיד-מרטין, יצרנית מטוסי קרב, כדי לדווח על השקת מטוס F-35, שנרכש לחיל האוויר הישראלי בעסקת מיליארדים מעוררת מחלוקת.
בעוד שבתקשורת הישראלית אפשר למצוא דיווחים דרמטיים בכל פעם שמתברר שאיש ציבור טס על חשבון תורמים או מקורבים בעלי אינטרסים, העיתונאים בישראל פוטרים את עצמם מטהרנות דומה ונוטלים את החירות לטוס על חשבון חברות מסחריות ומשרדים ממשלתיים שאותם הם מסקרים. עליהם, משוכנעים העיתונאים, קבלת התשורה לא תשפיע. במקרה הטוב, כמו אצל "דה מרקר", כלי התקשורת מממן את הסיור. אולם גם במקרה כזה החיכוך הקרוב עם בכירי הצד המסוקר נותר על כנו, מה גם ששווי סיור מקצועי במרכזי הפיתוח של חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, כגון זה שקיבלו כתבי הטכנולוגיה באדיבות בזק, עולה על שווי הטיסה והאירוח.
העיתונאים שטסו לסיור של בזק שבו לישראל לפני כחודש ודיווחו על שראו ולמדו, כל אחד לפי טעמו האישי ובהתאם לאמות המידה האתיות שלו ושל כלי התקשורת שבו הוא עובד.
גד פרץ, למשל, שפרסם בחודשים האחרונים אין ספור טורים וכתבות ביקורתיות כלפי בזק, כתב ל"גלובס" טור נרחב בעקבות הסיור בארה"ב. את הטור פתח במה שניתן לקרוא כהצדקה להסכמתו שלו, ושל עיתונאים אחרים, להצטרף לסיור על חשבון בזק. "לעתים צריך להיות נוכח במקום מסוים כדי להבין עד כמה עמוק השוני לעומת המקום שאתה נמצא בו", כתב פרץ. "לא יעזור לך לשמוע או לקרוא, אתה צריך להיות נוכח כדי שהאסימון ייפול".
בגוף הטקסט סקר פרץ את האתגרים של בזק בתחום התשתיות, ובמרכז העמוד התנוסס תצלום של גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות בבזק, לצד יקי זנו, סמנכ"ל טכנולוגיות ורשת בחברה. בסיום הטור הובהר לקוראים כי "הכותב היה אורח בזק בארה"ב". מ"גלובס" נמסר בתגובה: "גד פרץ היה אורח חברת בזק בארה"ב וכנהוג, זה צוין בגילוי נאות בכתבתו".
אמיתי זיו, שנוהג גם הוא לספק לקוראיו סיקור ביקורתי של חברת בזק, פרסם ב"דה מרקר" כתבה נרחבת על חזון התשתיות של בזק, עם רשמים שצבר מהסיור בארה"ב לצד ציטוטים מפי סמנכ"ל השיווק והחדשנות. בגוף הטקסט נכתב על "משלחת מנהלים בבזק" שנסעה "לסיור לימודי בארה"ב", כאשר "באופן חריג, בזק פתחה את הקלפים והזמינה גם עיתונאים לסיור". מ"דה מרקר" נמסר כי הנסיעה של זיו מומנה על ידי העיתון.
ישראל וולמן פרסם עם שובו מארה"ב, במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות", כפולת עמודים על "האצטדיון החכם בעולם", אחת האטרקציות בסיור של בזק. בסיום הטקסט נכתב כי "הכותב היה אורח חברת בזק בסיור בארה"ב".
תיבה נפרדת שהופיעה בכפולת העמודים של "ממון" תחת הכותרת "העתיד לפי בזק" כללה התייחסות לתוכניות החברה בתחום התשתיות וציטוט מפי סמנכ"ל השיווק רוזן. "מי שמנסה להיות הקטר שיוביל את העגלה הזו בישראל היא בזק", כתב וולמן, ובהמשך הוסיף: "בזק לומדת תוך כדי תנועה. קשה להאמין שהיא סגורה כבר על פרטי הפרטים, אבל ברור שאת הרכבת הזו היא לא מתכוונת לפספס". מ"ידיעות אחרונות" לא נמסרה תגובה.
יהודה שרוני הוא החריג בקבוצת העיתונאים שנסעה לסיור. בשונה מהיתר, הוא אינו כותב באופן קבוע על תחום התקשורת אלא עובד כפרשן בכיר לענייני כלכלה ב"מעריב", וככזה כותב הן על חברות טכנולוגיה, הן על הבנקים, ובעצם על כל נושא שבו הוא מוצא עניין. הוא גם היחיד שהתייחס בעיתון לסיור בארה"ב מבלי להזכיר אותו באופן מפורש.
שרוני כתב על היוזמות הטכנולוגיות החדשות של בזק בטורו הקבוע בגיליון יום שישי של "מעריב". בין היתר הזכיר את עמדת המנכ"לית סטלה הנדלר לגבי התחום והביא את עמדות סמנכ"ל השיווק רוזן וסמנכ"ל הטכנולוגיות זנו. בטורו לא נכלל כל גילוי נאות לגבי התשלום עבור הסיור בארה"ב שעסק בסוגיות אלו.
בעוד "גלובס" ו"ידיעות אחרונות" הצהירו מעל דפי העיתון כי כתביהם היו אורחי בזק בסיור ו"דה מרקר" הבהירו כי שילמו על הסיור מכספם, שרוני סירב להשיב על שאלת המימון של השתתפותו בסיור, וכך גם העיתון שבו הוא כותב. כל שנמסר מ"מעריב" הוא: "אין תגובה".
מחברת בזק נמסר בתגובה: "בזק ארגנה סיור מקצועי לעיתונאים המכסים את תחום הטלקום, במסגרתו ביקרנו בחברות המובילות את מגזר התקשורת הגלובלי, במעבדות החדשנות המתקדמות ביותר בעולם, ובאתרים המרושתים במיטב טכנולוגיות התקשורת. הסיור נועד כדי לאפשר היכרות מעמיקה עם הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, ולהעניק לעיתונאים הצצה לעתיד. זהו סיור עתיר תוכן מקצועי, שהיווה פלטפורמה מצויינת ללימוד מעמיק של טרנדים חדשים. אנו מעריכים כי אף חברה בישראל אינה יכולה לארגן סיור כה עשיר בתוכן טכנולוגי המתקדם מסוגו בעולם, ואנו שמחים שהכתבים שהצטרפו לסיור נחשפו אליו".

http://www.the7eye.org.il/214251
 

אבי לב50

New member
זה דבר מקובל מאוד שגופים גדולים עושים.

ואח''כ בכתבות תקרא גילוי נאות ש"הכתב היה אורח של חברת א.ב.ג."
 

feedingsys

New member
דואופול התשתית יכול לעשות כמעט כל מה שבא לו על חשבון הציבור.

יש לו קשרים בחלונות הגבוהים.

כמו חונטה.
 

xfwind

New member
קיבלתי מגולן ממש לפני יומיים שרות טוב

בשבת היתה לי תקלה ובראשון על הבוקר התקשרתי, נעניתי וטופלתי בסבלנות. במקביל נעניתי במייל כתשובה לפניה שראו שהתקלה טופלה.
 
למעלה