גולן טלקום: הממונה על ההגבלים העסקיים לא תאשר את עסקת

גק לוי

Active member
המשמעות של ההחלטה היא ש"גולן" הולכת לפירוק.

החובות של "גולן" עומדים על כ650.000.000 שקל.

אין מי שיחזיר את החוב הזה = החברה הולכת לפירוק.
 

backbencher

New member
הנה משהו ממש מתמיה:

הכי הרבה תלונות ב-2015: 012 סמייל וגולן טלקום.
אני לקוח של גולן טלקום כמעט למן היום הראשון, עם ששה קוים, ומעולם לא היתה לי סיבה להתלונן, זולת ההכרח להגדיר בעצמי APN ל- MMS באחד המכשירים (בכל היתר - כל ה- APNs הוגדרו מעצמם באמצעות configuration SMS), לאחר שכל מאמצי מרכז השירות בענין ספציפי זה היו ללא הועיל.

אני משער כי שיטת החיוב היחודית של גולן טלקום מעוררת תרעומת, אצל מי שאינו מבין אותה (חיוב מראש, בתחילת מחזור, עבור שירות חודשי, שגבהו לא יהיה מוטל בספק, וחיוב עבור שירותים חורגים בסיום מחזור, או חיוב מיידי כל אימת שמצטבר חיוב חורג העולה על 100 ש"ח), וגם הדרישה ל"דמי מעבר תכנית או חידושה".

נראה אילו זמירות נשמע מפי הקובלים, לאחר היעלם גולן טלקום...
 

גק לוי

Active member
לקוחות "גולן טלקום" יכולים להיות רגועים.

ברגע שהממונה על ההגבלים העסקיים לא מאשר את האיחוד, משרד התקשורת וסלקום יפנו לבית המשפט בכדי לחייב את גולן להשיב להם את הכסף שהם חייבים להם.
החוב כרגע לסלקום 400.000.000 שקל
והחוב למשרד התקשורת כ250.000.000 שקל.

במצב הקיים אין מי שישיב את החוב.

בית המשפט ימנה מפרק והקפאת הליכים.

המפרק הממונה מטעם בית המשפט ינסה למצות את האפשרות להרוויח כמה שיותר כסף מהנכסים הקיימים של גולן = 850.000 מנויים.
המפרק יעשה מכרז בין כל המפעילות בארץ למי שירצה לרכוש את המנויים שנשארו בגולן + שמירת הזכויות על התוכניות של כל לקוח ולקוח.

מהכסף שיקבל כונס הנכסים ממכירת המנויים הקיימים של גולן, יתחלקו חצי חצי משרד התקשורת וסלקום.

המסקנה מכל הנ"ל, שהממונה על ההגבלים העסקים בהחלטתו, גורם למדינה הפסד של מאות מליוני שקלים וגם גורם הפסדים של סלקום בכמה מאות מליוני שקלים.

במצב הקיים היה ראוי לממונה לאשר את האיחוד.
אחרת כל הנ"ל יתרחש במציאות.
 

backbencher

New member
בהמשך להודעתי, עליה הגבת - התמיהה התפוגגה.

על פי Themarker של היום, מספר התלונות לכל 10000 לקוחות היה, ב- 2015:
פלאפון - 4.9
סלקום - 4.4
פרטנר - 2.7
הוטמובייל - 5.3
גולן טלקום - 7.2

אולם שעור התלונות המוצדקות מתוך כלל התלונות:
פלאפון - 29%
סלקום - 36%
פרטנר - 15%
הוטמובייל - 12%
גולן טלקום - 8%

זה למעשה אומר, כי לקוחות גולן טלקום "אוהבים" להתלונן (ומן הראוי הוא לברר מדוע, ועל מה), אולם 92% מן התלונות אינן מוצדקות...
 
למעלה