מה עבר לראשי פרטנר בראש, כשראו את הלוגו והצבעים שהוצעו להם?

אולי שילמו כל כך הרבה כסף לחברה שבנתה את המותג החדש

שאף אחד בהנהלה לא העז לצעוק ״המלך עירום״ ?

ואולי זה רק עניין של להתרגל לזה, כמו שבהתחלה העיצוב של ynet נראה מוזר והיום זה קלאסיקה?
 

ז ק ו

New member
בדיוק מה שעבר על הרבה לקוחות שהביאו הביתה מוצר שהם לא

ביקשו, ולא יודעים מה ואיך לעשות אתו.
מה לעשות, לפעמים החיים מזמנים אכזבות.
 

YosMan1

New member
הצהרות בומבסטיות על מיתוג זה קל אבל לעדכן את האתר זה קשה ...

תיראו מה קורה שנכנסים לאתר שבוע אחרי שיצא המיתוג החדש:
&nbsp



 

em28

Well-known member
אפ"ס הפוך: פרטנר מורידה את הקמפיין מהטלוויזיה

יום בלבד לאחר שפרטנר עלתה לאוויר עם הקמפיין הטלוויזיוני להשקת המותג החדש,
ולאחר הכישלון לקבל ברשת ובערוץ 10 מיקומים מועדפים שחשובים להצלחת קמפיין, עושה פרטנר שריר ומורידה את הקמפיין משידור.
&nbsp
כבר אתמול (א'), כשהתברר כי הזכייניות יאפשרו לחברה לעלות עם הקמפיין אך ללא המיקומים המועדפים,
הודיעה פרטנר כי לא תשדר את הפרסומות, אך חזרה בה לאחר חצי שעה, ואכן אמש נערכה ההשקה הטלוויזיונית.
&nbsp
אך בשונה מהשקות קודמות של החברה שזכו לבולטות גבוהה, הפעם - בעטיו של הסכסוך בין זניט, חברת המדיה של פרטנר,
לכל זכייניות הטלוויזיה - נדחקה הפרסומת אל עומק הברייקים, מה שאומר שהיה קשה מאוד להיתקל בה.
&nbsp
היום (ב') הוחלט בפרטנר כי אם החברה לא תקבל מיקומים מועדפים,
היא לא תעלה היום את הקמפיין לשידור, ואכן בהתאם לפריסה שהתקבלה ירד הפרסום מיום השידור.
בענף שמודד קמפיין במונחים של אימפקט וריץ' (הגעה לקהל יעד), המשמעות היא שכל הכסף שהושקע אתמול בפרסום הוא למעשה חסר ערך.
&nbsp
לכתבה במלואה: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001105535
 
למעלה