מפליטי גולן... יש למישהו המלצה חלופית ?

אבי לב50

New member
אינני חושב כך.

אני שולח לא מעט סמס רגילים עם חייכנים והם לא הופכים לממס.
ממש לא. רק הוספת תמונה (או קובץ אחר, למשל קובץ קול) הופכת סמס "תמים" לממס.
 

backbencher

New member
איזה חייכן הוספת?

- חייכן זה אינו אלא שלשה התוים נקודתיים, מקף, וסוגר שמאלי.
כתבי אותם ברצף, וקבלת "חייכן".
בהחלט אפשרי כי חייכן מורכב בהרבה, שאינו ניתן ליצוג על ידי כמה תוים פשוטים, יחשב לאוביקט גרפי, ויצריך משלוח באמצעות MMS...
 

BobboVilla

New member
אני חושב שפעם זוגתי קיבלה חייכן בתור תמונה

יכול להיות שזה תלוי במקלדת, יכול להיות שאמוג'י (רגשן? יש לזה בכלל מילה בעברית?) הופך ל-MMS, למרות שאני ניסיתי עכשיו במכשיר שלי וזה נשאר הודעה רגילה.
 

LZ88

New member
תנסה אולי את האמוג'ים המיוחדים (לא סתם סמיילי פשוט)

אולי זה מומר לmms
 

BobboVilla

New member
ניסיתי - לא עובד

אולי זה מתחלף רק כשאני מנסה לשלוח, אבל לא נראה לי הגיוני.
 

shoosh2607

Member
מנהל
אמוג'י ואמוטיקון

"אמוטיקונים", (Emoticons), שילוב של המילים באנגלית "רגש" ו"אייקון", הם המונח המתייחס לכל ציור של פרצוף או דמות, המיועד להעביר רגש או תחושה במסר טקסטואלי. השם אמוג'י Emoji מגיע מיפן, חובבת אמוטיקונים מושבעת, והוא כולל לא רק סמלים שמתארים רגשות, אלא גם ציורים מכל סוג: מזג אוויר, בניינים, אוכל, בעלי חיים, דגלים ועוד."
אמוטיקון נקרא בעברית "רגשון".
לאמוג'י אני לא חושבת שיש מילה בעברית.
ואלו היו 60 שניות על
 
הוספתי חייכן פשוט, כמו שאתה הוספת פה...

ממקלדת המכילה גם אמוג'י ....
מיד כשהופיע החייכן הופיע מתחת להודעה הכיתובית MMS...
ולגמרי לא איכפת לי לשלם מס' אגורות עבור ההודעה (בדרך
כלל אני משתמשת בווטסאפ)... פשוט שמחתי להבין את פשר
החיוב...
בינתיים אשאר בגולן, אמשיך בתוכנית הזולה (במידה ואפשרי
עבור משתמשים "משומשים" - כפי שתאתרת פה), ואראה הלאה.
תודה
 

backbencher

New member
אם טרם התניידת - שבי ואל תעשי דבר, זולת חידוש מיידי

של תכנית 37, לבל תשודרגי לתכנית 99.
יחד עם דמי חידוש התכנית - המחיר האפקטיבי יהיה כ- 41 ש"ח לחודש (בממוצע שנתי), שהוא עדיין תמורה מצויינת לכספך.
שלושה מבני משפחתי מצויים בתכנית 37, ואני מחדש אותן בכל פעם שהן מסתיימות...
 

sharon616

New member
אם גולן יסגור בסופו של דבר

לא יהיו לך. הרבה אפשרויות

רמי לוי יש לו חוזה לשנתיים עם פלאפון - מעניין מה יקרה אח"כ

012 = אורנג במלוא מובן המילה

וואלה מובייל = פלאפון

כנראה שימי הטעויות יחזרו

והלוואי וזה היה בטעות של 39 אג בחשבונית
 

srp

New member
39 אגורות זה sms לטלפון קווי

כנראה טעות שלך. זה קורה לכולם ויקרה לך בכל חברה.
&nbsp
חבל.
&nbsp
תשארי בגולן.
 
