צימרים ואלימות בין בני זוג

צימרים ואלימות בין בני זוג

שלום, ההורים שלי הם בעלי הסוויטות אהבה בג'עוני בראש פינה, צימר יוקרתי ולרוב נעים ושקט נפתח ונאמר שהאירוע הבא היה אירוע מזעזע ומבהיל לכל הדעות וכי זאת פעם ראשונה שנתקלנו במקרה שכזה. לפני כשבועיים הגיעו לסוויטות שבבעלותנו שני זוגות צעירים, המארחת קיבלה אותם בנועם והכניסה אותם לפינוק בסוויטות השונות שלהם קיר אבן משותף בעובי של 80 ס"מ (!!) , חשוב לציין שהקיר הזה מבודד רעשים לרוב, אך במקרה הזה הדברים נשמעו קצת אחרת. לאחר לילה של שני הזוגות בסוויטה התקשר זוג אחד לאמא שלי ושאל אם נשאר דבר שלם בסוויטה, אמא שלי שלא ממש הבינה על מה מדובר מיד שאלה למה הכוונה והתברר כי הזוג ששהה בסוויטה הסמוכה שמע צרחות, מכות,חפצים עפים ובכי של הבחורה מהסוויטה השניה כל הלילה - הזוג נבהל ורצה להזעיק משטרה אך בסופו של דבר הם ירדו מהעניין והבינו שבשלב כלשהו העניינים נרגעו אך כמובן יידעו את אמא שלי. כשהיא שמעה נושא האלימות בין המתארחים בסוויטה ,נלחצה מאוד וכמובן תחקרה את המארחת לגבי מצב הזוג כשעזבו וכן על מצב הצימר המארחת אמרה שכשעזבו הם נראו ממהרים ולא התעכבו והרחיבו על החופשה והשהות בצימר, מה שכן, כשנכנסה לסוויטה גילתה כי השלטים של הטלוויזיה שבורים ומצאה גם סלולרי מרוסק שכנראה הוטח על הקיר, בנוסף היו גם כלים נוספים אשר נמצאו שבורים וללא ספק היה נראה כי עברה שם סערה לא קטנה. אמא שלי החליטה כי תישא בהוצאות של הנזקים הרבים אך נלחצה לשלום הבחורה והחליטה שבתור אם מחובתה ליידע את אמה של המתארחת בנעשה בעת האירוח ובמערכת היחסים האלימה שביתה נמצאת בה, כשיצרה איתה קשר וסיפרה לה על המקרה האם הזדעזעה ואמרה כי ביתה לא שיתפה אותה בפרטי המקרה והודתה על היידוע וכמובן אמרה שתעלה את הנושא בפני ביתה ותטפל במקרה . לפני השיחה של אמא שלי עם אם המתארחת היא התלבטה רבות,זו פעם ראשונה שדבר כזה קורה ב"אהבה בג'עוני" ועלתה הדילמה של איפה עובר הגבול בין התערבות נחוצה לבין פלישה לפרטיות, אבל בסופו של דבר החליטה שבמידה ואני הייתי באותו המצב הייתה רוצה לדעת על העניין. מה אתם הייתם עושים במקרה דומה? נתקלתם בזה בעבר?
 

החתולית

New member
מתקשרים למשטרה ומגישים תלונה

בגין ההרס שנגרם ומדווחים על העדות שקיבלה מהזוג השני. אם לא מדובר בקטינים, איזה עניין יש להודיע להורים ? שנית, מאין היה לאמך המידע על הוריה של אורחת בצימר שלה ?
 
מדובר בקטינה ובבן זוג בוגר

מעבר לכך אני מאמינה שהעניין להודיע להורים הוא מעצם הדאגה לבחורה. המידע כמובן הוא כי מי שביצעה את העסקה הייתה אמה של המתארחת ועל כן השאירה גם טלפון ליצירת קשר.
 

