בתוך שבוע עזבו את גולן 2000 לקוחות.

מחשבות

New member
הציבור לא קולט כלום, משום שהציבור ברובו מטומטם

עד אחרונת עצמותיו. הציבור קורא בעיתון, מהנהן וחושב שהבין משהו.
 

אבי לב50

New member
wizard8 אינני יודע אם גולן הוא אופורטוניסט שעבד על כולם.

ואם עדיף להיות עם הגנבים הגדולים שלמדו את הלקח מאשר להיות עם גנב קטן חדש.

אני גם לא הייתי קורא לגולן גנב, אלא פשוט איש עסקים במובן הכי עסקי של המילה, פשוט איש עסקים שאינו שונה מאנשי העסקים האחרים.

נכון, הוא גרם לכך שלמשך כמה שנים היה לעם טוב, ואפילו תרם מכספו (או מכספי המשקיעים שלו) בכך שהציע לציבור מחירים שעבורו היו הפסד כלכלי טהור, וגרמו לציבור לחשוב שהוא אולי באמת רובין הוד מודרני, וזה מה שעיוור וסינוור ועדיין מעוור ומסנוור חלק מהציבור שהלך והולך אחריו בעיניים עצומות, עד כדי כך שהם מאשימים אנשים שכותבים את האמת על גולן כאילו הם כותבים מטעם אחרים ולא מטעם עצמם.

ומכיוון שידועה האימרה על החושדים בכשרים, ותודה לאל אני בריא בגופי, לא אחשוד שמא הם בעצמם כותבים מטעם מישהו, למרות שידוע שההגנה הכי טובה היא ההתקפה, ואני סובר שהם פשוט הולכים כעיוורים אחרי מי שהם חושבים בטעות לאותו רובין הוד מודרני...

ובניגוד להפחדות אינני חושב שהולך להיות רע אם גולן ילך הביתה.
אני חושב שגם אם גולן יעלם הרי שהמחירים אמנם יעלו אך לא לרמת המחירים הכתובים במסע ההפחדות של נאמני גולן, אלא הם יעלו לרמה של מחירים שפויים, ומבחינתי מחיר של כ-100 ש"ח לחודש לעיסקה נורמאלית הוא סביר בהחלט ולא מחיר של "אמרנו לכם מה יקרה אם גולן יעלם מהשוק".

בניגוד להשמצות של נאמני גולן אני חושב שהציבור עושה את מה שטוב לו, ומכיוון שהגנבים הגדולים למדו את הלקח והמחירים שלהם כיום הם מחירים טובים ושפויים ולא מחירי גזל, ובנוסף לכך התמורה שהם נותנים לכסף היא הטובה ביותר - זאת הסיבה שהציבור ברובו מעדיף ללכת עם אותם גנבים גדולים לשעבר ולוותר על שירותיו הלא כל כך טובים של אותו "רובין הוד".
 

מורוש98

New member
זה לא שהם מפחדים להישאר ללא קו....

הם כנראה, רוצים לתפוס עכשיו את התוכניות לשנתיים כדיי ליהיות "בראש שקט"
 

sharon515

New member
אנשים עד כדי כך פתיים - אני מזמן לא מאמין למה שכתוב בעיתון

במשך שנים רבות חלבו אותם כהוגן.

לא מאמין לטלוויזיה מאמין רק לבחור שעשה מהפכה בסלולר והוריד את האפ"ס על הברכיים.
אני בגולן עד הסוף - לא יכול לשכוח את שנות העושק.

אני אישית חושב שאם גולן יפול - העושק יחזור.

שמתקשרים אליי מהאפ"ס כדי שאני אחזור - ניתוק בפנים.

עם הדמי מעבר בממוצע שנתי זה יוצא אחלה מחיר - אבל אנשים רוצים לזפזפ כל הזמן בין חברות שקל פה שקל שם ורצוי גם סים חינם (מה אנחנו פראיירים לשלם 49 ש"ח על סים) בתקופת האפ"ס סים עלה 180-250 ש"ח (למי שלא קנה מהם מכשיר) לא רוצה לשלם תעבור למתחרה שלנו מעבר לכביש (אבל גם אצלו אותו מחיר )

רק גולן טלקום
 

k-don

Well-known member
לאנשים (וגם לי) נמאס לשלם 49 ש״ח על סים

או שינוי מסלול (שם גם מגיעים ל 149)
 
למעלה