בה ואומברטו שוחררו מהקבוצה

בה ואומברטו שוחררו מהקבוצה

אני בטוח שתסכימו שעל הנושא הזה אין יותר מדי מה להרחיב
 

tristan79

New member
זה מתפתח לאחד השחרורים המוזרים

אמנם השבוע פורסם ששני השחקנים לא יהיו בקבוצה בינואר (ויש שיאמרו שזה היה ידוע כבר מזמן) אבל בגלל מצוקת שחקנים אומברטו יפתח כנראה בהרכב היום ואילו ג'ורג' בה יאלץ להעביר את משחקו האחרון בקבוצה על הספסל... אמנם מה שחשוב באמת זה קשר וחלוץ להרכב במקום אומברטו ובה, אבל אחרי שמטפלים בעניין הזה צריך לשים עין גם על מצב המחליפים בעמדות הקישור וההתקפה. בעיקרון יש שחקנים (גואטה, ימפולסקי, סלמי) אבל אם מתיאוס לא סומך עליהם, הם עדיין צעירים - אין בושה בלהשאיל אותם לקבוצה בה הם יוכלו להשתדרג ולהביא במקומם מישהו יותר סולידי כגיבוי מהספסל.
 

avivtag

New member
אפשר להרחיב על מחליפים

כתבו שמתיאוס החליט להחתים את הקשר מדרום אפריקה שהגיע השבוע למבחנים. מקווה שהוא יהיה שחקן רציני כי נתניה חייבת עוד קשר מצויין ולפי הקורות חיים שלו השחקן הזה לא נראה כמו שחקן בסדר גודל ממש איכותי
 

SjP

New member
בנוסף גם שוחררו גל ניר, מעוז סמיה ואלנתן סלמי

שלוש שחקני ספסל ישראלים גל ניר הידרדר מעמדו מהשוער השני לשלישי והוחלט לשחררו מעוז סמיה? אני לא זוכר שהוא אי פעם שיחק ואלנתן סלמי בא כבלוף והלך כבלוף אני מקווה שהשחרורים האלה נתנו קצת אוויר בתקציב מה שאנחנו צריכים זה שתי חלוצים ופליימיקר בדמות דוד רביבו שיכול להיות שחקן שיסחוב אותנו לאליפות בקשר לזר הדרום אפריקאי נתנו לו הרבה מחמאות בתקשורת, גם פאנטיני וגם דיברו על זה שהוא מרשים מאוד באימונים, נקווה שזה יהיה השחקן שישדרג אותנו במידה ויחתום ובקשר לטאזאמטה, הוא יישאר בקבוצה.
 
שחקני ספסל זו לא ההגדרה הנכונה

אני חושב שלכנות אותם שחקני קונוסים לאימונים הרבה יותר מתאים (למרות שתמיד תפסתי מגל ניר כשוער לא רע בכלל שפשוט לא מקבל מספיק צ'אנסים).
 

tristan79

New member
מי שהולך ומי שבא

אז אחרי חמשת השחקנים ששוחררו (או לפחות קיבלו "הזמנה" לחפש קבוצות אחרות) מתחיל החלק הקריטי של החתמת החיזוק: פורסם כי נקוסי, הקשר הדרום אפריקאי, שהרשים את מתיאוס שביקש להחתימו, לא כל כך שש להצטרף לקבוצה וצוטט כי הוא מתכוון להשאר בגרמניה עד סוף העונה. מצד שני פורסם כי בקבוצה טענו שהגיעו להסכם עקרוני עם השחקן. האם הוא נרתע באמת מלהצטרף לקבוצה או שמא זו טקטיקת משא ומתן? כמעט באופן חודשי קבוע, שוב עולות שמועות ראובן עובד לנתניה. הפעם מדובר על השאלה בכ 50,000 דולר ואופציית רכישה בסוף העונה. נראה לכם שהפעם זה רציני ויצא אל הפועל? גם השם של קאמאנן עלה בשמועה כמועמד לחיזוק ההתקפה. ובפינת הלא-ממש-משנה - הפועל פתח תקווה ביקשה את טל מעבי בתמורה לעומרי רון ופיצוי כספי, נתניה סירבה.
 
לא מצליח להבין מה ההתענינות הגדולה בעובד

בסה"כ שחקן מעט מוכשר אבל אחד שמעולם לא יצליח לחבר 2 משחקים טובים ברצף, לעומת זאת מאוד הייתי מעוניין לראות את יאניק בקבוצה כי הוא בהחלט מסוגל להיות סקורר שיכול להשתלב טוב בקבוצה כמו נתניה (מדובר בחלוץ טוב שפשוט נדפק העונה בזוועה של מכבי נמני).
 

SjP

New member
לפי דעתי עובד יכול לעזור

מנסים להביא אותו מן הסתם כחיזוק לספסל, שיהיה השחקן ה12 שיבוא וישנה משחקים, וכן לראובן עובד יש את הפוטנציאל והכשרון לשנות משחקים שלמים בכמה דקות, שחקן כזה צריכה קבוצה אלופה כי השנה אין לנו את השחקן הזה שיבוא ופשוט ייכנס מהספסל וישנה את המומנטום של המשחק או ייתן איזה גול ויחזיר אותנו לעניינים בכל מקרה אם כבר מתעשקים להביא זרים ואת עובד אני חושב שדוד רביבו הוא בול השחקן שחסר לנו להרכב הראשון בקישור, חבל שמחפשים זרים כשיש לנו מה שאנחנו צריכים פה מתחת לרגליים, אם רק יגישו עליו הצעה אולי דברים יקרו. בקשר לקמאנן, לפני שהוא הגיע למכבי אני רציתי אותו פה, אבל עכשיו השחקן הזה נראה לי גמור, נכון, אני יודע שמכבי ת"א גומרת שחקנים (ובמיוחד חלוצים), אבל לפי מה שאני רואה בשנה האחרונה אין לו מושג.. בכל זאת חשבנו את אותם דברים על תמיר כהן ואבי סטרול שהגיעו משם כשחקנים גמורים ועשו פה דברים יפים.
 

avivtag

New member
לא הייתי מחכה לעובד שיעשה משו

בנתניה אולי אין כמעט קשרים טכניים אז יכול להיות שאתה צודק שמביאים את רואבן עובד כשחקן 12 שישנה משחקים אבל הוא בטח ממש לא בכושר אחרי שהפועל ייבשו אותו חצי שנה אז יקח לו המון זמן לחזור לכושר משחק חוץ מזה מתוך איך שמתיאוס מתנהג עד עכשיו ומתוך מה שכולנו מכירים על עובד שניהם יחזיקו ביחד באותה קבוצה בערך אימון וחצי אם מתיאוס העיף את דגו תוך שבועיים מה נראה לכם שהוא יעשה לפוזות של ראובן עובד???
 
למעלה