חווית שימוש ב-019 מובייל (טלזר)

חווית שימוש ב-019 מובייל (טלזר)

שלום לכולם,

משתף את ההתרשמות שלי על 019 מובייל (טלזר) כדי שיהיה נוח לאנשים לראות וגם כדי לנצל הזדמנות שישאלו שאלות.


אז הזמנתי את הסים של 019 מובייל (בזמנו עלה 7 ש״ח, כיום העלו את המחיר ל-20 ש״ח).

ההזמנה באתר הייתה מהירה ונוחה והסים הגיע לאחר כשבוע וחצי (דואר 24...לך תסמוך על הדואר...).

יש לי אייפון 5s ולמרות שהזמנתי נאנו סים הגיע סים רגיל. בשיחה עם המוקד שירות קיבלתי שירות לא כל כך מסייע שבעיקרו ביקשו ממני ללכת לחנות מובייל ולגזור את הסים.

בתור לקוח ששילם על השירות הדבר לא היה מקובל עליי וביקשתי שישלחו סים חדש.


למחרת הלכתי לחנות וגזרתי את הסים (הסקרנות לנסות עלתה על העצבים כלקוח) ולאחר שיחה של 5 דקות הסים הופעל.


להלן היתרונות (חסרונות אח״כ):
1. קליטה של orange.
2. זול (35 ש״ח עבור הכל כלול + 10 ג׳יגה)
3. בגלל שאינו נודד לא זולל סוללה.
4.למרות הניסיון הראשוני שלי עם השירות לקוחות למעלה גיליתי שיש להם יחס שירותי מדהים וסבלני.

חסרונות:
1. רק דור 3 בסלולר (דור 4 בעוד כמה חודשים לפי המוקד)
2. מענה טלפוני בלבד למקרה שצריך סיוע (אתר חדש נבנה ממש בימים אלו ובו יהיה אזור אישי...)
3. קליטה של orange.
4. אין שירותי נדידה / שיחות בחול.


למי זה מתאים?

לכל בנאדם שאינו צריך רשת דור 4 והמהירות שהיא מביאה עימה. כל השאר נראה לי שזו חברה משתלמת ביותר.


אם יש שאלות ודברים שרוצים לשאול/לבדוק תרשמו ואני אשתדל לענות לכם.


אבי
 
התשובה בכותרת

אם יש קליטה באזורך - יתרון.
&nbsp
אם אין - חסרון
&nbsp
נשאר רק לבדוק מול שכן עם אורנג׳
 

backbencher

New member
לדעתי - יתרון, משום הפרישה הטובה של אורנג' ברחבי הארץ.

אולם השאלה החשובה היא איזה דברן אתה?
החבילה כוללת 2000 דקות חודשיות בלבד ו/או 2000 מסרונים (ואף מלה על MMS-ים). זהו, בממוצע חודשי, מעט למעלה משעה ביום, ועשוי לא להספיק למנויים "סוציאליים", ה"טוחנים" את חבריהם ו"חופרים" להם.
אצל המתחרים - הקף הדקות/מסרונים הינו למעלה מכפול ואף משולש...
 

parpar110

New member
2000 דקות הגבלה?

זה לא ממש נחשב ללא הגבלה
זה יוצא 66 דקות שיחה ביום, לא מתאים להרבה מאוד אנשים.
אגב, עד לא מזמן השימוש ההוגן שלהם עמד על 3000 דקות, עכשיו הפחיתו את זה.

ובלי קשר, טלזר היא חברה שהתמקדה עד לאחרונה בעובדים זרים
ובעיקר במסלולי פריפייד עבורם, זה פתרון שמתאים להם בעיקר עקב חוסר בכרטיס אשראי.
השאלה היא אם מישהו כאן יודע ומכיר את מסלולי הפריפייד שלהם ואת התעריפים?

ואגב - מה זה "שיחות ליעדי תוכן: במידה ולקוח הוציא שיחות ליעדי תוכן, הלקוח יחוייב ב8 אגורות לכל דקת שיחה"
שמופיע באתר שלהם, מהם 'יעדי תוכן' ?
אני מכיר 1-900 ו-1-901, שעולים בסכום קבוע וידוע לפי התקנות.
אבל מהם יעדי תוכן שעליהם טלזר תחייב ב-8 אגורות ?
 
