מחפשת המלצה למלון באילת שמתאים לילד בן 2 ו4

אימאי

New member
מחפשת המלצה למלון באילת שמתאים לילד בן 2 ו4

אשמח לשמוע המלצות על מלונות שמתאימים לילדים קטנים. האם מלון המלך שלמה יכול להתאים ? או הנסיכה ?
 
מלונות מומלצים לילדים

מלון המלך שלמה(המומלץ שלי בדרגת 5 כוכבים,בשל היקף הפעילות לילדים),מלון מגיק סאנרייז.מלון מגיק פאלאס ואם יש תקציב-מלון דן אילת(אחד משני המלונות המובילים עם פעילות מצויינת לילדים). ככלל-כדאי לדעת-בקיץ לרוב מלונות אילת יש פעילות מתאימה לילדים.
 

אימאי

New member
פעילות לילדים במלונות

תודה על התגובה. חשוב מאוד שהפעילות תתאים לילדים קטנים בני 2 ,4 ,האם במלונות שהזכרת זה כך? והאם באחד מהמלונות שהזכרת יש בבריכת הפעוטות מגלשות קטנות או משהו דומה או שזאת בריכה ריקה בלי כלום בתוכה?
 
פעילות לילדים

אכן יש פעילות לילדים בגילאים שציינת.אני מציע תמיד לבדוק את הנושא מול מחלקת ההזמנות של המלון או מול הסוכן משום שתמיד יש עדכונים שגם אני לא יודע(לפעמים). לגבי מגלשות-אין ממש קטנות אבל ההורים יכולים לגלוש עם הילדים במלונות הבאים-דן אילת,הנסיכה וגולדן טוליפ קלאב.
 
מסכימה עם מלונאי דרומי

ומוסיפה גם את קלאב מד שהוא לדעתי אחד הטובים ביותר עם המון פעילויות והפעלות באתר של פאתל נכתב: "מועדון ילדים בקלאב מד קורל ביץ' קיים מועדון ילדים לגילאי ארבע עד אחת עשרה המספק לילדים מקום חוויתי עם משחקים, הפעלות, יצירה, טיולים, השגחה בחוף ובבריכה והפקת מופע ילדים בשילוב תחפושות. מרבית הפעילות במלון מועברת מחוץ למועדון הילדים ע"י צוות G.O מקצועי. בצמוד לבריכת הפעוטות נמצא מתחם מתקני ילדים (מגלשות ועוד) הפתוח במהלך כל שעות היום. בקלאב מד קורל ביץ' אילת תמצאו 2 מועדוני ילדים: פטיט קלאב – לילדים בגילאי שנתיים עד ארבע – בתוספת תשלום ובהרשמה מראש. המועדון פועל כגן ילדים לכל דבר, ההורים משאירים את הילדים במועדון והמדריכים מעסיקים את הילדים לאורך כל היום עם מגוון הפעילויות במלון. המדריכים גם לוקחים את הילדים לארוחות בחדר האוכל. מיני קלאב – לילדים בגילאי 4 עד 11 – ללא תשלום, הרשמה במקום. המועדון פועל כגן ילדים לכל דבר ומתקיימת בו ובמלון פעילויות לאורך כל היום. כולל ארוחות משותפות עם הילדים והמדריכים. "
 

daniel11221

New member
הצעה

המלך שלמה הוא מלון מצויין לילדים אין ספור פעליויות ספינה כזאות עם יצירות כל הכף לילדים דרך אגב הוא גם מלון מצויין להורים היינו שם עם ילדנו שנה שעברה הנסיכה לא היינו אלב שמענו מחברים שהוא לא מתאים לילדים רויאל גרדן מאוד מתאימים לילדים בריכות יצירות ברכה עם חול ים מאוד כף מג'יק פאלאס במידה ששיפוץ המג'יק ג'ונגל נגמר
 
רויאל גרדן

אתמול חזרתי עם שני ילדים מרויאל גרדן אחלה מלון ברכה דמוית חוף ים צל מים רדודים מטבחון מאד מאד נקי כל בקשה שלנו נענתה באופן מיידי ומלא בחדרים מדיח וכלים ומקרר ומיקרו וניתן להכין חלק מהארוחות בחדר מיזוג טוב מינימרקט מועדון ילדים נחמד מיקום מעולה ליד נטיילת נהננו מאד מאד ממליצה בחום
 
למעלה