צריבת עברית בנייד?

ra8452

New member
כן

ומקפיצה
 

backbencher

New member
מכשירי נוקיה הם region specific, כלומר

הם מיוצרים עבור אזור גיאוגרפי מסויים ומכילים תמיכה מובנית בקבוצה של שפות הנפוצות באותו אזור גיאוגרפי.
ההתאמה הזו "נשלטת" או "מנוהלת" על פי משהו הקרוי Product Code בן שבע ספרות המצוי על מדבקה מתחת לסוללה.
Product Code זה קובע אילו עידכונים "תסכים" תוכנת העידכון הרשמית של Nokia להתקין למכשירך.
עידכונים שאינם מיועדים עבור ה- Product Code של מכשירך - לא יתקבלו על ידי תוכנת העידכון הרשמית, אולם עשויים להיות מותקנים בכל זאת על ידי תכנית עדכון "פיראטית".
אם מכשירך מיובא לארץ באופן "אפור" (לא באמצעות יבואן מסודר, מורשה) באמצעות "יבוא מזוודה" מאזור גיאגרפי שונה - ה- Product Code שלו לא יאפשר נורמלית התקנת firmware תומך עברית (וגם לא תהיינה אותיות עבריות על ה- keypad שלו).
מה שעושים המפיצים של מכשירים "אפורים" אלה הוא הכנסת firmware תומך עברית באמצעות תוכנת עידכון "פיראטית" ומחליפים את ה- keypad לכזה המכיל (גם) אותיות עבריות.
אם הלקוח מנסה לעדכן firmware בעצמו, באמצעות Nokia Suite, אזי מה שיקרה הוא ש- Nokia Suite תבחר firmware מתאים ל- Product Code המקורי המתאים לאזור הגיאוגרפי ממנו יובא המכשיר, ותתקין אותו, ובכך תתבטל התמיכה בעברית שהותקנה על ידי מפיץ המכשיר...
 

ra8452

New member
תודה רבה על התגובה המפורטת!

אז מה שאתה אומר בעצם שכדי להחזיר את העברית אני צריכה ללכת למעבדה שתכניס firmware תומך בעברית באופן פיראטי ? זה מה שנקרא צריבת עברית במכשיר?
 

backbencher

New member
כדי לעשות הכל מסודר, עדיף להחליף את

ה- Product Code לכזה המייצג Region ישראלי.
זה יכול להתבצע רק על ידי תוכנה פיראטית מיוחדת לדבר (Nokia אינה תומכת בשנוי כזה), ואחרי כן - כל עדכון יכול להתבצע באמצעות Nokia Suite, ותתבטל תלותך במעבדה...
 
למעלה