הטעות של פילבר מעוררת חמלה!
אי אפשר להשוות פעילות של, למשל, פרטנר או רשת דומה לה, לפעילות של גולן, ולכן אי אפשר להשוות תעריפי תכניות של שניהם כך סתם.
לפרטנר מרכזי שרות גדולים בשכירות גבוהה בקניונים נוצצים, מאויישים למעלה מ- 12 שעות בכל יום, על ידי למעלה מחצי תריסר נציגי שרות בכל רגע נתון. בנוסף, עקב עיסוק בממכר ציוד קצה - על פרטנר לתחזק גם מעבדות לתיקונים "קלים" לפחות, על צוותיהן, ועל מחסן חלפיהן (יתכן כי תיקונים מקצועיים מובאים משם אל מעבדות היבואן). ממכר ציוד קצה בהנחות ובפרישה לתשלומים "נוחים" - אף הוא מהווה עול פינאנסי.
מנגד- לגולן אין מרכזי שירות פיסיים דוגמת אלה של פרטנר, ואינו מתעסק בממכר ציוד קצה, על כל הכרוך בכך.
בנסיבות אלה אי אפשר לטעון כי המחיר ה"נכון" לחבילה צריך להיות 80 ש"ח לחודש (או כל מספר דומה בו נקב).
זו פשוט חוסר מקצועיות מביכה...