נושא לדיון

נושא לדיון

בזמן האחרון ובתקופות שמגיעות משפחות גיליתי תופעה שאותי כמארח מביכה וגם מפתיעה,אנשים מזמינים צימר לשני לילות לזוג ושני ילדים,ופתאום למוחרת אני רואה רכב נוסף עומד בחניה,ובחצר אני רואה עוד זוג עם ילד נוסף או יותר,אני שואל את אחד האורחים שהזמינו מי אלה? הוא עונה לי אלה חברים באו לאכול איתנו והולכים,אני מרגיש לא נעים (מה אני עכשיו יתחיל להתווכח ?) אני הולך הבייתה מרגיש רע , רע מאד,ושעה אחר כך אני רואה את הזוג עם הילד מגבת על הכתף נכנסים לבריכה, אני שוב "מתגנב" לאורח שכבר דיברתי איתו קודם ומסביר לו,תשמע אסור להם להיכנס לבריכה אין לי ביטוח עבורם,במקרה האחרון הוא ענה לי מה כן? אסור? כן אמרתי אסור,טוב אני אגיד להם,כמובן שהם לא יצאו,ורק כאשר כולם עזבו את הבריכה הם עזבו,כמובן שלא הלכו הבייתה,ועד השעה 20:00 הרכב שלהם היה עדין באותו מקום,אני יודע שהם אלה שצריכים להתבייש,אבל אני ממש התביישתי ולא אמרתי יותר ממה שאמרתי לאורח שום דבר נוסף.מקרה נוסף באותו שבוע הגיעה משפחה גדולה בת 7 נפשות ילדים ובוגרים,הם הגיעו בשני רכבים כך שלא יכולתי לראות כמה הגיעו,הייתה לי תחושה שהגיעו יותר ממה שהזמינו,אך שוב לא יכולתי לעמוד שם ולבקש לספור,כאשר באו לשלם שאלתי את המשלמת כמה הגיעו,היא אמרה 7 כמו שהזמנו,היום מספר ימים אחרי שהלכו התקשרה האישה ואמרה שהיא מצטערת והיה להם אחד יותר,ואם אני רוצה לחייב, היא מסכימה,כמובן שאמרתי לה שטוב שאמרה ואני לא מחייב ואני גם מוחל,(כדי להשתיק את מצפונה)מה דעתכם
 

גילה2244

New member
תגובה

אני מתייחסת כרגע לתופעה של אורחים נוספים בבריכה, ש"תופסים טרמפ". לדעתי אם התופעה חוזרת על עצמה, עליך לקבוע כללים מראש, בע"פ ובכתב, בעת ההזמנה וגם בדף מידע שנמסר לאורחים ברגע היכנסם לדירת האירוח, על מנת שלא יהיה כל ספק. אפשר להבהיר למתארחים כמובן את נושא הביטוח, כפי שמסרת להם, כמו כן שלא מקובל עליך שיגיעו אורחים נוספים שלא הזמינו ולא שילמו, (וגם, במידה ויש משפחות אחרות שמתארחות בדירות אחרות, שהשימוש ההמוני בבריכה עלול להפריע להם).
במידה וזה חוזר על עצמו, פשוט להבהיר לאורחים שהבריכה לא חינמית למי שלא הזמין מראש, ואם בכל זאת רוצים להשתמש בה, שישלמו כפי שהיו משלמים אילו היו הולכים לבריכה רגילה.
לגבי המקרה השני - לצערי זה קורה לא רק בצימרים אלא גם בבתי מלון. במקרה הזה, לי נראה שהמשפחה האורחת לא נוהגת לעשות זאת, ולכן גם מצפונם הציק להם והם התקשרו בשלב יותר מאוחר והודו על התרמית. אך אולי, שוב, לקבוע מראש כללים שמספר האורחים הוא כפי שהוזמן, ואם יש אורח נוסף שישלם.
 
למעלה