זה לא קהל היעד, זו החברה עצמה והגישה שלה לטיפוח קהילת משתמשי
לא חשבתי שזלזלת בקהל הלקוחות של אפל. אבל זה לא הקהל. הקהל של אפל, במיוחד היום, מגוון מדי בשביל איפיון כזה. זו החברה והגישה שלה וגוגל פשוט לא מצליחה לעשות את זה. ולדעתי היא לא מסוגלת
היא גייסה קהל עצום במתנות חינם (שכמובן אינן חינם, אבל ״הקהל״ מתעלם) וזה גם לא משהו שאפשר להפוך למוצר פרימיום יקר בקלות. בנוסף, חלק מעסקת החינם כללה גם כמעט אפס שירות לקוחות ולא מעט התנערות מאחריות וגם את אלה לא קל לסובב...