לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
3729537,295 עוקבים אודות עסקים

פורום סלולארי

כיום שלכל ישראלי יש את המכשיר כיום כאשר אתם הולכים ברחוב להיתקל באדם מדבר בסלולארי שלו באם הוא מבוגר או ילד שלא סיים ביה"ס זה כמעט בלתי אפשרי וחייב להיות פורום שמדבר על הנושא הזה אז שלום אני - רונן ואני מכור לסלולארי, אני לא יכול לחיות ללא המכשיר הזה וחייב להתעדכן בכל מה שקורה בעולם הסלולאר, ואם אהיה יום ללא המכשיר אשתגע, מכירים את התחושה?? אתם מוזמנים להיכנס לפורום שכולו עוסק בעולם הסלולארי יש בו את כולם החל מנציגים יבואנים ועד סתם אנשים שכרגע קיבלו את המכשיר הראשון בחייהם פה תמצאו תשובות לשאלותיכם החל מהשאלה איך מדליקים את הC1-01 שלי? וכלה בדיון איזה סמארטפון הכי טוב בשוק! רק לפני שאתם נכנסים, כמה חוקים בסיסים
* אסור בתכלית האיסור להציף את הפורום
* שרשרו הודעותיכם אחת לשניה... אם יש לכם הרבה מה להגיד אז או שאספו את כל הדברים להודעה אחת או שתשרשור הודעה אחת לשניה במקרה שהנושאים לא ממש קשורים אחד לשני הדבר יקל על הפורום וימנע משרשורים לא פחות חשובים לעזוב את העמוד הראשי של הפורום
* נא לא לפרסם מכירות\החלפות וכו` בשביל זה קיים הלוח
* אין להעביר קודים למכשירי סלולאר על גבי הפורום מכיוון שישנם קודים שאין בסמכותו של האדם "הרגיל" להשתמש בהם ויכולים להביא נזק בלתי הפיך למכשיר (השתמשו במסרים לצורך זה).
* נא לשרשר הודעות OFF להודעת הOFF שבפורום. הודעת OFF שלא תשורשר תמחק.
* רוב השאלות מקבלות תשובה ולכן נא לא להקפיץ כל 10 דק` אלא אם ההודעה כבר מתקרבת לעמוד הבא או לחילופין לא קיבלה תשובות יותר מיממה הודעה אשר יתווסף לה שירשור הקפצות, כאשר כל ההקפצות הן בנות 10 דקות תימחק לאלתר
* אם במקרה יש לכם מספר שאלות נא לכתוב את כולם בהודעה אחת ולא לפתוח לכל שאלה הודעה. (כנ"ל לגבי קישורים למידע על סלולארי נא לשרשרם אחד אחרי השני)
* נא לא לעקוץ\לרדת\להשמיץ חברות סלולאריות מתחרות, יצרניות מכשירים או כל דבר שקשור לסלולארי שלא תואם את דעותיכם דבר אשר יכול להביא לפגיעה בגורם נוסף ולריבים וסכסוכים מיותרים בפורום - הודעות מסוג זה ימחקו במידית ללא שום התראה
* בפורום יש סקרים, גלריות ועוד` אופציות אשר לא חייבות להיכלל כל פנייה בענייני סקרים, הצעות לגלריות וכו` תעשה בצורה מסודרת על גבי הפורום,
* אין לפרסם את הבלוג שלכם בפורום, יש לכם בלוג? הוספו את קישורו בחתימה שלכם, אם על כל שאלה שתענו עליהם בהפניה לבלוג שלכם, גם אם אכן בבלוג רשומה התשובה, התגובה שלכם תימחק, יש לכתוב תגובה מלאה בפורום, ולא לתת קישור, אפשר לתת קרדיט למקור.
* אין לתת קישורים בגוף ההודעה אשר אין להם הקשר לנושא השירשור או ההודעה ואין הזהרה מה יש בקישור, הודעה כזו תימחק מייד בלי הזהרה.
* אין לצעוק בפורום, לכתוב הודעות בסיגנון "עזרה!!!" "הצילו!!!!" וכו' הודעה מסוג זה תמחק.
 
