איך פרטנר (012) הצליחו לגנוב 120 שח מזוג מבוגרים:

YosMan1

New member
איך פרטנר (012) הצליחו לגנוב 120 שח מזוג מבוגרים:

קרובי משפחה מבוגרים (קרובים לשמונים) שלי שלפני שנה העברתי אותם מתוכניות גניבה בפאלפון ואורנג לתכניות של 012 ב 49 שח לחודש למשך שנתיים.
השבוע התקשרו אליהם מ 012 וסיפרו להם שהתכנית הסתיימה והמחיר עולה ל 69 שח לחודש (שקר, כי המחיר היה קבוע לעוד שנה שלמה) ונתנו להם תכנית חדשה יותר זולה ב 39.90 שח לשנה (אחרי שנה המחיר קופץ ל 49 ואחרי שנתיים ל 69 שכחו להגיד).
בקיצור אחרי שעת של טחינה בטלפון ואחרי שניתקו והתקשרו אליהם חזרה 3 פעמים בסוף הם הסכימו.
כמה דקות אחרי כן הם מקבלים בטלפונים סמס עם הודעה שהם חוייבו (כל אחד) ב 59.90 שח עבור דמי מעבר תכנית.
גם שיקרו להם שהתכנית הסתיימה וגם לא אמרו להם שיש דמי מעבר תכנית של 59.90 וגם לא אמרו להם שאם יעברו לבד באינטרנט אז הדמי מעבר יהיו רק 19.90.
בקיצור פרטנר 012 שקרו רימו ותכמנו שני אנשים מבוגרים .
הצליח להם, כל הכבוד.
 

ז ק ו

New member
במילים אחרות, לקחו מהם הלואה 120 שקלים, שתוחזר

רק אם הם יתמידו וישארו מנויים 12 חודשים.
נראה לכאורה שזה שביצע את ההליך הזה מתוגמל עבור תפוקת דמי מעבר, ללא קשר לשאר תשלומי המנוי. ויתכן שהמעסיקים שלו -שוב לכאורה, לא מודעים שהם מתגמלים על טחינת מים.
 

backbencher

New member
האם קרוביך מנוסים בהתנהלות אינטרנטית מול ספקי שירות?

האם הם מקבלים חשבוניות חודשיות בדואר פיסי או ב- email ?
דומני כי בכל חשבונית צריך להיות מצויין תאריך סיום תכנית התעריפים בה מצוי הלקוח כרגע.
אם קרוביך מתקשים להתנהל מול ספקי שירות עכשוויים מחמת שהם נוטים להאמין כבעבר, אך בלא הצדקה עכשווית, בהגינות האדם - מוטב להתיצב בינם לבין ספקי שירות.

"קיצור" נכלולי של תוקף תכנית התעריפים בה היו מצויים - מצדיקה דרישת בירור מ"קשרי לקוחות" של 012, ובמקרה סירוב ניתן יהיה לתבוע, ככל שתהיה נחוש למצות את הענין...
 

מורוש98

New member


 

YosMan1

New member
מסתבר שגם הצליחו לדחוף להם חבילת ספק+תשתית לאינטרנט

היתה להם חבילת גלישה ב 012 ודחפו להם חבילה משולבת עם בזק.
בעיה קטנה - התשתית שלהם היא עם הכבלים וכלולה בחבילה שלהם.
אני מודע לכל אפשרויות הביטול/תביעה/דרישה שיש,
אבל רק השעות והעצבים שאני אצטרך לשרוף על ביטול כל המהלכים הללו........
 
למעלה