מישהו שנמצא באורנג' \ פרטנר ומקבל הודעות מהם?

feedingsys

New member
מישהו שנמצא באורנג' \ פרטנר ומקבל הודעות מהם?


החליטו חד צדדית שמי שלא מגיב ל SMS שלהם,
סוגרים ומוחקים לו את התיבה הקולית אלא אם הוא נוקט בפעולה אקטיבית
ומבקש להשאירה?

הם מחפשים את שינוי תנאי ההסכם או שמא תוספת תשלום על תיבה קולית?
 

מורוש98

New member
אני ב012 וקיבלתי את ההודעה

לא הבנתי איפה הבעיה...תא קולי זה חתיכת מטרד, מבחינתי זה טוב שמבטלים. מי שלא מעוניין שיבטלו לו, שולח סמס בחזרה..למה זה רע?
 

feedingsys

New member
הבעיה היא שברירת המחדל בפרטנר היא מחיקת התא הקולי!

אם היו עושים זאת בשרות בו את משתמשת זה היה ברור יותר.
לא מאיימים במחיקה ומוחקים!
שואלים האם זה מיותר עבורך ומבקשים אישור למחוק.
הבדל קטן ומשמעותי.
 

BobboVilla

New member
אמנם אני לא משתמש בתא קולי, אבל אני מסכים איתך

נקודת המוצא של "אם לא תעשה כלום, תאבד את זה" מעצבנת.
 

LZ88

New member
אבל אז רוב האנשים היו מתעלמים מההודעה והניסיון לחסוך

כמה מיליונים על השרתים הללו (הערכה לא מבוססת) היתה מתבטלת.
במצב הנוכחי, רוב האנשים, שהמענה הקולי לא חשוב להם, יתעלמו מההודעה והמענה הקולי יבוטל להם. ומי שצריך, ישלח סה"כ סמס חוזר... לא רואה פה שום בעיה.
&nbsp
 

BobboVilla

New member
ומה לגבי אנשים שיש להם קו "רדום" עם הודעה בתא קולי?

הם בכלל לא ידעו שמוחקים להם את התא הקולי.
&nbsp
הגישה הזו היא קודם כל מוכוונת רווחים, ורק אחר כך (אם בכלל) התייחסות ללקוחות. שזו זכותה של כל חברה לעשות, אבל זה לא הופך את זה לפחות מגעיל.
 

LZ88

New member
תמיד יהיו כאלו שלא יתאים להם משהו.

לא תמיד צריך ואפשר להתחשב כולם.
כמה כאלו שיש להם קו רדום ושיש להם מענה קולי ושגם השאירו הודעה קולית שהם במספר אחר. המהלך נועד כדי לחסוך סכום כסף כנראה משמעותי. אתה לא יכול שכולם יהיו מרוצים.
אני הייתי את אותו הדבר אם מדובר בחיסכון גדול.
&nbsp
&nbsp
 

feedingsys

New member
תמיד גם תהיינה חברות שלא יודעות שירות מהו


להתחשב?
שיחכו עד התביעה של מישהו שנמחקה לו הודעה חשובה
 

אבי לב50

New member
אתה בטוח זאת ברירת המחדל בפרטנר? ככה היה תמיד?

לא משהו שזכור לי.
 

YosMan1

New member
כן גם אני קיבלתי. חוץ מהכעס הבסיסי, שיש גם לי, על זה שרוצים

לקחת לי משהו שהיה שלי הרבה זמן (17 שנה) אז פרקטית מה זאת באמת משנה?
לא זוכר את הפעם האחרונה ששמעתי הודעה בתא הקולי.
נמאס להם לשלם מליונים כל שנה לקומברס עבור מוצר שאף אחד לא משתמש בו.
 

אבי לב50

New member
אני נמצא (במסגרת 012) ולא קבלתי כל הודעה.

ככל הנראה מהסיבה הפשוטה שביטלתי את התא הקולי מיד כשהתחברתי אליהם.
תא קולי זה מיטרד גדול לדעתי.
 

LZ88

New member
לא הייתי מגדיר זאת כמטרד גדול, אבל בהחלט מיותר

פעם אחרונה שהשאירו לי הודעה קולית זה היה מהמרפאת שיניים לפני כמה שנים להזכיר שלמחרת יש לי תור


לצערי יש לי מכשיר חברה עם מענה קולי... אם הייתי יכול, הייתי מבטל אותו מזמן.
 

מורוש98

New member
או, כמו אמא שלי, שומעים את הביפ, ממלמלים "טוב

היא לא עונה" ורק אז מנתקים
 
זה מזכיר לי הודעה אחת שדודה שלי השאירה לי פעם אחת ..
לפני שנים רבות הקלטתי הודעת פתיח שדיי בחנה את הסבלנות של מי שהתקשר אלי ולא הייתי זמין (כי היא הייתה ממש אבל ממש ארוכה - מעל ל15-20 שניות בכייף
וממש אבל ממש הזויה וכללה חיקויים של עירקים ,מרוקאים ,פרסים ומלכת אנגליה שיצפאן היה עושה בזמנו בסוף ה90 תחילת האלפיים) ורק יחידי סגולה שבאמת היה חשוב להם להשאיר לי הודעה היו צולחים את הסיוט ומשאירים לי מסר ..
יומ'חד נכנסתי לתא הקולי לראות מה השאירו לי כי היה חיווי של הודעה ומה ששמעתי זה את דודה שלי אומרת "כוסאומק עם השטויות שלך ..שכחתי מה רציתי להגיד"
 
למעלה