* מסרים או כל אמצעי התקשרות אל המנהלים. רוצים ליצור קשר? במסרים הפרטיים, אין לדון על מדיניות ניהול הפורום על גבי הפורום, יש לכם הערה בנושא? פנו בפרטי למנהל או להנהלת תפוז או בפורום משוב, הודעות מסוג זה שיעלו בפורום ימחקו במיידית!.
* קרינה היא לא נושא לפורום סלולרי, המידע כיום על קרינה הוא לא ברור ונועד רק לאנשי מיקצוע בתחום קרינה ולא למשתמשים הפשוטים, כל דעה שתהיה מבוססת או לא תבלבל ותלחיץ סתם גולשים שלא מבינים, אין להעלות שאלות או דעות בנושאי קרינה והשפעותיה, הודעות כאלו ימחקו מייד.
* כאשר יש הודעות בנושאי מערכות הפעלה WM/WP7, פאלם, אנדרואיד או מכשירי iOS של אפל יש לפנות לפורום המתאים (קישורים בכותרת הפורום)
אין להגיב לשאלות בנושאים כאלו, אפשר להפנות לפורום המתאים,
פורום זה עוזר בבחירת מכשירים (כן גם מכשירים שנרשמו בפיסקה הקודמת), כאשר יש שאלה של לפני קניה אין צורך להפנות לפורום המתמחה,
גם שאלות על שימוש במכשירים עם סמביאן מייגו או כל מערכת אחרת שאין לה פורום ייעודי נענות בפורום זה,
וכן גם שאלות בבחירת מסלול וחבילת גלישה במפעילות הסלולריות.
* נושאי תלונות על חברות או חנויות או כל גוף הקשור לנושא הפורום יש לעלות בצורה מנומקת וללא התלהמות תוך שמירה על חוקי המדינה בנושאי לשון הרע והוצאת דיבה, אין לקרוא לגוף האמור בשום צורה פוג

הנהלת הפורום:

