קנייה מיבואן רשמי - לא תמיד עדיפה על קנייה מיבוא מקביל

  • פותח הנושא binon
  • פורסם בתאריך

binon

New member
קנייה מיבואן רשמי - לא תמיד עדיפה על קנייה מיבוא מקביל

מתוך אתר הפייסבוק של התכנית "יהיה בסדר" המשודרת בגל"צ
נועה רכשה לפני מספר חודשים טלפון נייד LGG4, והחוויות שעברה איתו חילצו ממנה את הטקסט הזועם הבא. אז קראנו, ויצאנו לבדוק. מיד בשידור הממצאים
"שלום חברים
לאחרונה נחשפתי להתנהלות קלוקלת ואני בטוחה שקיימים עוד כמוני שם בחוץ.
כפי שרבים עשו , קניתי לפני כ-10 חודשים מכשיר LGG4 אשר מיובא באופן רשמי ע"י חברת ronlight . לדאבוני גיליתי הבוקר כי למכשיר יש תאריך תפוגה וכתוצאה מפגם בייצור בלוח אם, המכשיר פשוט קורס, בין 7-10 חודשים ממועד הקנייה. במקום שחברת Ronlight תנהג באחריות ובכבוד כלפי לקוחותיה , תבצע recall למכשיריםבצורה מסודרת היא מחכה בסבלנות עד שמכשירי ה-LGG4 ימותו. לא רק שהחברה מודעת לממדי הבעיה , היא כבר בנתה מערכת מסועפת של תיקונים ע"מ
מסועפת של תיקונים ע"מ לנסות לטשטש את עקבות הבעיה . שירותים כגון : "טכנאי עד הבית" מוצעים ע"י החברה כיוון שהבעיה כל כך רווחת. עד כדי כך שכאשר מתקשרים לחברה , במערכת לניתוב שיחות קיימת שלוחה ספיציפית ל"בעית אתחול של מכשירי LGG4 ". לאחר שהמכשיר שלי כמובן שבק חיים באמצע יום עבודה שכל דקה שוות ערך,כמובן פניתי לחברת rRonlightכ חברה הרשמית שאמורה לספק לי בתור לקוחה שירותי אחריות ותיקונים . חברת Ronlight הציעה לי שירותי "טכנאי עד הבית" אך רק 4 ימים לאחר מועד השיחה. האלטרנטיבה שהוצעה לי היתה מעבדה מקומית שאיתה הם עובדים שלדבריהם תוכל לתקן לי את המכשיר על המקום ללא עלות. המעבדה ממקומת כ-40 דק נסיעה מביתי. בלית ברירה באמצע יום עבודה ארזתי את עצמי ונסעתי למעבדה . כאשר הגעתי הבנתי שאני מוקפת בלקוחות זועמים של Ronlight שבדיוק כמוני סובלים ממכשיר תקול, מיחס מזלזל ומשירות לקוחות מחפיר . האדון הנחמד במעבדה המקומית טען שנמאס לו לעבוד עם חברת Ronlight, "שיתעסקו בעצמם עם הבעיות שלהם " . ולמראה פרצופי העצוב התנצל ואמר שאין ביכולתו לעזור, ושהמעבדה שלו לא מבצעת שירותי תיקונים יותר עבור לקוחות Ronlight . כשסוף סוף הגעתי הביתה לאחר כשעתיים מבוזבזות בישיבה בפקקי ירושלים , חזרתי כלאחר שבאתי כמובן בידיים ריקות , עם מכשיר מת. החלטתי להתקשר שוב לחברת Ronlight ולתהות על הטעות . למה בחבה שמכבדת את עצמה תשלח אותי למעבדה שהיא כבר לא עובדת איתה?
לאחר שיחה ממתינה של 30 דקות נעה לי בחור נחמד. כאשר סיפרתי לו שהמעבדה המקומית סירבה לבצע את התיקון היה מופתע. " סליחה גברת אבל זו הפעם הראשונה שאני שומע על דבר כזה". דרשתי לדבר עם הממונים עליו. כאשר כבר לא היה לו מה לומר הוא שם אותי על ממתינה ולאחר 10 דקות של ממתינה השיחה התנתקה . =דבר זה חזר על עצמו פעמיים עם נציגים נוספים ( כנראה בדף ההנחיות למוקדן הסד"פ להתנהלות עם לקוח לא מרוצה הוא לנתק את השיחה ) . לאחר שהתקשרתי פעם שלישית ,סירבתי לנתק ואיימתי שאעביר את כל הסיפור לרשתות החברתיות, הנציג סוף סוף הועיל בטובו להעביר אותי למנהל. אני בטחה שקיימים עוד הרבה כמוני שם בחוץ. לקוחות פגועים של חברה שמתנהלת בזלזול כלפי לקוחותיה , שמנתקת שיחות עם נציגי שירות , ושמטעה לקוחות."
גלצ, 15.00 - מתחילים
קישור להאזנה לשידור החי -http://player.gl.bynetcdn.com/Pla…/ByPlayer/EmbedPlayer/GLZ…
 

אבי לב50

New member
נכון, לא תמיד זה עדיף.

אבל לרוב זה כן עדיף, לכל הפחות מנסיוני הלא כל כך דל.
ובכל מקרה אם אתה נופל על מקרה לא נעים עם יבואן רשמי הרי שתמיד תוכל לאיים עליו (בנימוס כמובן) שתפנה ליצרן, ומנסיוני הם יעדיפו ברוב המקרים שלא תעשה דבר כזה שעלול רק לפגוע בהם.
הם מנסים תמיד כמו כולם את שיטת מצליח, ואם יראו שמצליח לא בא הם לא ינסו לצלצל אליו... (על משקל השיר "משיח" של שלום חנוך...
) ויעדיפו לסגור איתך בצורה יפה.
&nbsp
 

xfwind

New member
צריך להשמיע את זה לנציג KSP שניסה לשכנע אותי "רונלייט"

 
למעלה