האמת שהחשש שלך מוצדק. ידוע לנו ששלושת הגדולים הם נוכלים.

כאידיאולוגיה אני לא מתעסק עם נוכלים. זה בכלל לא עניין של מחיר כי זה רק עניין של זמן עד שישחילו לי משהו מבלי שאשים לב.
כמאמר הפסוק "מי שישן עם...שלא יתפלא שהוא קם עם...."

יתכן אמנם שעכשיו כשהרגנו את גולן כבר שום ברירה..

אשמח לשמוע על חברה רביעית אמיתית שמנסה לפחות להקים תשתית עצמאית.
 

backbencher

New member
"חברה רביעית אמיתית" היא הוטמובייל. היא מקימה רשת פיסית

ומשלימה כיסוי חסר על ידי נדידה על רשת פרטנר.
זה אומר כי גם מכשירים מיושנים, דור שני, יקבלו שירות.
הוטמובייל רכשה את מירס.
מירס היתה חברה שעבדה על רשת IDEN (שהיא GSM מסוג מיוחד, לא תואם GSM רגיל), והיתה בשימוש טכנאי שירות וחברות שירותי תחזוקה, הודות לרשיון יחודי להפעיל שירות walki-talki. הייתי לקוח גם של מירס תקופה מסוימת, וסידרו אותי על ההתחלה, אך התארגנתי ולמדתי להתגונן. הדבר הטוב היחיד שאני יכול לומר על מירס הוא שמנכ"לה, אברשה בורשטיין, הוא היחיד שצידד בצעדו של כחלון להעמדת הקש"ג על עלותו הריאלית, מול ההתנגדות הבריונית של מנכ"לי האפ"ס, שכללה איומים על חברי כנסת נבחרי ציבור...
 
והיא לא מתנהלת כמו שחברת הוט נהגה להתנהל מול המנויים?

אני זוכר את הוט מנחים את הטכנאים שלהם לנסות היכנס לבתים של לקוחות שלהם בשירותי הטלפון שלא רכשו מנוי לכבלים כדי לעשות להם חיפוש בבית של חיבורים פיראטיים...
אני זוכר גם סוללת עורכי דין שהם העסיקו כדי לתבוע את הלקוחות של עצמם.

אני מעולם לא הייתי לקוח שלהם בעצמי אבל ראיתי אותם עושים את זה בחדר מדרגות שלנו וגם שמעתי ממקור ראשון על כל התביעות של מנויים שלהם.

היה איתם גם קטע שהם לא היו מוכנים לנתק לקוחות...

זה היה לפני הרבה שנים אבל מאז אני חושש להתקרב אליהם אפילו
 

backbencher

New member
עדיין לא יצא לי להיות לקוח של הוט. בהוטמובייל יש לי קו אחד

מסוג "לא דברת - לא שלמת", עימו אני מתרגל "משחקי מלחמה", נוכח האפשרות שעם ישראל יקבל את הכולירות להן הוא ראוי.

אגב, הוטמובייל נתקלת באותם קשיים בהם נתקלה גולן טלקום - התנגדות ראשי עיריות להקמת אתרים גדולים, מה שהוביל בהכרח להתמקדות במתקני גישה קטנים, אשר אין בהם די לרישות כל הארץ, אולם ההבדל בין השתיים הוא שהוטמובייל קבלה את כל מערך האתרים הגדולים של מירס, בעוד גולן טלקום נאלצת להיאבק על כל תורן חדש, ולעתים קרובות - להפסיד במאבק...
 
אתה צודק. חבל שלא כולם מבינים את זה.

שים לב שגם סוג התמריצים שנתנו לגולן מגלות חשיבה לטווח הקצר
ממש כמו המגמה שלנו כצרכנים -
דרשו שיפקיד 350 מיליון בידי הממשלה, והתנו את החזרת הכסף בשני תנאים מאוד לא מאוזנים:
א. 11%(40 מליון) יוחזר אם יוקמו תשתיות
ב. 89% (310 מליון) יוחזרו אם יצליח להשיג כמות גדולה של לקוחות בזמן קצר
 
למעלה