אודות הפורום סלולארי

כיום שלכל ישראלי יש את המכשיר כיום כאשר אתם הולכים ברחוב להיתקל באדם מדבר בסלולארי שלו באם הוא מבוגר או ילד שלא סיים ביה"ס זה כמעט בלתי אפשרי וחייב להיות פורום שמדבר על הנושא הזה אז שלום אני - רונן ואני מכור לסלולארי, אני לא יכול לחיות ללא המכשיר הזה וחייב להתעדכן בכל מה שקורה בעולם הסלולאר, ואם אהיה יום ללא המכשיר אשתגע, מכירים את התחושה?? אתם מוזמנים להיכנס לפורום שכולו עוסק בעולם הסלולארי יש בו את כולם החל מנציגים יבואנים ועד סתם אנשים שכרגע קיבלו את המכשיר הראשון בחייהם פה תמצאו תשובות לשאלותיכם החל מהשאלה איך מדליקים את הC1-01 שלי? וכלה בדיון איזה סמארטפון הכי טוב בשוק! רק לפני שאתם נכנסים, כמה חוקים בסיסים
* אסור בתכלית האיסור להציף את הפורום
* שרשרו הודעותיכם אחת לשניה... אם יש לכם הרבה מה להגיד אז או שאספו את כל הדברים להודעה אחת או שתשרשור הודעה אחת לשניה במקרה שהנושאים לא ממש קשורים אחד לשני הדבר יקל על הפורום וימנע משרשורים לא פחות חשובים לעזוב את העמוד הראשי של הפורום
* נא לא לפרסם מכירות\החלפות וכו` בשביל זה קיים הלוח
* אין להעביר קודים למכשירי סלולאר על גבי הפורום מכיוון שישנם קודים שאין בסמכותו של האדם "הרגיל" להשתמש בהם ויכולים להביא נזק בלתי הפיך למכשיר (השתמשו במסרים לצורך זה).
* נא לשרשר הודעות OFF להודעת הOFF שבפורום. הודעת OFF שלא תשורשר תמחק.
* רוב השאלות מקבלות תשובה ולכן נא לא להקפיץ כל 10 דק` אלא אם ההודעה כבר מתקרבת לעמוד הבא או לחילופין לא קיבלה תשובות יותר מיממה הודעה אשר יתווסף לה שירשור הקפצות, כאשר כל ההקפצות הן בנות 10 דקות תימחק לאלתר
* אם במקרה יש לכם מספר שאלות נא לכתוב את כולם בהודעה אחת ולא לפתוח לכל שאלה הודעה. (כנ"ל לגבי קישורים למידע על סלולארי נא לשרשרם אחד אחרי השני)
* נא לא לעקוץ\לרדת\להשמיץ חברות סלולאריות מתחרות, יצרניות מכשירים או כל דבר שקשור לסלולארי שלא תואם את דעותיכם דבר אשר יכול להביא לפגיעה בגורם נוסף ולריבים וסכסוכים מיותרים בפורום - הודעות מסוג זה ימחקו במידית ללא שום התראה
* בפורום יש סקרים, גלריות ועוד` אופציות אשר לא חייבות להיכלל כל פנייה בענייני סקרים, הצעות לגלריות וכו` תעשה בצורה מסודרת על גבי הפורום,
* אין לפרסם את הבלוג שלכם בפורום, יש לכם בלוג? הוספו את קישורו בחתימה שלכם, אם על כל שאלה שתענו עליהם בהפניה לבלוג שלכם, גם אם אכן בבלוג רשומה התשובה, התגובה שלכם תימחק, יש לכתוב תגובה מלאה בפורום, ולא לתת קישור, אפשר לתת קרדיט למקור.
* אין לתת קישורים בגוף ההודעה אשר אין להם הקשר לנושא השירשור או ההודעה ואין הזהרה מה יש בקישור, הודעה כזו תימחק מייד בלי הזהרה.
* אין לצעוק בפורום, לכתוב הודעות בסיגנון "עזרה!!!" "הצילו!!!!" וכו' הודעה מסוג זה תמחק.
 
* מסרים או כל אמצעי התקשרות אל המנהלים. רוצים ליצור קשר? במסרים הפרטיים, אין לדון על מדיניות ניהול הפורום על גבי הפורום, יש לכם הערה בנושא? פנו בפרטי למנהל או להנהלת תפוז או בפורום משוב, הודעות מסוג זה שיעלו בפורום ימחקו במיידית!.
* קרינה היא לא נושא לפורום סלולרי, המידע כיום על קרינה הוא לא ברור ונועד רק לאנשי מיקצוע בתחום קרינה ולא למשתמשים הפשוטים, כל דעה שתהיה מבוססת או לא תבלבל ותלחיץ סתם גולשים שלא מבינים, אין להעלות שאלות או דעות בנושאי קרינה והשפעותיה, הודעות כאלו ימחקו מייד.
* כאשר יש הודעות בנושאי מערכות הפעלה WM/WP7, פאלם, אנדרואיד או מכשירי iOS של אפל יש לפנות לפורום המתאים (קישורים בכותרת הפורום)
אין להגיב לשאלות בנושאים כאלו, אפשר להפנות לפורום המתאים,
פורום זה עוזר בבחירת מכשירים (כן גם מכשירים שנרשמו בפיסקה הקודמת), כאשר יש שאלה של לפני קניה אין צורך להפנות לפורום המתמחה,
גם שאלות על שימוש במכשירים עם סמביאן מייגו או כל מערכת אחרת שאין לה פורום ייעודי נענות בפורום זה,
וכן גם שאלות בבחירת מסלול וחבילת גלישה במפעילות הסלולריות.
* נושאי תלונות על חברות או חנויות או כל גוף הקשור לנושא הפורום יש לעלות בצורה מנומקת וללא התלהמות תוך שמירה על חוקי המדינה בנושאי לשון הרע והוצאת דיבה, אין לקרוא לגוף האמור בשום צורה פוג