שילה1

New member
מך או המארחת היו אמורות להזמין משטרה לצימר,

כדי שמצבו יתועד,ולהגיש תלונה בהתאם,הכוללת את פרטי המתארחים במקום,אם הנערה,ופרטי האורחים ששמעו את הצעקות. לנושא הזוג בחדר הסמוך-צר לי מאוד כי אלו לא הבינו ששומעים משהו חריג.במקומם-הייתי מדווחת מייידת לבעלת הצימר,ולמשטרה. אכן-ליתר בטחון,היתה מגיעה משטרה,והיו בודקים מה קרה,מעכבים את מי שצריך,או חוזרים לשגרה,במקרה הטוב. אין לעבור לסדר היום על אלימות,לכל סוגיה.
 

ענתיל

New member
אם יש עדות לאלימות, יש להודיע על כך למשטרה,

גם אם הבחורה איננה קטינה. מחר הבחור עלול לרצוח אותה, ואת זה חובה למנוע גם במחיר של "חדירה לפרטיות".
 

Gilgil1

New member
קטיה ובוגר זה בגדר "יחסים אסורים בהסכמה"

נראה לי שאם אמא שלך לא הודיעה למשטרה אז ממילא היא שותפה פסיבית לעברה פלילית.
 

redrider

New member
את מבינה מה את אומרת? תחשבי שניה על זה

אמא שלה הזמינה את הצימר בשביל הבת שלה ובשביל בגיר. אם מדובר בחייל בן 18-21 עם בחורה בת 17 זה לא כל כך נורא אם כי לא חוקי אבל אם מדובר במקרה אחר מדובר למעשה באמא שמודעת למערכת יחסים של ביתה הקטינה עם גבר בגיר. יש סיכוי טוב שהאמא גם מודעת לטיב היחסים שלא לדבר עם אין ספור תסריטי אימים. אני ממליץ בחום להתקשר למשטרה
 

katam

New member
איני בעלת צימר אך אבל לדעתי נעשתה

כאן עברה פלילית וכן מחובתה של אמא שלך לדווח על כך. בדיוק כמו שאם אני אחשוד שאחד משכני , מכרי חברים של ילדי נתון למצב של אלימות אני אדווח וזה לא חדירה לפרטיות כל הכבוד לאמא שך על האכפטיות
 

the sleepy one

New member
באלימות נמשכת בין בני זוג

אפשר בהחלט להגיד שהיא חסרת ישע, אם היא קטינה אז בכלל. יכול מאוד להיות שהשיחה הזאת לאימא שלה תשנה לה את החיים שהיו לפניה והיא תתגבר על הקשר המזיק. אני מקווה שאם תהיה עד לאלימות תהיה רגיש מספיק לדווח. נשים מוכות לרוב מתביישות, מושפלות מפוחדות ולא יתלוננו.
 

efectהפרפר

New member
להתערב ועוד אייך

יכל להות שהבחורה תקפה את הבחור או ההפך - זה לא משנה אבל כשמעורבת אלימות בעניין וצרת טחות דברים אי אפשר לדעת איך זה יגמר וקוודם כל זה צריך להפסק באותו הרגע ולהעביראת הטיפול למשטרה ולמשפחה במקביל
 
