חצי
012 דוחפים שירותים מיותרים ללקוחות

  • פותח הנושא binon
  • פורסם בתאריך

binon

New member
חצי
012 דוחפים שירותים מיותרים ללקוחות

אני מנוי על שירותי האינטרנט של 012, והחודש יסתיימו 12 חודשי המבצע במחיר 100 ש"ח לחודש. רשמתי לי להתקשר בשבוע הבא ולעדכן את החבילה.
היום בצהרים יצאתי להפסקת קפה (ולכן לא הייתי מול המחשב) הטלפון צלצל ונציג של 012 היה על הקו. הוא אמר לי שהחבילה שלי מסתיימת והמחיר יהיה 120 ש"ח. אבל, הוא יכול להעביר אותי לחבילת המשך שמחירה 105 ש"ח. אמרתי לו שאני לא רואה סיבה לעליית מחיר אבל הוא אמר שזה מה שיש. הסכמתי ואישרתי לו. ואז הוא הוסיף: מחיר החבילה מורכב מ 90 ש"ח ספק+תשתית ועוד 15 ש"ח עבור אנטי וירוס ושירות גיבוי. אמרתי לו שאני לא מעוניין בשירותים הללו ומבחינתי אני מסתפק רק בגלישה. הוא אמר שהמחיר הזה רק למי שלוקח את כל החבילה. אמרתי לו שאני מאשר את העסקה אבל מתחיל לחפש חברה אחרת.
כשחזרתי למשרד ונכנסתי לאתר שלהם הופיע שם המחיר של 90 ש"ח אבל ללא שום התנייה וללא צורך ברכישת שירותים נוספים. התקשרתי מייד לשירות הלקוחות והנציגה המאוד נחמדה התנצלה ואמרה שאכן אין חובה לרכוש את כל השירותים הנוספים (מה גם שזה לא חוקי להתנות שירות בשירות). השירותים הנוספים בוטלו, קיבלתי הנחה נוספת מעבר ל 90 השקלים למשך שנה כפיצוי (אפילו שלא ביקשתי) ומייד כתבתי תלונה לנציב התלונות של 012 עם פרטי המקרה.
אמ;לק: 012 דוחפים שירותים מיותרים בטענה שרק כך אפשר למכור את החבילה במחיר מוזל למרות שבפועל אין שום התנייה לכך.
 

אבי לב50

New member
כולם מנסים לדחוף תוכניות מיותרות

ומכיוון שאלה תוכניות מיותרות הרי שעל כל מי שמקבל שיחה עם "הפתעות" להגיד בצורה יפה "תודה אבל אני לא מעוניין" ובזה נגמר העניין.
יתקשרו שוב?
להגיד להם "זאת כבר הטרדה וחבל שאעזוב אתכם/אתלונן" וכו'...
כמה קל ככה פשוט.
 

sharon616

New member
אני אף פעם לא סוגר עיסקה עם מישהו שמתקשר אליי

זה תמיד לא לטובתך.

בעבר הייתי שומע מי החברה ואומר תודה לא מעוניין

היום. ניתוק בפנים. אין לי כח להסביר

יש גם אפליקציית truecaller. שמזהה את כל הקרציות

עכשיו משהו מוזר . מאז שהתחלתי לנתק בפנים אני כבר חודשיים לא מקבל שיחות ספאם.

זה מתכון לצרות. אלה שמתקשרים אליך

אני מראש תמיד חושב שמישהו הולך לרמות אותי.

גם שאני נכנס, למרכזי שרות של האפס אני נכנס לכוננות ספיגה. מבקש חוזה לפני. לא יוצא בלי חוזה . לוקח לקרוא בבית ואז מחליט. לא נותנים יוצא.
 

אבי לב50

New member
אחת הפעמים הבודדות שאני מסכים איתך, אם כי חלקית בלבד.

אני מסכים לגבי הכותרת, כפי שהסברתי בתגובות שכתבתי בטרם ראיתי את תגובתך.
אך אני נוהג על פי הכלל "מה ששנוא עליך אל תעשה לאחר".
ומכיוון שאני שונא שמנתקים לי בפרצוף הרי שלא אעשה כך לאחרים.
אני מעדיף להיות מנומס.
 

sharon616

New member
אתה צודק אבל כשאתה אומר שאתה

לא מעוניין וממשיכים לנגס לך. אני החלטתי לנתק בפנים. אני עושה להם טובה. כי אם הייתי מניאק הייתי מושך אותם בשיחה ובסוף לא סוגר כלום. מבחינת המוכר יש לו הזדמנות להגיע ליותר אנשים

ועוד כלל ששכחתי - אני לעולם לא נותן פרטי אשראי למישהו שמתקשר אליי.

יום טוב
 

אבי לב50

New member
תמיד ימשיכו לנג'ס. ככה זה.

ואני אמשיך להיות מנומס.
&nbsp
ובקשר למספר של האשראי זה ברור.
 

אבי לב50

New member
הערה

אני מודה שקראתי את כל התוכן בהודעה שלך אחרי שהגבתי, כי הגבתי אוטומאטית, מה שאינני עושה בדרך כלל, והנה בהגינותי אינני עורך את ההודעה אלא מוסיף תגובת המשך.
ואגיד לך את האמת: אני מתפלא עליך שהאמנת למה שהנציג אמר ושהסכמת לביצוע מיידי.
תלמד ממני: בחיים אני לא מסכים לשום דבר בלחץ.
רק אתמול התקשרו אלי בקשר לאיזו הצעה (טובה באמת, ולא משנה באיזה נושא), וזאת אחרי שהתקשרו ביום חמישי ואמרתי שאני רוצה ללמוד את הנושא ושיתקשרו בעוד כמה ימים.
ומה אתה חושב אמרתי להם אתמול? :
"מצטער אבל אני שונא לעשות דברים בלחץ, טרם הספקתי ללמוד את הנושא, אנא התקשרו שוב בעוד כמה ימים".
לאחר השיחה אתמול בדקתי את הנושא ביסודיות וההצעה אכן מאוד משתלמת ואני שוקל אותה בחיוב.
אם כולם יעשו ככה חושבני שלא נשמע/נקרא על "דוחפים לנו דברים מיותרים".
 
למעלה