סמס משונה שמגיע ללקוחות גולן.

כביש 22

New member
סמס משונה שמגיע ללקוחות גולן.

אני קיבלתי אותו בשעה אחת בצהריים היום ולא נכנסתי לקישור המצורף בו, כי זה כלל לא מעניין אותי.
עכשיו ראיתי שגולן הוציאה הודעה באתר שלה בקשר לזה ומרגש אותי לספר:
https://www.golantelecom.co.il/web/news5.php

עריכה:
כשלוחצים על הקישור בסמס, מגיעים לעמוד הפייסבוק הזה:
https://www.facebook.com/Premium1900
 

G Gabi

Member
גאונות לשמה. להודיע באתר באינטרנט. מי כבר בודק אותו?

לענ"ד ראוי יותר לשלוח מסרון לכלל הלקוחות.
 

כביש 22

New member
אני בודק אותו(לפעמים), אבל אתה אכן צודק


 

BobboVilla

New member
כי זה מה שצריך? הודעה מעצבנת שאומרת להתעלם מההודעה המעצבנת

הקודמת? ואיך אתה יכול לדעת שההודעה *הזו* היא אמיתית?
 

אבי לב50

New member
"אנא כנס"... איזו עברית קלוקלת


מי שניסח את זה אינו חכם, בלשון המעטה.
 

backbencher

New member
גם כמה חברים לעבודה, לקוחות אורנג', קבלו מסרון כזה.

אלפי מיסטיקנים בישראל, חסרי משלח יד אמיתי, שכל פרנסתם על חליבת פתאים - נשבר מטה לחמם, ומנסים להערים על תקנות משרד התקשורת המחייב opt-in לשירותי פרימיום, במקום opt-out שהיה נהוג עד לפני זמן לא רב...
 

em28

Well-known member
"הוצאתי כבר 800 אלף הודעות, שזה 10% ממה שאני מתכנן לשלוח”

