התלבטות בין כמה סמארטפונים.

se7en77

New member
איך הוא אמין יותר , הוא חודש וקצת בשוק ואין כמעט אנשים

שקנו אותו , יש לו מעבד בינוני שלא ברור כמה ייסחוב , יש לו כמות זכרון של נקסוס מלפני 3 שנים .
בקיצור , יכול להיות שהוא מצויין אבל לא שווה את המחיר שמבקשים עליו .
 

feedingsys

New member
המכשיר עוד מעט חוגג שנה ובמשפחה הוא מעל חצי שנה.

http://www.gsmarena.com/motorola_moto_x_play-7454.php
מי קונה אותו במחיר בארץ זו שאלה אחרת.
קניתי באחד ממבצעי חג זה או אחר במחיר שפוי ושווה בחו"ל.
מעבד בינוני ומוצלח בלי זבל סוחב ועוד איך ויותר מזה.
 

se7en77

New member
מדובר מראש על מחיר בארץ , לא על מחיר בחו״ל

ומי קונה במחירים של הארץ , כנראה שהרוב אחרת לא היה כזה יקר פה .
 

metrocard

New member
אצלנו המכשיר ארבעה חודשים

,שבועיים מתוכם אצלי להתנסות. נתוני חומרה אולי בינוניים אבל המכשיר נותן בראש גם לlg g3 הביתי. המצלמה בערך אותה רמה, הסוללה משאירה אבק גם ל1+ שלי.
בעיני יש לו את האיזון המושלם של מערכת הפעלה רזה לצד כמה תוספות נחמדרות. הוא גם הראשון שעודכן למרשמלו וממשיך לקבל עדכוני אבטחה קטנים . מוטורולה גם לא חסמה את האפשרות להגדיר את הכרטיס כזכרון פנימי ולמי שחשובה העברית גם היא שם ללא איזשהו חשש לאבדה.
אפשר למצוא אותו בסביבות 1550 שח שזה קרוב למחיר האירופאי שלו.
מבחינתי, ווין ווין
 

se7en77

New member
סיכמת את העניין בהשוואה למכשיר בן שנתיים.

לדעתי בזבוז של כסף.
 

metrocard

New member
זאת השאלה - האם עדיף מכשיר ביניים חדש

או מכשיר דגל מלפני שנתיים. ברמת הביצועים סביר להניח שיהיו דומים.
הG3 על המדפים כבר שנתיים. שאתה רוכש חדש אתה מקבל מכשיר עם סוללה שיושבת לפחות שנה על המדף (בהנחה שהתמזל מזלך והמכשיר שרכשת הוא מסדרות ייצור המאוחרות) ומכשיר שהגיע ככל הנראה לקצה המסלול שלו מבחינת עדכוני המערכת. .

ה X PLAY מכשיר חדש יותר. הסוללה "רעננה" יותר ובלי קשר גם יותר גדולה בנפחה.. הממשק רזה עם בלואטוור מינימלי שתורם לחיי הסוללה, עדכונים מהירים יותר וגם לזריזות פעולת המכשיר. למוטורולה מוניטין קצת יותר מוצלח במה שקשור לעדכוני מערכת ובאופן אישי אני מחבב יותר את איכות הבניה של החברה (בגלגוליה האחרונים תחת גוגל)מאשר LG . למי שחשוב גם עברית יש ישר מהקופסא שלא תלויה בעדכונים או מקום רכישת המכשיר. כבונוס יש גם עמידות חלקית למים (מה שנקרא SPLASH RESISTANT) שלא מאפשר צלילה עם המכשיר אבל כוס מים שתשפך עליו לא תרגש אותו.
כל זה כחבילה הופכים אותו לרכישה יותר נכונה בעיני מה G3 המזדקן בחן.
זה לא אומר שהG3 זה חרא מכשיר, יש שיאהבו את הממשק, שיעדיפו את העיצוב או הגודל הצנועים יותר והידידותיים יותר לכף יד אחת , פשוט הX PLAY יותר מוצלח בעיני
 

metrocard

New member
זאת אופציה מעולה, ובמחיר הזה אפילו מטורפת רק לא רלוונטית

כיוון שלא נשלח לישראל.
 

se7en77

New member
בניגוד לכל מיני מכשירים אחרים , עדיין מייצרים את ה-g3

וה-s5 , בגלל מחירם הזול עדיין יש דרישה אליהם.
למוטורולה יש בעיות משלו עם המעבד המתחמם ועוד כמה פיצפקס, הממשק הנקי גורם לזה שאם תרצה שימושיות או שינוי אז תצטרך להתקין לאונצרים ועוד כל מיני תוספים .
המכשיר של מוטורולה לא רע אבל לא שווה במחיר המדובר .
&nbsp
 

metrocard

New member
לא מכיר את בעיית ההתחממות של המעבד.

