רק 5% מלקוחות פלאפון ניצלו את ההטבה בעקבות התקלה

מורוש98

New member
כי הוא לא צריך את זה..?..כי הוא קצת נרתע מ"מתנות חינם"

מפלאפון..?...
 

BobboVilla

New member
כי זה לעג לרש? כי לא הודיעו על זה

בפירוט גדול מספיק?
 

גק לוי

Active member
כתבה מצויינת. אני זקוק להסבר לקטע מסוים מהמאמר.

הקטע הזה נשמע לי כמו סינית.
הייתי שמח באם מישהו יסביר את הקטע הזה בלשון העם.
תודה.

סוללה היא לא דבר יעיל במיוחד. ככה סוללת ליתיום נטענת עובדת: בזמן הטעינה, ליתיום נמשך אל האלקטרודה השלילית - האנודה שעשויה גרפיט. כשהליתיום צמוד אליה, הסוללה מוכנה לשימוש. הסרת הליתיום בזמן הפריקה, כלומר בזמן השימוש, לא מאפסת את השכבה שצמוד לגרפיט, ולאט לאט נוצרת שם שכבה של חומר בשם Solid Electrolyte Interphase או SEI. השכבה הזו גדלה עם כל מחזור של הסוללה והופכת עבה יותר ויותר עד שהיא מגיעה לעובי שמפריע לליתיום להיצמד אל הגרפיט, וזה מתבטא, ניחשתם נכון, בצניחה פתאומית של קיבולת הסוללה. זה בדיוק מה שמביא למקרים שבהם אתם רואים 70 אחוז סוללה ולפתע היא צונחת בלי התראה מוקדמת
 

noa_f

New member
תחליט: זו מתנה או פיצוי?

ולפי הכתבה הפיצוי הוצע בצורה שיכולה להיות חסרת משמעות לחלק גדול מהאנשים: מי שצריך 500 דקות שיחות לחו״ל, בוודאי כבר מקבל אותן; גלישה של 20 ג׳יגה בחודש אחד בלבד היא לא משהו מעניין ואת האופציה השלישית שכחתי למרות שקראתי עליה לפני שתי דקות, לכן כנראה שגם היא היתה ספציפית מדי ולא שימושית במיוחד...
&nbsp
זה לא פיצוי הולם.
&nbsp
לפני כמה שנים קיבלתי מכתב מפרטנר, על פסק דין שהם קיבלו שחייב אותם לפצות לקוחות. הפיצוי היה בצורה של הטבת גלישה או הורדות של מוסיקה מהשירות שלהם. א-מה-מה? הקוים שלנו אצלם היו קווים של שתי סבתות שלא גלשו באינטרנט ובוודאי לא הורידו מוסיקה. ככה שבמקום לקבל את ה-10 ש״ח בחזרה, פרטנר המשיכו להחזיק בכספים שגבו לא כחוק (כנראה, אם זו היתה הפסיקה).
אני חושבת שבית המשפט צריך לחייב לפצות בכסף את מי שלא רוצה לעשות עם חברת הסלולר בארטר.
 

מורוש98

New member
זה נכון מצד אחד, כל המתנות האלה שוות ל...

אבל מצד שני, לפי איזה חישוב יחזירו כסף ללקוחות? הרי יש כאלו שלא הייתה להם גלישה וקליטה למעלה מיממה והיו כאלו, שבקושי הרגישו את התקלה..
 

BobboVilla

New member
מכיוון שהם לא מחויבים מבחינה חוקית לפצות - שיקבעו בעצמם מפתח

לפיצוי. בזמנו, בתקלה של גולן, כולם קיבלו זיכוי יחסי על החשבון החודשי. גם לתת סכום "אחיד" לכל לקוח זה הגיוני. וגם להגיד "אנחנו לא מחויבים ל-100% זמינות, תתמודדו עם זה" זה לגיטימי.
&nbsp
הבעיה היא שכאשר הם "מפצים" עם דברים שהם לא רלוונטיים (אגב, הדבר השלישי היה מנוי ל-3 או 6 חודשים בחינם של שירות Musix) ל~95% מהלקוחות, כנראה שהם לא באמת רוצים לפצות את הלקוחות אלא במקרה הטוב להשתיק אותם ("קחו 20 ג'יגה לחודש אחד ותעזבו אותנו בשקט" או "דברו 500 דקות עם חו"ל, לא איתנו") או לגרום להם בשלב מאוחר יותר להוציא יותר כסף (מי ש"התרגל" לשירות Musix אולי יירשם בתשלום עבורו לאחר תקופת החינם).
 

מורוש98

New member
אני קצת יכולה להבין את המקום שלהם...שהרי הם מתמודדים

עם הלקוח הישראלי
...
תאר לך אם הפיצוי היה זיכוי של 10 ₪, הלקוחות היו זועמים..
תאר לך לא היה פיצוי בכלל...
ככה הם נתנו 3 אפשרויות לבחירה, זה 'נראה הרבה'...
 

LZ88

New member
לדעתי היה אפשר להוסיף גם את האופציה של זיכוי חד"פ ע"ס 3 ש"ח

זהו גם סכום מעל ומעבר ביחס למה שהלקוח משלם היום.
ככה הלקוח היה בוחר אם לקבל זיכוי חד"פ או את שאר ההטבות אם זה רלוונטי עבורו.
ככה, כנראה שהיו הרבה יותר נרשמים לפיצוי הזה כי תכלס, ההטבות האלו לא באמת רלוונטיות לרוב האנשים.
אחי נרשם ל20GB. בספק אם הוא ניצל KB אחד מעבר לחבילת הגלישה הרגילה שלו. אמא שלי לא נרשמה לכלום כי כלום לא רלוונטי לה.
 

BobboVilla

New member
3 ש"ח זיכוי למי שמשלם עד 90 ש"ח זה בסדר

אבל 3 ש"ח זיכוי למי שנמצא בתוכנית ישנה ומשלם 200 ש"ח או יותר? זה עוד יותר מעליב.
&nbsp
אני לא אומר שיש פיתרון נכון, אגב. מה שלא היו עושים, היו עדיין אלו שמתעצבנים/כועסים/טוענים שזה לא מספיק. כמו שמור כתבה, מדובר בצרכן (למעשה צרחן) הישראלי.
 

LZ88

New member
מי שעדיין משלם 200 ש"ח, כנראה לא היה יודע שישנו פיצוי כלשהו

או אפילו לא היה מודע שהייתה בכלל תקלה
 

ב נ י 2007

New member
אצלי בקו הקל של וואלה מובייל ניצלתי את ההטבה 20GB גלישה

ובנוסף נתנו לי עוד3 חודשים הטבה של 1gb גלישה בחינם תמורת מידע פרסומי ששולחים לי לפלאפון.
 
למעלה