לצפיה ב-'הדרך היעילה להיתנהלות מול חברות הסלולר.'
הדרך היעילה להיתנהלות מול חברות הסלולר.
<< ההודעה הנוכחית
05/09/2010 | 11:25
5
220

לכולנו יש מכשיר סלולרי וכולנו רוצים לשלם פחות ולקבל יותר, אלו הדרכים למקסס את יכולת המיקוח שלכם מול חברות הסלולר ולמנוע מהם "לאבד"  את התחיבות שלהם  אליכם.

אל תתחיבו

הגישה שלי אומרת שבשביל לקבל את המקסימום ממערכת ה"יחסים" שלי עם  חברת הסלולר שלי אני צריך להיות כול הזמן בסטאטוס של "לקוח חדש" כלומר לקוח שאין לו שום התחיבות כלפי החברה.....וזו הנקודה הכי חשובה פה.

כאשר הצרכן מגיע לשלוחן המשא ומתן  ויש לו על הגב התחיבות לתשלום חודשי קבוע הוא אוטומטית בנחיתות מול חברת הסלולר....שכתוצאה ממנה נוצרת אסימטריה לטובת חברת הסלולר....וכאשר יש אסימטריה לטובת חברת הסלולר הצרכן הוא זה שמפסיד.



אנחנו כצרכנים חייבים לשאוף לתשלום חודשי קבוע מינימלי לחברת הסלולר ככול הניתן, כלומר חברת הסלולר היא "צינור" היא מספקת לנו מספר ותעריף לדקה וחבילת גלישה למי שצריך וזהו....כול פעם שאתם מתחייבים לתשלום חודשי קבוע עבור חבילת דקות אתם נותנים לחברת הסלולר כוח,כול פעם שאתם רוכשים מכשיר דרך חברת הסלולר אתם מספקים לה כוח.......כוח שתמיד בא לידי ביטוי  כאשר יש לכם עניין להגיעה לשולחן המשא ומתן. ....פתאום אתם מגלים שאי אפשר להתנייד לחברה Y  כי יש לכם "קנס" יציא לחברה X  שבה אתם נמצאים. ברגע שיש לכם התחיבות שמתורגמת ל"קנס" ברגע שמנסים לצאת ממנה חברת הסלולר מבינה(וגם אתם) שאין לכם לאן לברוח ולכן לא ממהרת להתגמש איתכם.

אל תתחיבו לחבילת דקות, תזכרו שאתם אף פעם לא מדברים את הכמות המדוייקת שמצויינת בחבילה לכן התעריף לדקה הוא לא התעריף בחבילה....בנוסף התחיבות לבנק דקות היא משהו שיהיה תלוי לכם מעל הראש ברגע שתירצו לשנות או לבקש הטבות מחברת הסלולר שלכם.



מכשירים רוכשים רק בחנות פרטית

מכשירים לא רוכשים בחברת הסלולר, הסיבסוד לא באמת קיים(אין מתנות חינם),אתם רק מוסיפים לעצמכם התחייבות שפועלת לרעתכם בעת משא ומתן...אתם מגבילים את עצמכם למבחר המכשירים שיש בחברת הסלולר ...אתם לוקחים מכשירים שהמפעילה שלכם דחפה אליהם את כול הזבל האפשרי שיש(לוגו על המכשיר ועד לזבל וקיצורים בתוך המערכת ההפעלה). המחירים בחנויות הפרטיות זולים יותר. אתם תצתרכו לתקן את המכשיר במעבדות הגרועות של חברות הסלולר שיותר מעוניינות למכור לכם מכשיר חדש ולחייב אותכם להתחיבות חדשה מאשר לתקן את המכשיר הישן.