ביממה האחרונה, מאות אלפי משתמשי סלולר מקבלים הודעות SMS שמתחזות לכאלו שנשלחו מחברת הסלולר שלהם,
ובהן הם מתבקשים לבטל חסימת גישה לשירותי שיחות פרימיום בקידומת 1901.
&nbsp
ל"כלכליסט" נודע שמאחורי ההודעות לא עומדות חברות הסלולר
אלא חברה שמפעילה שירותי שיחות פרימיום, ושההודעות שנשלחו עד עתה הן רק ההתחלה.
"הוצאתי כבר 800 אלף הודעות, שזה 10% ממה שאני מתכנן לשלוח”, אמר הבעלים של החברה ל"כלכליסט".
עם זאת, הוא הבהיר שעם חידוש משלוח ההודעות ביום ראשון לא יוצגו חברות הסלולר כשולחות ההודעות,
ותחת זאת יופיע בשורת השולח הכיתוב info.
"כולם צריכים לדעת שהם נחסמו", הוסיף.
עלות משלוח ההודעות עומדת, לדבריו, על כ-400 אלף שקל.
&nbsp
&nbsp
האם גם אתם קיבלתם הודעה כזו?
&nbsp
מאתמול בשעות הערב, מאות אלפי משתמשי סלולר בישראל מקבלים הודעות SMS שלכאורה נשלחו מהמפעיל הסלולרי שלהם.
"לקוח יקר, לאור החלטת משרד התקשורת, נחסמת לקידומת פרימיום 1901”, נכתב בהודעה.
"לשחרור החסימה, אנא כנס ל'חשבון שלי' באתר או 0058* (המספר משתנה בהתאם לספק הסלולר של המנוי)".
&nbsp
ההודעה מתייחסת להחלטה של משרד התקשורת לחסום בתור ברירת מחדל חיוג למספרי פרימיום בקידומת 1901.
ואולם, בחברות הסלולר הבהירו ל"כלכליסט" שהן לא עומדות מאחורי ההודעות המדוברות.
ההודעות נשלחו באמצעות מערכת שליחת הודעות המונית שמפעילה חברת התקשורת טלזר 019.
החברה עצמה לא אחראית לשליחת ההודעות, אלא מפעילה פלטפורמה שמאפשרת לצד שלישי
לשלוח באמצעותה הודעות SMS ללקוחות בתמורה לתשלום.
&nbsp
"מדי יום נשלחות דרך מערכת שליחת ההודעות שלנו עשרות מיליוני הודעות,
ואני לא נכנס לחשבונות הפרטיים לבדוק מה הם שולחים בהודעות", אמר ל"כלכליסט" בועז סלע, אחד מבעלי טלזר.
"אנחנו בתור 019 לא שולחים לאף אחד הודעות בחיים.
הגענו למצב שאנחנו מערכת שליחת הודעות SMS מסחריות השנייה בגודלה בארץ, ומדובר באחד הלקוחות שלנו שעשה את זה.
לי אסור להסתכל ולהחליט אם לשלוח הודעה לאחד הלקוחות שלנו. אוי ואבוי לי אם אני אחליט אם לשלוח או לא לשלוח".
&nbsp
סלע ציין שהלקוח שעומד מאחורי שליחת ההודעות רכש 10 מיליון הודעות SMS.
אבל מי הוא אותו לקוח?
מדובר בבעלים של חברת שמספקת שירותי שיחות פרימיום במספרי 1901,
שלדבריו מעוניין לעורר את מודעות הלקוחות לכך שהגישה שלהם לאותם מספרים נחסמה בהוראת משרד התקשורת.
&nbsp
"המפעילים סגרו את הקווים של 1901 בהוראת משרד התקשורת, אבל לא הודיעו ללקוחות שהם נסגרים",
אמר בעל החברה, שסירב להזדהות בשמו המלא או למסור את שם החברה.
"כתוצאה הלקוחות מתקשרים למספר 1901 ולא מבינים למה הם חסומים".
לדבריו, כשאותם לקוחות פונים לחברות הסלולר, הם זוכים לתגובות סותרות ומבלבלות שלא מסייעות להסרת החסימה.
&nbsp
עוד טען הבעלים ששליחת ההודעות לא מהווה הפרה של חוק הספאם:
“אין כאן שום ספאם, מכיוון שהחוק עוסק בהודעות שמעודדות אדם לשלוח מוצר.
אני לא מעודד אף אחד לרכוש מוצר. אני מבקש שאנשים ידעו משהו שהוכרז במדינה והם לא ידעו עליו.
אין לי תקציב לפרסום בטלוויזיה, אז לקחתי תקציב מצומצם של הודעות.
מן הראוי שמשרד התקשורת היה מודיע את זה בטלוויזיה. הלקוחות מבולבלים ולא יודעים שהם נחסמו”.
&nbsp
ההודעות נשלחו לכאורה מחברת הסלולר של הלקוח. זו הונאה.
&nbsp
"אני לא חושב שזה רלוונטי לשיחה, כי אם בן אדם יודע עכשיו שהוא נחסם לשירות זה משנה מי הודיע לו?
זו יכולה להיות גם הודעה אנונימית מבחינתו. השאלה היא האם הוא נחסם או לא".
&nbsp
אבל אתה מתחזה למפעיל הסלולר של הלקוח.
&nbsp
"אני עובד בשיתוף פעולה מלא עם כל החברות, והן גם גוזרות קופון נכבד מ-1901, כמעט 15% עובר אליהן.
אז אני חושב שיש להן אינטרס להודיע את זה ללקוחות. הן פשוט לא טרחו לעשות את זה.
אם בחורה, להבדיל אלף אלפי הבדלות, תיאנס בכביש ואני לא הבחורה שנאנסה והלכתי והודעתי למשטרה,
ואמרתי בטלפון 'קוראים לי מיכל, אנסו אותי', ועכשיו המשטרה הגיעה והצילו את מיכל בגלל זה?
אתה יודע מה, אני מוכן לשאת בעונש של ההתחזות הקטנה הזו.
אני לא חושב שיש פה באמת התחזות, אבל הן ביקשו ממני שלא אכתוב את השם שלהן.
אמרתי בסדר, ומיום ראשון יהיה כתוב info”.
&nbsp
איך אתה יודע באיזו חברת סלולר מנויים הלקוחות?
&nbsp
"מה זאת אומרת? לקוח שלי, שמתקשר לשירותים שלי? מה זאת אומרת?”
&nbsp
אבל קיבלו את זה לקוחות שהם לא רק שלך.
&nbsp
"שלחתי רק ללקוחות שלי. רק ללקוחות שאי-פעם השתמשו בשירות שלי. אני יודע בדיוק איפה כל אחד נמצא".
&nbsp
וזה ברמה שיש לך 10 מיליון לקוחות?
&nbsp
"ברור. זו העבודה שלי. אני מספק שירותי תוכן לחברות הסלולר. לאותן חברות שמתלוננות.
הן גוזרות קופון ומתחלקות אתי. לוקחות ממך שקל ונותנות לי אחוזים מזה”.
&nbsp
היועץ המשפטי של התנועה לזכויות דיגיטליות, עו"ד יהונתן קלינגר, אמר ל"כלכליסט":
"אם אכן גורם מסחרי קיבל עותק של ספרי הטלפון שכוללים גם את השיוך לספקיות טלפון, הרי שיש כאן פגיעה חמורה בפרטיות האזרחים.
מדובר ברשימה שכל משווק סלולרי ירוץ עליה ורשימה שתאפשר הונאות על ציבור האזרחים.
אנחנו קוראים למשרד התקשורת לחקור הפרה זו, ולציבור הצרכנים לאכוף את זכויותיהם ולהגיש תביעות לערכאות על הטרדתם״.
&nbsp
מאורנג' נמסר בתגובה: "לפרטנר אין כל קשר להודעות שנשלחו בנושא חסימה לקידומות פרימיום.
הנושא נמצא בבדיקה".
&nbsp
מגולן טלקום נמסר: "בשעות האחרונות מתקבלת בקרב חלק מלקוחותינו הודעת טקסט (SMS) מזויפת,
המודיעה כי המנוי נחסם כביכול לקידומת פרמיום 1901.
בסוף ההודעה הנ"ל, מצורף לינק כניסה לפייסבוק.
הודעה זו אינה נשלחת מטעם חברת גולן טלקום, תוכן ההודעה אינו נכון,
ואנו ממליצים למחוק את ההודעה ולא להיכנס ללינק המצורף בהודעה.
אנו כמובן פועלים כדי לאתר את השולח המתחזה ולטפל בעניין".
&nbsp
http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3677370,00.html
 
למעלה