צימר חוויה חלומית במושב יערה - ביקורת.

Alfa156 GTA

New member
צימר חוויה חלומית במושב יערה - ביקורת.

היינו צימר חוויה חלומית במושב יערה בין התאריכים 12 ל13 לאוגוסט, הבנו בדיוק למה קשה עד בלתי אפשרי למצוא ביקורת על הצימר הזה מאחר ובעלת הצימר דואגת למחוק כל זכר לביקורת (מאחר ובלתי אפשרי שתהיה ביקורת טובה על המקום).
מעט על המקום, בכניסה למושב יש שילוט לכל מיני צימרים , לצימר הזה אין שילוט, חייבים להתקשר ולקבל הסבר, והסיבה לזה שהצימר נמצא לא צמוד לבתים של אנשים אלא באמצע אזור הלולים של המושב, בין עשרות לולים עם סרחון של נבלות, שאריות של עופות זרוקות באמצע הכביש יש את הצימר הזה, החנייה הפרטית שהם מספרים עליה זה באמצע הכביש שטרקטורים עוברים ובנוסף בתור בונוס מקבלים רחיצה חינם מהמערכת שמקררת את הלולים.... חנייה פרטית - בול.
נכנסים למתחם, (במקום לברוח, טעות שלנו מודה) המקום נראה רחוק שנות אור מהתמונות, את התמונות צילמו כשבנו את המתחם, מאז עברו יום או יומיים או 5 שנים של מסיבות רווקים...במקום צימר מקבלים קראוון, מאוד לא מטופל מוזנח מאוד, הכל שבור ורעוע שום דבר לא עובד, הברזים / המקלחת הכל נראה בן מאה עם חלודה עקום שבור ולא עובד כמו שצריך.
הבריכה שהיתה אמורה להיות שיא הצימר, נראית כאילו שלא החליפו בה מים מעולם, המים עכורים ולא רואים את הקרקעית, בנוסף יצאתי משם עם דלקת באוזן, ושוב אשמתי בלבד שלא ברחתי משם.
איך שנכנסו לתוך הצימר, חיכה לנו כלב דוברמן ענק שנכנס לתוך הצימר, שנייה לפני שהוא הגיע לכלב שלנו , ביקשנו ממנה שתתקשר לבעלים לקשור אותו, אחרי שעה יצאנו עם הכלב שלנו רק לגלות שיש עוד דוברמנית שמטיילת חופשייה גם לגבי זה התקשרנו שיקשרו אותה.
שילמתי בנוסף 60 שח על פלטת אבטיח, חבל שלא צילמתי את מה שקיבלתי, צלחת עם 5 פרוסות אבטיח שראה ימים יפים יותר....
את הערב סיימנו במסאג שהזמנו (חיצוני) וכשהגיעו לצימר שאלו אותנו אם באמת שילמנו על המקום הזה, כשסיפרנו כמה שילמנו גיחחו קלות ואמרו שזה הצימר הכי גרוע שיש באזור שם ודווקא יש שם צימרים מעולים באזור.
בכל אופן, אחרי המסאג ניסינו ללכת לישון, רק בשביל לגלות שאין שמיכה בצימר (בכלל!) ולחלק הכיפי שהכלבים ששומרים על הלולים מתחילים לנבוח בערך ב2200 בערב, ולא מפסיקים לרגע אפילו ל3 שניות, בשעה 02:30 מבלי שהצלחנו לישון שנייה ללא שמיכות ועם הנביחות של הכלבים החלטנו לחזור הביתה (מעל שעתיים נסיעה), כמובן לגלות שבכביש גישה ללולים אין תאורה, ושכל הכלבים באזור משוחררים ותוקפים את הרכב בזמן נסיעה!!! ממש קופצים על החלונות בחושך מוחלט.
את הקלטת הכלבים הנובחים יש לי ושאמח לשלוח לכל דורש!
בבוקר ניסינו לדבר עם הבעלים שתזכה אותנו לפחות על חלק קטן מהסכום, שלחה אותנו רחוק מאוד ואמרה שזה מה יש ועוד שילמנו זול...
אז לכל המתעניינים זאת ההמלצה והביקורת לצימר חוויה חלומית במושב יערה, גרוע, מלוכלך לא מטופח ולא מטופל, בריכה עם מים עכורים, חלקי גופות של עופות, ריח של סרחון מהלולים באמצע אזור תעשייה. הדבר הכי טוב שתעשו זה לא תגיעו לשם.
מתחת לכל ביקורת. והתייחסות של הבעלים (רונית) עוד יותר גרועה.
את התגובות פה מצאתי רק אחרי שכבר ביקרתי שם, אז אני רושם את זה להזהיר את כל אלו שרוצים להגיע.
לשואל - כמה רע זה יכול להיות? יותר רע מזה כנראה אין.
במקום להנות נסענו מעל שעתיים ב2 בלילה הביתה, תחשבו מה גורם לזוג צעיר שרצה לילה רומנטי לקום ולחזור הביתה באמצע הלילה.
לתשומך לבכם.
 
למעלה