מכיוון שהם לא מחויבים מבחינה חוקית לפצות - שיקבעו בעצמם מפתח
לפיצוי. בזמנו, בתקלה של גולן, כולם קיבלו זיכוי יחסי על החשבון החודשי. גם לתת סכום "אחיד" לכל לקוח זה הגיוני. וגם להגיד "אנחנו לא מחויבים ל-100% זמינות, תתמודדו עם זה" זה לגיטימי.
 
הבעיה היא שכאשר הם "מפצים" עם דברים שהם לא רלוונטיים (אגב, הדבר השלישי היה מנוי ל-3 או 6 חודשים בחינם של שירות Musix) ל~95% מהלקוחות, כנראה שהם לא באמת רוצים לפצות את הלקוחות אלא במקרה הטוב להשתיק אותם ("קחו 20 ג'יגה לחודש אחד ותעזבו אותנו בשקט" או "דברו 500 דקות עם חו"ל, לא איתנו") או לגרום להם בשלב מאוחר יותר להוציא יותר כסף (מי ש"התרגל" לשירות Musix אולי יירשם בתשלום עבורו לאחר תקופת החינם).