זה שימוש מושכל בשיטת החיוב שלהם
בעלי החברה הם ילדים גדולים וההחלטה הייתה בידם אם לבחור בשיטת חיוב זו או אחרת.
החברה טענה שאינה מאפשרת הפניית שיחות מחשש ל"שימוש לרעה" באפשרות (בסוף בית המשפט כפה עליהם לאפשר הפניית שיחות, והם מבצעים רק הפנייה למספרים נייחים).
 
יתרה מכך, מה בנוגע ללקוחות שלא היו מודעים לשיטת החיוב הזו וניתקו/ניידו מנוי ימים בודדים לאחרת תחילת מחזור החיוב? החברה נהנתה מתשלום עבור מחזור חיוב מלא למורת הלקוחות (אפשר לחפש תלונות בפורום 66, היו כמה כאלה...).
 
לא רואה פה ניצול ציני. את משלמת 49 ש"ח עבור חתיכת פלסטיק עם קצת סיליקון וקצת חשמל ונפח אחסון בשרתי החברה (נו טוב, גם המשווק מקבל כמה פרוטות בגלל שהוא צרף מנוי). אני חושב שהסכום הזה מכסה בצורה הוגנת למדיי שימוש של ימים בודדים בחו"ל.