מוכרר ושוב לצערי מוכר

בוקר אור לך יקירתי קראתי את המכתב שרשמת לפורום וחייבת לציין שלפני שיגיד את דעתי אני הייתי בעברי הרחוק בקשר של אלימות פיזית ומילולית קשה ולצערי בחורה שנמצאת במקום שפל וקשה כזה ב90 אחוז מהמקרים לא עוזבת וגם לא מתלוננת תגובתך ותגובת אימך הייתה נורמלית לחלוטין אך לא תעזור בכלום לצערנו ויש מיליון נשים שחיות חיים שלמים תחת טרור ואלימות מכול סוג שהוא לי היה מזל גדול אבל לצערי מטעות הן הנשים שמעיזות לשבור מעגל מטורף שכזה כי לרוב הגבר המכה בונה לאט ובכוחמה את השטח לפני שמרים ים ואז אחרי עבודת נמלים של השפעה פסיכולוגית על הבחורה ורק אחרי שבטוח ששטף את מוחה מספיק והיא כבר תלויה בוא רגשית ונפשית מרשה לעצמו להתחיל לחבוט בה כאילו הייתה שק לפריקת עצבים ושוב מציינת בפניך שלו יכולת לעשות כלום כי גם עם המשטרה ההיתה מגיעה כול עוד הבחורה לא תעיד למשטרה אסור להתערב והם גם די נמנעים מזה וזה בגלל שתי סיבות עיקריות אחת שברוב המקרים הבחורה לא מעידה מפחד ועם כן מעידה לצערנו לרוב גם חוזרת ואז הסכנה הגדולה מכול לחייה של הבחורה כי כאן נכנס רצון הנקמה של הגבר בבחורה ולצערנו בהרבה מקרים נגמר ברצח מסיפורי האישי יכולה להגיד לך שאני קמתי ועזבתי עזבתי גם את העיר שבא גרנו וחייתי תקופה בפחד מכול רישרוש הכי קטן זה תהליך ווזה קשה ומלא בבלבול כאב וחוסר ביטחון מוחלט אז הדבר היחידי שנשאר לנו לעשות זה להתפלל ולקוות שהבחורות המצאו את הדרך אחוצה אבל לרוב התערבות חיצונית רק מחמירה את המצב ובגלל זה צריך לשקול טוב טוב לפני כי גם אתן יכולתן להיות נתקפות ביד הגבר המכה ככה שמה שעשיתן זה הדבר היחידי והנכון שהיה אפשר לעשות ולצערי זאת הפעם הראשונה שלכן שרואות דבר שכזה אבל לאלפי נשים זה שגרת חיים כואבת ומחרידה של יום יום מקווה שמי שכן נמצאת במקום קשה שכזה תקרא את הסיפור שלך ואת תגובתינו ואולי תקבל את האומץ לקום וללכת כי אני יכולהה להגיד על עצמי שאני היום מאושרת עד הגג שחיי חזרו למסלול אבל ברור לי שאני אחת למיליון
 
גם אני הייתי מדווחת

כי נשים צריכות לעזור לנשים ולא משנה אם היא חסרת ישע בגלל א' ב' או ג' - זה לא לעניין. גבר לא צריך להשתולל עליה בצימר ולא בשום מקום אחר, וגם היא לא עליו כמובן! ברגע שדברים יוצאים לאור, אז יש לאנשים האלו יותר סיכויים להודות בבעייה, להכיר בה, לתעד ואולי אף לטפל בעצמם/ לשרוד במקרים קשים.
 

sinnamon

New member
הבחורה קטינה... חובה לדווח !!

במיוחד אם האם "סידרה" את הבילוי. לא נראה לי שהאם תטפל בבעיה.
 

יאמאס

New member
לזאת שבהלם... ובכלל

מבינה אותך, גם אני הייתי בהלם מידיעות כאלה, אבל הגיע הזמן שכולנו נצא מההלם והשאננות, או ההרגל שבשמיעת חדשות הקשורות באלימות כלפי נשים. משתתפת בצערה של הבחורה, הלוואי שההודעה למשפחה שלה רק יעזור לה לצאת ממעגל האלימות הסבוך שהיא בטח נמצאת בו. ומשתתפת בבאסה הגדולה של בעלי הצימר. כבעלת צימר, ממש לא הייתי רוצה לעמוד בסיטואציה כזאת. ואם כבר, אז יש לי שאלה בתור "טירונית" בתחום... לבעלי צימרים: אם קורה, והאורחים מתנהגים, איך לומר... גרוע!... כלומר, מתקשרים וצועקים עליכם בטלפון, עושים רעש ובלאגן, ועוד - כמו המקרה האלים הזה שהתחיל את הרב שיח הנוכחי. מה עושים? האם יש לגיטימציה להגיד להם - קחו את התשלום היחסי (בהנחה שהם היו כבר לילה אחד) וסעו לשלום? כלומר, הם מתארחים במקום שלי כביכול, אך מה החוק אומר על מקרים קיצוניים שכאלה? לא יאומן, אך באמת יש אנשים לא פשוטים, בכל מקום, וגם כאן במדינתינו הקטנה. אני יכולה לומר תודה לאל שרוב רובם של אורחיי אנשים מקסימים נעימים ומפרגנים. איזה כיף.
 
למעלה