תידעו מול מי אתם עובדים

1.חברות הסלולר עובדות כמו מוכרים בשוק, לעיתים קורובת אני נתקל בפורמים השונים באנשים שמתלוננים על 3 תשובות שונות מ3 נציגים שונים. תידעו לנצל את זה,חברות התקשורות בוחרות בשיטת המצליח אין סיבה שלא תבחרו בה אתם..... אם לא מקבלים את מה שרוצים מהנציג(חבילה\הטבות וכו) פשוט מנתקים את הטלפון ומתקשרים שוב. מהניסיון שלי זה עובד.

התחברתי לחבילת גלישה שלא רצו לתת לי לאחר 6 שיחות למוקד הסלולר, בכול חמשת השיחות הראשונות קיבלתי תשובה שלילית ואילו בשישית הנציג אישר לי וזהו.

2.תקליטו את כול השיחות, לחברות התקשורת לעיתים קרובות "פתאום" אין הקלטה של השיחה בה הבטיחו לכם משהו ובחשבונית גיליתם שההבטחה לא מומשה. תמיד תקליטו את כול השיחות שלכם כולל שם הנציג ומספר הפניה שנפתחה במחשב(גם כאן החברות לפעמים "מאבדות" את התיעוד במחשב של השיחה איתכם ולכן חשוב שיהיה שתיהיה לכם הקלטה בה הנתיג אומר את המספר פניה).

3.תמיד תעשו שיעורי בית, לפני שאתם מתקשרים לחברת הסלולר שלכם כנסו לפורמים תשתמשו בגוגל אבל תבררו בקווים כללים, ברגע שאתם מבינים את ה"חומר" ההתנהלות מול הנציגים תיהיה פשוטה הרבה יותר.

קיבלתי גלישה שלא קיימת בשום מקום באתר בתנאים הרבה יותר טובים התנאים שהיו לי לפני הן מבחינת מחיר והן מבחינת נפח רק בגלל שהסברתי שאני לא בהתחיבות ושלפלאפון יש מבצע טוב יותר ובשום שלב לא הרמתי את הקול.....כתוצא מכך ביקשו ממני להמתין על הקו ואישרו לי חבילה מאוד משלמת.

4.תהיו מנומסים, זה שתצעקו על הנציג ש"הנאמנות" שלו לחברה מסתכמת בשכר של 21 שקל לשעה לתקופה מוגבלת של עבודה זמנית.....לא באמת תגרום לו לעזור לכם יותר ורק תפעל לרעתכם....הנציג אדיש\לא מעוניין לעזור\לא נחמד.....נתקו את הטלפון ותקשרו  שוב למוקד.

5.אף פעם אל תיקפצו על "מבצעים חד פעמיים"  שנגמרים ממש היום בלהט הרגע, תמיד תבררו את כול הפרטים של החבילה לפני שאתם מסכימים להתחבר אליה.

6.לא תמיד חבילות שמיועדות למגזר מסויים סגורות בפני מגזר אחר ולא תמיד בודקים את האישורים שמבקשים(אם כי הסעיף הזה הוא על אחריות המשתמש).

נתקלתי בכמה משתמשים בפורמים שטוענים(ולדעתי בצדק) שמבצעים שדורשים הצגת חוגר לא באמת מוגבלים לחיילים ולא מוגבלים למנוי אחד כי לאורנג' ולסלקום אין מבצע חתום עם "מועדון יותר" לכן הם בניגוד לפלאפון לא ממש בודקים את הניירת.....לי לצורך העניין בלי שביקשתי בכלל נתנו תוכנית שימור חיילים למרות שאני כבר מזמן לא חייל.