זה יותר מ-2000 דקות

זה 3000 דקות שיחה (האתר לא מעודכן עדיין).
&nbsp
בהשוואה ל-5000 של רמי לוי ו-10000 של גולן טלקום.
&nbsp
יחד עם זאת, בדקתי את הצריכה האישית שלי ואני לא מדבר מעל 150 דקות בחודש ככה שהתנאים הללו מתאימים לי.
&nbsp
ד"א העלת נקודה חשובה - שכל צרכן צריך לבדוק את הצרכים שלו לעומת מה שמוצא.
&nbsp
&nbsp
חשוב לי לציין - אני לא עובד ו/או קשור ל-019. סתם לקוח שלהם שחיפש עליהם מידע ברשת ולא מצא דבר אז החלטתי לפתוח דיון שיש לבאים אחריי שיחפשו
 

smoke signals

New member
אוהב את ההתנסחויות שלך.

 

G Gabi

Member
החסרון הבולט - בגללו לעולם לא אמליץ על הרשת הזו

מצב של אובדן/גניבה של כרטיס הסים.
אם לא ניתן לקבל כרטיס בתוך פחות מ-24 שעות (המחמירים אף יצמצמו את המסגרת הזו) - לעולם לא אמליץ על הרשת. ליתר דיוק, אציע אותה ואבליט את הנקודה הזו. שורה תחתונה, זו החלטה של מי שמעוניין בשירותי החברה.
&nbsp
למעט 012mobile (ואולי גם walla mobile?) לי לא ידוע על חברה שאפשר להחזיק במגירה כרטיס sim חדש לעת חירום. במצב כזה, אם נעלם כרטיס הסים, אפשר להפעיל באופן מיידי את הכרטיס החדש (במידה והאדם נמצא ליד המגירה).
מצד שני, ב-012 ע"מ להכנס לאזור האישי חייבים לקבל מסרון, אם אין כרטיס סים, איך יתקבל המסרון? משמע, עדיין יש צורך ליצור קשר עם שירות הלקוחות. הרשתות מחוייבות להפעיל מוקד מאוייש 24/7 למקרים של אובן/גניבה/בעיות בקבלת שירות, אני מקווה שהמוקד האנושי יוכל להפעיל את כרטיס הסים החדש.
 

BobboVilla

New member
סוג של אפשר בגולן, אבל...

אם יש לך "סים לרכב" אז במקרה של אובדן/גניבה אפשר להפוך אותו לסים הראשי. הבעיות נובעות מכל מיני מגבלות (שרירותיות ולא הגיוניות בעיני, אבל זה מה יש) שנובעות מהעובדה שיש לך סים כפול - אי אפשר להפעיל סינון שיחות בחו"ל, אי אפשר להפעיל תא קולי (אני לא יודע מה קורה אם היה לך תא קולי לפני כן), ונדמה לי שעוד אחד מהשירותים המיוחדים לא פועל.
 

G Gabi

Member


סביר להניח שזו הפרה (לכאורה) נוספת של הרישיןו. למנוע שירותים בסיסיים [תא קולי למשל] רק בגלל שיש ללקוח סים לרכב.
 

BobboVilla

New member
כשפניתי למוקד טענו שזו מגבלה טכנית

לא היה לי זמן או חשק לריב איתם על זה, וממילא רציתי את זה רק זמנית לקראת נסיעה לחו"ל
. האמת, אם גולן ימכור לסלקום, אולי זה יפתור את כל הבעיות הקטנות האלה
.
 

G Gabi

Member
Yeah right. מחלקת הנדסה עצלנית שנתקלה בבעיה ואמרה "זה פיצ'ר"

 

yehuda7K

New member
נכון,מכירה לסלקום תפתור הבעיות הקטנות אך תתחיל בעיות גדולות

 

avivab10

New member
הבעיה הכי חמורה - עם סים לרכב אין צליל שיחה ממתינה למתקשר

 

BobboVilla

New member
אני לא יודע אם זה *הכי* חמור, אבל זה בהחלט בעייתי מאוד

באמת שכחתי מזה.
 
למעלה