סלקום
מעשה שהיה כך היה, שאלה למביני עניין:
לפני מספר שבועות בעלי שדרג מכשיר נייד, וקיבל מתנה טבלט, ונאמר לו בפירוש כי המכשיר ניתן במתנה. למחרת יצרו איתו קשר טלפוני מסלקום, יוזמה שלהם, כפניה ללקוחות ותיקים עם הצעה להוזיל את החשבונית המשפחתית, ושוב הציעו מתנה מכשירי טאבלט נוספים + רמקול נייד + אזניות משופרות ושעון חכם. הכל בהבטחה שהמכשירים ניתנים במתנה ללקוחות הותיקים. כאשר הגיעו המכשירים, יחד איתם התקבלה חשבונית על סך כאלפיים ש"ח. כאשר התקשרנו לשירות הלקוחות כדי לברר על מה מדובר, נאמר לנו שאכן המכשירים נמסרו כמתנה, ואין לנו מה להתרגש, משום שהמכשירים היו חייבים לצאת מהמחסן עם חשבונית, אך לא נחוייב עליהם. ופתאום אתמול, נשלחה אלי חשבונית במייל, ובה אני רואה שבמקום הוזלה בחשבונית, חוייבנו בכמאתיים שח נוספים, עבור 4 מכשירים!!!!!!!!!!!!!!!! וכמו בשירות לקוחות טלפוני משופר, כמובן שלא הצלחתי להגיע לנציג שירות. אז הגעתי דרך הצאט , ומשם משום שלא ניתן כמובן לקבל מידע אישי, יזמו שיחת טלפון והועברתי לשיחת מנהל. רבע שעה המתנה על הקו, כדי לשמוע מהמנהלת שיש תקלה במערכת ואי אפשר לעזור לי, וכי מנהל יצור איתי קשר ביום ראשון (ומה לעשות שגם אני עובדת במוקד שירות לקוחות וכמו שאני מכירה את המזל שלי, בטח יצרו קשר כאשר אהיה בשיחה ולא אוכל לענות.................)
בקיצור - מה עושים ??????????????
מעשה שהיה כך היה, שאלה למביני עניין:
לפני מספר שבועות בעלי שדרג מכשיר נייד, וקיבל מתנה טבלט, ונאמר לו בפירוש כי המכשיר ניתן במתנה. למחרת יצרו איתו קשר טלפוני מסלקום, יוזמה שלהם, כפניה ללקוחות ותיקים עם הצעה להוזיל את החשבונית המשפחתית, ושוב הציעו מתנה מכשירי טאבלט נוספים + רמקול נייד + אזניות משופרות ושעון חכם. הכל בהבטחה שהמכשירים ניתנים במתנה ללקוחות הותיקים. כאשר הגיעו המכשירים, יחד איתם התקבלה חשבונית על סך כאלפיים ש"ח. כאשר התקשרנו לשירות הלקוחות כדי לברר על מה מדובר, נאמר לנו שאכן המכשירים נמסרו כמתנה, ואין לנו מה להתרגש, משום שהמכשירים היו חייבים לצאת מהמחסן עם חשבונית, אך לא נחוייב עליהם. ופתאום אתמול, נשלחה אלי חשבונית במייל, ובה אני רואה שבמקום הוזלה בחשבונית, חוייבנו בכמאתיים שח נוספים, עבור 4 מכשירים!!!!!!!!!!!!!!!! וכמו בשירות לקוחות טלפוני משופר, כמובן שלא הצלחתי להגיע לנציג שירות. אז הגעתי דרך הצאט , ומשם משום שלא ניתן כמובן לקבל מידע אישי, יזמו שיחת טלפון והועברתי לשיחת מנהל. רבע שעה המתנה על הקו, כדי לשמוע מהמנהלת שיש תקלה במערכת ואי אפשר לעזור לי, וכי מנהל יצור איתי קשר ביום ראשון (ומה לעשות שגם אני עובדת במוקד שירות לקוחות וכמו שאני מכירה את המזל שלי, בטח יצרו קשר כאשר אהיה בשיחה ולא אוכל לענות.................)
בקיצור - מה עושים ??????????????