לא נתקלתי בה. המכשיר עובד ללא תקלות. היתה בעיה תוכנתית אחת (זיהוי חלקי של אנשי קשר בעת קבלת שיחה והכפלת אנשי קשר) שטופלה באחד העדכונים של המכשיר.
הפתעת אותי עם עניין המשך הייצור של הG3 (אם כי אני לא מוצא לזה סימוכין) פעם ראשונה שאני שומע על מכשיר דגל שמיוצר גם אחרי ששני ממשיכיו יצאו. זאת מגמה מבורכת.

לגבי הממשק הרזה אני חולק על זה, אנדרואיד בגרסתאותיה האחרונות כבר אינטאטיבית מספיק בלי עזרת ממשקים חיצוניים או לאונצ'רים. אני יכול להעיד שהמשתמשים המשפחתיים ב XPLAY ובמוטו G (לשניהם ממשק דומה) שנעים בטווח גילאים צבא עד פנסיה מסתדרים בסדר גמור גם ללא כל התוספות הנלוות שמגיעות עם המכשיר. אין שום בעיה עם שימושיות. הרי ווטסאפ, וויז, מוביט, אפליקציות הבנקים השונות וכו הן אפליקציות חיצוניות.

בכל מקרה, שני המכשירים מהווים אופציה טובה למי שמחפש מכשיר שנותן תמורה גבוהה למחיר יחסית נמוך. (סביבות ה1500)
 

se7en77

New member
תבדוק קצת על המעבד ותגלה דברים חדשים .

לגבי הממשק , האנדרואיד הנקיה מאוד חסרה אם זה במגוון ואפשרויות הקיסטום והחלפת ה-theme ) שמשפיע גם על מגירת האפליקציות , דרך כל מיני דברים של רישום שיחות טלפון והודעות שהתקבלו ולא נקראו ועוד כמה דברים חסרים לדעתי . מי שלא מכיר שיש אפשרות לא ייחסר לו .
ה-lg עדיין נמכר כמו לחמניות ואין סיבה להפסיק את יצורו , חש לו מעבד שעדיין יותר חזק מהרבה מכשירים , זכרון יותר גדול ממכשירים אחרים , מסך טוב ופונקציות שלא קיימות אפילו במכשירים מהיום ( דוגמאת צילום ב-4k ).
במיוחד במחירו הנמוך נכון להיום .
 

metrocard

New member
קראתי. עכשיו יש את מה שאני יודע שכתבו על המעבד

ויש את מה שאני יודע משימוש אישי בX PLAY .(ושים לב שהדיווחים יותר על המעבד מאשר על המכשיר) לא נתקלתי בהתחממות חריגה מעבר למה שקורה בסמארטפונים אחרים שיצא ל להתנסות בהם. ייתכן ומוטורולה מצאה איזשהו פתרון תוכנתי לזה או משהו בעיצובו הפנימי של המכשיר שמפזר את החום יותר ביעילות. יש קרטועים קלים כפי שציינתי בזמנו התרשמות שלי מהמכשיר, אבל בדיוק כמו שיש ב G4 או בS6 המשפחתי.

לגבי אפשרויות קסטום, בעיני זאת לא יותר מאופציה חביבה אבל לא כזאת שיש בה צורך אמיתי. יש לי את ה1+1 שהוא אחד המכשירים עם ורסטילים בנושא ועדיין אלמעט משחקים בחודש הראשון שלי עם המכשיר אני לא נלהב מהאופציה. כל עוד ממשק המשתמש לא גורם לי "נקע בעין" (כן אני מסתכל עליך TOUCHWIZ בגרסאות המוקדמות!!!) אין בזה שום צורך. כנ"ל באדג'ים הסופרים שיחות מפוספסות וכו' . מערכת ההתראות באנדרואיד מספקת בעיני. ושוב, מדובר במשהו סובייקטיבי, מאז הנקסוס הראשון שהיה לי תמיד אעדיף את המודל הרזה של מערכת ההפעלה מאשר ממשק עמוס שיותר מסרבל ממסייע.

זה טוב שהG3 , מכשיר שהוכיח ומוכיח את עצמו, ממשיך להמכר. רק מחזק את הקטגוריה האהובה עלי של מכשירי VFM. כן ירבו.
 

se7en77

New member
שדיברתי על המעבד מראש לא דיברתי על המכשיר , כנ״ל לגבי התוכנה

זה משהו שקיים בכל מכשיר עם המעבד הזה ובכל מכשיר עם גירסא נקייה
מערכת ההתראות לדעתי מאוד חסרה בקטע הזה , זה מובנה בחלק גדול מהמכשירים , לדוגמא מיילים בחשבון מסויים שמוגדרים יותר קריטיים אני לא רוצה שיוצגו על המסך בהתראות אבל רוצה לדעת שהתקבל דואר , כנ״ל לגבי שיחות בפרופיל מסויים ... ללא התראות אבל שייתקבל חיווי
 

גק לוי

Active member
המחיר של המכשירים כמעט זהה.

הLG G3 עולה 1433 שקל.
המוטורולה X PLAY עולה 1480 שקל.
 
למעלה