ערב טוב ושב"ש . תנועות במגירה .

ערב טוב ושב"ש . תנועות במגירה .

כחלק מתוכנית הצויידות מחדש במשפחה ( לגמרי לא מתוכננת ..
) נכנסו לשירות אי אלו מכשירים חדשים . הנ"ל החליפו מכשירים ותיקים שחלק (קטן ) מהם הגיע אלי ( for good ) וחלק רק קיבל טיפול , חזר לבעלים ונמכר .
הגיעו - ארבעה מכשירי LG G4 . שלושה כבר בשימוש והמשתמשים המאושרים מדווחים על שנוי מדהים באיכות החיים .(טוב נו , לא לגמרי .. אבל הייתי צריך להכניס קצת דרמה..
)
האחרון מיועד (
ששש.. לא לספר , הוא עדיין לא יודע ) לצעיר לכבוד הגיוס .
כל המכשירים הגיעו עם מגיני מסך מזכוכית ועם אוטרבוקס דיפנדר .
חזרו חלקית - שני מכשירי גלקסי S3 . קיבלו טיפול מהיר ( bootloader + רוט + slimrom ) חזרו לבעלים ונמכרו .
חזר for good - סמסונג אטיב S . מכשיר WP שהיה אצל אבי . המכשיר חזר ל factory default ועבר עידכון ל 8.1 ונשאר לעבוד אצלי . מכשיר נהדר .לא מפלצתי כמו הלומיה 1320 , לא קטן כמו ה BB Z10 . בדיוק בגודל הנח .
לגבי ה LG החדשים . מפאת חוסר (זמן /סבלנות /עניין) לא ממש התעמקתי בהם מעבר למשחק קצר . לזכותו אפשר לציין שלמרות גודל המסך הזהה ל 1+ , המכשיר עצמו קצת קטן וקל יותר . לרעתו - בניגוד ל 1+ ה LG מרגיש די "פלסטיקי" ולא ממש מעורר ביטחון באחיזה
ו...היהלום שבכתר - ה GNEX חזר הביתה . כרגע עם רום של SLIM (קצת מקרטע אחרי התעללות של טינאייג'רית..) בזמן הקרוב אחליט אם הוא יקבל רום אחר ( אולי PA ) או שפשוט אתקין מחדש את הרום הנוכחי (אחרי נקוי מוחלט של המכשיר )
עד כאן בינתיים
 

indior

New member
יש כאלו המגיעים גם

עם רמקול חיצוני - לידיעתך
 

מורוש98

New member
גם אצלי חזר גלקסי S3, אחרי החלפת מסך רביעית


אז יש לך תעסוקה לשבת
 
ועוד כל מיני דברים שהצטרפו ..

הראשון - סוללה חיצונית חדשה . גדולה כמעט כמו ה 1+ , משמעותית עבה וכבדה ממנו . שתי יציאות - על אחת כתוב 1A על השנייה כתוב 2A .
מצד אחד פאנל סולארי לטעינה , מאחורה כתוב שהקיבולת היא 48000 MAH
אבל העסק הגיע עם חבר ישירות מבייג'ינג ככה שיש לי קצת ספקות


השני - אחת ההצלחות הכי גדולות אי פעם . כ"כ פשוט והגיוני שזה מדהים . הדיבורית החדשה שלי (תמונה )
מדובר בכבל פשוט שמצד אחד מתחבר לשקע ה AUX של המערכת ברכב ומצד שני לשקע האוזניות של המכשיר . כמו שרואים בצד של המכשיר יש לזה מיקרופון ( די רגיש ) . תוך שניה המערכת של הרכב הופכת לדיבורית . אחרי שבוע של נסיון - שומעים טוב מאד בשני הצדדים .
* כמובן שעולה השאלה - למה לא להשתמש ב BT שמגיע מובנה במערכת של הרבה רכבים חדשים ? משתמש גם בו לקו השני . למעשה המערכת של הרכב משמשת כדיבורית לשני המכשירים

 
לגבי הכבל הזה ?

אפשר למצוא ברשת ( אמזון וכאלה ) במחירים של בין 8 ל 14 $ . אחרי שנים של כלמיני דיבוריות מכל הסוגים והמינים - זאת מבחינתי האופציה המנצחת .
 
למעלה