"תפנים שאתה באמת כבר מגזים עם הסנגוריה שלך".
סניגור לא יכול להגזים. הכף אינה מאוזנת מראש. לתביעה יש תמיד יותר זמן ויותר כסף, ובדרך כלל סניגורים מן הישוב טובים פחות ממוחות פרקליטי התביעה.
"שרית כלקוחה לא מומחית חשבה בתמימותה שמספיק וטוב יהיה אם תזמין מגולן כרטיס סים חדש שישלח אליה בדואר".
משלוח בדאר הוא אמצעי לגיטימי. משלוח באמצעות שליח אפשרי, אולם כרוך בהוצאה נוספת. גישה לנקודת ממכר SIM היא האפשרות המועדפת בימים טרופים אלה, עת הדאר מובס על ידי קניות בחו"ל.
"האם גולן לא היה מסוגל לספוג עלות של כרטיס סים חדש כדי לגרום ללקוחה להיות מרוצה?".
לגולן יש מדיניות - אין SIM יוצא מן המחסן, אלא תמורת תשלום.
"למה ב-012 כשהזמנתי סים נוסף אמרה לי הנציגה החביבה שהיא תשלח לי את הכרטיס בחינם...".
"למה" היא (1) תאר כהן טיבטי רם-דרג, (2) בעל חיים ממשפחת הגמליים החי ברמות הגבוהות של הרי האנדים, (3) שאלת תכלית, לשם מה. "מדוע" היא שאלת סיבה.
אניח כי התכוונת ל- (3).
אצל 012 - כל דקה חריגה עולה 48.6 אג' (זכור כי עלות יצור שיחה לנייד היא 7.17 אג' לדקה, משמע - הרווח הצנוע הינו כ- 578%. בשיחה לנייח הרווח עוד יותר צנוע - כ- 3950%), כל SMS חריג עולה 48.6 אג' (זכור כי יצור SMS עולה 0.17 אג', משמע - הרווח הצנוע הוא בסביבות
28488%. אצל גולן הם חינמיים), וכל MMS (אינם כלולים בחבילה כלל) עולה 59.5 אג' (עלות יצורו היא 14 אג', משמע - הרווח הצנוע הינו כ- 325%. אצל גולן - MMS עולה שתי אג' בלבד).
מי שמעונין לחסוך פרוטות - עלול להפסיד שקלים.
בקצרה, גולן טלקום לא מתאים לכל אחד.
850000 מסתדרים עם גולן טלקום ומצאו אותו מתאים להם...