החלפת ספק סלולרי

snowy11

New member
החלפת ספק סלולרי

שלום לכולם, מכיוון שגולן לא ממש מתפקדים לאחרונה, אני שוקל לעבור לספק סלולרי אחר.
מעדיף לא פלאפון/סלקום/אורנג אם אפשר.
יש לכם הצעות לספק אמין עם מבצעים שווים ושירות לקוחות טוב (יש חיה כזאת?)

תודה
 

LZ88

New member
מה שנשאר לך זה רק הוט מובייל...

כל השאר זה פלאפון/סלקום/פרטנר
 

k-don

Well-known member
את 019/רמי לוי לא הייתי שוכח

גם 018 לדעתי אמורה לפרסם בקרוב תעריפים
 

snowy11

New member
הכוונה שהם רוכבים על התשתית שלהם? או ממש שייכים להם?

 

snowy11

New member
לא מתפקדים

יש תקלות, אין שירות, אי אפשר לדבר עם שירות לקוחות, אם שולחים מייל הם לא מטפלים, עונים שבועות אחרי ובצורה שלא מועילה/תורמת לעניין.
 

אבי לב50

New member
כמה שאתה צודק וכמה שזה עצוב.

ועדיין יש כאלה שנשארים עם גולן אפילו במחיר של סבל, רק לא לחזור ל"שודדים" חלילה וחס.
דרך אגב, לשדוד הם שדדו, נכון, אבל כיום הם נותנים את השרות הכי טוב במחירים הכי טובים.
וכמובן שכל אחד יעשה כטוב בעיניו.
 

אבי לב50

New member
בלית ברירה? מה פירוש בלית ברירה?

הלוואי שגולן היה נותן שרות טוב.
ולהזכירכם: שרות טוב בכל המכלול, תעבורה תקינה, וגם כולל שרות ללקוח.
אבל זה לא קיים שם לצערי.
 

אבי לב50

New member
מה פירוש נותקת? וכי למה ומדוע?


 

מחשבות

New member
כל הרכילות? שברתי קשר רב שנים עם מעסיק קודם,

ביקשתי להעביר הקו אלי, שהוא שילם, ומשום שהם מטומטמים במיוחד, הקו נותק סתם כך ולא הועבר. מיד השתמשתי בקו גולן שהיה לי ויילכו להזדיין.
 

אבי לב50

New member
לא צריך רכילויות... חלילה... חשבתי שמדובר בקו פרטי.

זה בהחלט משהו אחר.
רק שבמקומך לא הייתי מצטרף לגולן, במיוחד אחרי שהייתי לקוח מאוד מאוכזב שלו.
אבל מאחל לך מכל הלב שהכל יעבוד כמו שצריך.
 

wizard8

New member
יש לך הסבר מדוע האפ"ס נתפסים כשודדים עד היום למרות שחזרו

בתשובה
בניגוד לבזק שממשיכה לשדוד את הלקוחות שלה עד היום ואין פוצה פה ומצפצף
 

binon

New member
האפס לא חזרו בתשובה, הם בתהדיה

כמו בני דודנו, הם מורדים פרופיל ומחכים לשעת כושר כדי לחדש את הג'יהאד על הצרכנים.
לגבי בזק, אין באמת אלטרנטיבה אז הם עדיין שודדים אותנו. האפשרות היחידה להתנתק מבזק היא לעבור להוט וזה לא בהכרח יותר טוב.
*** מילה טובה על בזק: במסגרת עבודות חפירה ליד הבית שלי הקבלן פגע בכבל בזק. לא ידעתי את זה והתקשרתי לפתוח תקלה. חצי שעה אחרי זה הגיע טכנאי שראה את הבעיה, עדכן אותי והיום בבוקר הכל כבר חזר לקדמותו.
 

wizard8

New member
אני מאמין שהם למדו את הלקח בנוסף מבנה השוק השתנה לבלי שוב

לגבי בזק, האבסורד זועק לשמיים- הם גונבים "דמי שימשוש" עבור קו הטלפון גם אם לא נעשה בו כל שימוש, בשיעור שגבוה יותר מעלות מנוי סלולר בלתי מוגבל וכולל שיחות לחול - עיוות בלתי נתפס
 

אבי לב50

New member
זה בדיוק מה שאני חוזר ואומר כבר זמן רב.

אבל כפי שיש עדיין אנשים שאומרים ''לעולם לא אקנה שום תוצרת גרמנית" כך יש אנשים שאומרים "גם אם אשאר עם שתי קופסאות לבן מחוברות בחוט לא אחזור לאפסים הגזלנים הללו".
&nbsp
אלה מחשבות מהבטן שאינן רציונליות.
נכון, פגעו בנו.
אבל עכשיו לדעתי מי שנוהג ככה פוגע רק בעצמו.
וכמובן שזכותו של כל אדם לפגוע בעצמו.
 

binon

New member
אני לא בעדם אבל לגבי דמי שימוש יש פתרון

תקנה חבילת דקות.
תסתכל בחשבוניות האחרונות שלך ותעשה ממוצע של הדקות שאתה צורך.
אפשר לקנות חבילת דקות של 100/200/300/600 דקות ואולי גם ערכים נוספים.
אם אתה קונה חבילת דקות דמי השימוש מתבטלים.
אם אתה חורג אתה משלם עלות שיחה רגילה על החריגה.
אני משלם על חבילה של 100 דקות+ שיחה מזוהה 44 ש"ח לחודש, נדיר שאני חורג מזה. בד"כ הניצול הוא של 80-90% מהחבילה.
 
למעלה