7.עדיף להתקשר בשעות הערב במסמוך לסגירת המוקד, המוקדנים עייפים ויגלו פחות היתנגדות ורוב התומכים והאחראי משמרת כבר הלכו או בתהליכי קיפול אחרונים.



אתם מוזמנים לשתף את התובנות שלכם בתגובות.

סלולארי >>
לצפיה ב-'יש להשתדל לסנכרן את מועדי סיום'
יש להשתדל לסנכרן את מועדי סיום
05/09/2010 | 13:08
1
37
ההתחייבויות של כל בני המשפחה כך שיסתיימו באותו מועד, כך שבעת ניהול המו"מ לחידוש תכניות התעריפים ירחף באויר האיום המוחשי כי אם המו"מ יעלה על שרטון - עלולים כל בני המשפחה לקחת את הקוים שלהם ולעבור כאיש אחד אל מפעיל רט"ן אחר
סלולארי >>
לצפיה ב-'לדעתי הפתרון הרבה יותר פשוט,לא להתחייב'
לדעתי הפתרון הרבה יותר פשוט,לא להתחייב
05/09/2010 | 14:22
34
לתוכניות עם סכומים גבוהים, אומנם היום זה הופך ליותר ויותר קשה אבל ניקח למשל אותי.....יש לי תוכנית חיילים שעולה את ה9.90 בחודש כלומר ה"קנס" יציאה שלי מאוד מאוד נמוך 180 שקל בגג......אז נוצר מצב שאין לחברת הסלולר "שוט" להישתמש בו נגדי ככה שבכול שיחה שאני מנהל איתם אני לרוב מצליח לקבל את הדברים שאני צריך.
סלולארי >>
לצפיה ב-'סיכום ממצה ויפה'
סיכום ממצה ויפה
05/09/2010 | 13:26
1
47
הייתי מרחיב בענין האסימטריות באינטרסים בנושא תיקון מכשיר תחת אחריות מפעיל. למפעיל אינטרס לגרום להשבתת המכשיר כדי שתיקנו חדש בו ברגע... אחכ מבינים שהתשלומים ממשיכים עד סופם על המכשיר שהושבת+ התחילה ספירה מחדש בהתחייבות.
סלולארי >>
לצפיה ב-'צודק, שחכתי את הנקודה הזאת'
צודק, שחכתי את הנקודה הזאת
05/09/2010 | 14:19
32
חברות הסלולר מבהחלט מעוניינות "לשדרג" אותך ושתמשיך לשלם גם על המכשיר הישן.
סלולארי >>
לצפיה ב-'כל כך נכון '
כל כך נכון
14/09/2010 | 02:32
33
וכתבתי על כל זה המון כאן והיו הרבה מתנגדים למה שאמרתי ואתה אשרת אותם כמות שהם ומעניין מאוד לאיפה התקפלו כל אלה שהיו כאן כשאני כתבתי את אותם הדברים ובמיוחד על מכשירים וגירסאות תוכנה פרטיות לעומת מכשירים וגרסאות תוכנה של המפעילות מה שחיזקת בתגובה אחרת לשרשור
סלולארי >>

הודעות אחרונות

21:25 | 13.07.20 אורחים בפורום
21:07 | 13.07.20 אורחים בפורום
20:48 | 13.07.20 אורחים בפורום
20:30 | 13.07.20 אורחים בפורום
20:12 | 13.07.20 אורחים בפורום
19:53 | 13.07.20 אורחים בפורום
19:35 | 13.07.20 אורחים בפורום
19:17 | 13.07.20 אורחים בפורום
18:58 | 13.07.20 אורחים בפורום
18:40 | 13.07.20 אורחים בפורום
18:22 | 13.07.20 אורחים בפורום
18:03 | 13.07.20 אורחים בפורום
17:45 | 13.07.20 אורחים בפורום
17:27 | 13.07.20 אורחים בפורום
00:39 | 13.07.20 danezeq

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