יכול להיות שפיספסתי אבל לא ראיתי כלום על ההשקה של פלאפון

כביש 22

New member
אתה יכול לדלג על הטלפון ולא לתת אותו.

גם על המייל(לשחזור) אתה יכול לדלג.
אתה תראה שאתה מקבל למרות הכל 2 גיגה נוספים.
 
בפלאפון כמו בפלאפון

״אחריות ל-25 שנה, בהצטרפות לתכנית ועפ"י תנאיה.״

איזו תוכנית? כמה זה עולה? מה התנאים?

״זיכרון ללא הגבלה- ללקוחות פלאפון בהצטרפות לשירות "פלאפון קלאוד" ובכפוף לתנאיו.״

מלכודת דבש (כמו כל ענן, רק שכאן זה כרוך בהתחייבות להיות מנוי פלאפון או שתאבדו את כל מה שגיביתם).

https://www.pelephone.co.il/digital/3g/corporate/digital/store/gini/.aspx
 

אבי לב50

New member
מי מתייחס בכלל לאחריות ל-25 שנה למכשיר סלולרי?

זה סתם בולשיט כדי למשוך קונים וכאילו להגיד "זה מכשיר ללא תקלות".
 
ברור שזה בולשיט

השאלה אם האחריות באמת שווה משהו (אם נניח שלא כל מכשיר שיכנס יוכרז כמת בגלל קורוזיה), למשל האם באמת כל הרכיבים במיוחד היקרים כלולים, האם יש דמי השתתפות עצמית שהופכים את התיקון ללא כדאי וכו׳.

התחושה שלי שהניסוח בפרסום מעורפל כי יש שם משהו שהם לא רוצים לפרסם, אחרת היו מפרסמים בצורה בולטת את כל התנאים.

אם בסוף יתברר שזו אחריות אמיתית, מלאה, בלי עלויות נוספות, לא נשמע סיפורי זוועה על מכשירים שנכנסו קצת פגומים ויצאו הרבה פגומים ועם אבחנות קורוזיה, אני אשמח להצדיע להם.

אחרי הכל, יש לנו קצת סיבות לחשוד בחברות הסלולר האלה, לא?
 

enigo

New member
אכן יש סיבות, אבל נראה שפלאפון החליטה לתקוף את התחום דרך

עניין האחריות. זו לא הפעם הראשונה שהיא מציעה אחריות חריגה לטובה. ונראה לי שבסך הכל הם צודקים - שים לב כמה גולשים כאן בפורום אומרים דברים בסגנון של "בשביל אחריות בארץ שווה לי לשלם עוד קצת על הטלפון".
 

אבי לב50

New member
גם אני מוכן לשלם עוד קצת תמורת אחריות.

אבל 25 שנה?

 
תראה מה בובו כתב למטה

אחריות כזו מעבר לאחריות היצרן היית לוקח?

חוץ מזה מספיק לחפש באינטרנט על אנשים שפנו לחברות הסלולר לממש אחריות על סלולריים - לא נראה טוב.

הגישה שלי בדברים כאלו היא להניח שאם אני קונה מכשיר זול יחסית, אני לוקח בחשבון שהוא לא יחזיק לנצח, ובמקום לשלם אקסטרות על אחריות שלא תהיה שווה הרבה, פשוט לספוג את הנזק אם וכאשר יקרה.

כשמדובר במכשיר בודד אז אולי זה פחות משתלם, אבל אם מדובר במגוון מכשירי חשמל (טלפונים, ציוד היקפי למחשב, מכשירי חשמל למטבח...) אתה מפזר את הסיכון ואם פה ושם יש נפילות לא נורא.

אם הייתי קונה אייפון למשל (לא שזה באופק!) אז כן הייתי שוקל לקחת אחריות נוספת גם כי שם יש אבא שבאמת עוזר וגם כי מדובר במכשירים יקרים וגם בגלל שאפשר להחזיק בהם הרבה שנים אם לא מחפשים את הטכנולוגיה הכי חדישה.
 

אבי לב50

New member
אינני צריך את בובו בשביל זה...

כנראה שלא ירדת לסוף דעתי.
לכן אחזור שוב ואסביר עוד קצת:
אני מוכן לשלם יותר תמורת אחריות.
אבל לא מדובר פה בדירה, ואפילו על מכונית מי צריך אחריות ל-25 שנה?
מה שאני טוען זה ש"אחריות ל-25" זה בולשיט ומגוחך בכל קנה מידה ובכל מובן.
אני לא מדבר על האחריות כאחריות ועל הסעיפים ותתי הסעיפים והאזהרות למיניהן אלא על ה-25 שנה.
 

BobboVilla

New member
אם מנסים להזמין אחד מהם יש הסבר על ה"אחריות"

לינק ישיר לתנאים: http://www.pelephone.co.il/uploadfiles/gini_manufacturer_warranty.pdf .
&nbsp
גם בהסכם הזה יש עדיין עמימות, למשל שהאחריות של פלאפון (שהיא ל-24 שנים אחרי האחריות של היצרן) "אינה מהווה אחריות יצרן על פי חוק ואינה כפופה לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981", מה שזה לא אומר
. אגב, פלאפון לא מתחייבת שיהיו חלקי חילוף "מעבר לתקופת האחריות", אבל השאלה היא האם זה אומר שאחרי 25 שנה לא יהיו חלקי חילוף, או אחרי השנה הראשונה של אחריות יצרן.
&nbsp
ולסיכום, מופיעה הפסקה הבאה:
"פלאפון רשאית לשנות את תנאי האחריות מעת לעת, או לסיים את תקופת האחריות לגבי
מכשיר/ים מדגם/מים מסויימים ואף לאחר הצטרפותם לתכנית זו. מכשיר שמסיבה כלשהי
צורף לאחריות אך לא עומד בתנאי הזכאות לא יוכל לממש אותה."
&nbsp
כלומר גם אם כל התנאים שבהסכם מתקיימים, פלאפון יכולה להחליט באופן חד צדדי שהיא יותר לא מספקת אחריות לאיזה מכשיר שהיא רוצה, מכל סיבה שהיא, ואז לא תהיה יותר אחריות.
&nbsp
ישראבלוף כבר אמרנו?
 

backbencher

New member
אני מבחין בין "אחריות" לבין "ביטוח".

אמנם בעברית ארכאית נעשה שימוש במלה "אחריות" במובן "ביטוח", וראה שמה ההסטורי של חברה ותיקה לביטוח בשם "הסנה", אך "אחריות" היא התחיבות כי מוצר נבנה בהקפדת איכות על חומרה ותוכנה, וכל פגם יתוקן במוצר באמצעות שימוש בחלפים מקוריים ויחזירו למצב כחדש, או יחליפו בחדש (או שווה ערך לו), או יחזיר הכסף לבעליו, מה שאין כן "ביטוח", שהינו התחיבות לפצות בעלים אם יארע מקרה נזק מתוך רשימת מקרי נזק מוסכמת.
אחריות תקפה לשימוש רגיל לאורך תקופה מוגדרת (בדרך כלל - שנה), ולא תכסה מקרים של טיפול לא זהיר.
ביטוח עשוי לכסות גם "נזקי טבע" (נפילה ופגיעה במשטח קשיח, נזקי מים או לחות, וכיו"ב), טיפול לא זהיר, אבדן או גניבה, לאורך תקופה ארוכה, תמורת תשלום מתחדש.

הצעד של פלאפון הינו הצגת פתיון ומכוון אל "חששנים" הסבורים כי ניתן לרכוש "שקט נפשי" בנוגע לטלפון עצמו, לצד שירות סלולארי...
 
למעלה