שאלה לא "שייכת" אבל אולי מישהו יענה.....העלתי תמונה

רוניק77

New member
שאלה לא "שייכת" אבל אולי מישהו יענה.....העלתי תמונה

לדף פייסבוק שלי ובתהליך נפתחה לי שאלה: היכן צולמה תמונה
זו ? כאופציה לתשובה - נפתחה לי רשימת עסקים בסביבה הקרובה (ממש קרובה) למקום המצאי. איך מר צוקרברג (פייסבוק) יודעים היכן אני נמצא ברגע העלאת התמונה. זה התבצע ממחשב נייח המחובר בחיבור פיסי לראוטר (לא מטלפון נייד) !!!

בפורום השכן - פייסבוק ורשתות חברתיות, ענתה מנהלת הפורום כי אולי לפי ה-IP. אבל התשובה לא נראית לי כי ה-IP מראה מי הספק ומאיזה מדינה גולשים. בחיפוש אחרי מיקום ה-IP זה נותן תוצאה שרחוקה כ-200 ק"מ (נהריה) מהמיקום הנכון שלי.......
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יודעים גם היכן אתה מחובר... למיטב ידיעתי גוגל סרקו רשתות

כשמיפו את ישראל. לא יודעת אם מזה או מדרכים אחרות, אבל יודעים. אין ספור פעמים הדפדפן ביקש ממני רשות להציג את המיקום שלי (בחיבור מהבית דרך הוט, לא סלולרי או משהו כזה) לאתרים שביקשו זאת (סירבתי).
 

xyz111

New member
יש חתימת מיקום לתמונה בעזרת רכיב ה GPS של הטלפון

בדר"כ האופציה הזו כבויה במכשירי אנדרואיד, וכמדומני מופעלת באייפון. כמובן שעמוק בהגדרות ניתן לשנות זאת. עם כל תמונה נישמר בקובץ המאפיינים של התמונה מידע רב כגון עם פלאש או בלי, מהירות צמצם וכד. בין השאר נישמר (בתלות בהגדרות) המיקום בצורת קורדינטות שבו צולמה התמונה.
תבדוק טוב בהגדרות.
 

xyz111

New member
בהנחה שהוא זיהה את מקום צילום התמונה ולא את מיקום הימצאות

שלך בעת העלאת התמונה.
אם המערכת זיהתה את מיקומך בעת העלאת התמונה תתעלם מתשובתי
 

backbencher

New member
לא משנה שגלשת מנייח. אם יש לך Facebook account, אתה מקבל

מספר זיהוי יחודי. אם Facebook account זה פתוח ברגע מסוים גם בנייח וגם בנייד, אפשר להניח בסבירות מעולה כי הנייד מצוי כרגע בקרבת הנייח. הנייד שולח את קואורדינטות מיקומו אל שרתי Facebook, ו- Facebook בנייח יכול מיד להציע לך הצעות מסחריות מבוססות מיקום...
 

רוניק77

New member
אולי, רק שבנייד אני בדף פייסבוק שונה מזה שבאמצעותו העלתי

את התמונה. התעלומה לא נפתרה......
 
למעלה