עמדות ספוטינג מאובטחות בשערי תפעוליים

עמדות ספוטינג מאובטחות בשערי תפעוליים

השבוע ביקרתי בבמה, שגובהה 3 מטרים. ברור לכולנו שבמה זו אינה מספקת את צרכינו. לכן היא גם לא מספקת נגזרת ביטחונית ואסביר:
אחת מבעיות האבטחה בנתב"ג היא המצאותם של חובבי תעופה בקרבת הגדרות כסכנה פוטנציאלית. על מנת להפוך אותם לחשודים ולמנוע הסתובבות מיותרת סביב הגדרות, ראוי להסדיר נקודות תצפית נאותות ולספק להם אמצעי אבטחה כמו גם גובה וראות.
אחת האפשרויות היא לבנות מגדלי תצפית בצמוד לשערי התפעול, כך שניתן יהיה לעבור בידוק לפני מתחם המגדל, אשר יהיה מגודר כך שלא ניתן יהיה לחדור או לצאת מתוכו.
ככל שיבו מגדלים אלו, ניתן יהיה להוציא נוהל על פיו יחול איסור הסתובבות סביב גדרות שדה התעופה וכל העושה זאת מסתכן במעצר וענישה.
כך גם אבטחת השדה וגם אנחנו, נוכל ליהנות כל אחד מצריכיו הוא.
מה דעתכם?
 
כמה הערות

"אחת מבעיות האבטחה בנתב"ג היא המצאותם של חובבי תעופה בקרבת הגדרות כסכנה פוטנציאלית. על מנת להפוך אותם לחשודים ולמנוע הסתובבות מיותרת סביב הגדרות", מהיכן הסיבה הזו, מהבטחון הסבירו לך את הסיבה למרחק מהגדר ההתרעה?
ובמה בגובה 3 מטר גובה אינה מספקת את הסחורה עבורינו, ממרחק כזה לגדר כמעט אותו גובה כמו הגדר שממול.

הבמה טובה בעיקר לצילום להמראות מ 26

התצפית אינה מגיעה לספוטינג אמיתי כמו בחו"ל, קרוב למסלול ב 50 מטר לפחות וגדר למטה מרחק 2 מטר.

בניית מגדלי תצפית רעיון טוב, עדיף עם כניסות בתשלום כחלק מעבודה של אנשי אבטחה בבידוק בטחוני כמו שיש במרפסת ענקית ב- T1 בפרנקפורט.
ענישה ומעצר כל מי שנוגע וחודר דרך הגדר לשטח האווירי זה רעיון טוב.
 
אני חושב שמנקודת מבט של סייר הביטחון

כל זיהוי של אדם סביב גדרות שדה התעופה מהווה בעיה עד לזיהוי מוחלט. זה נטל, עליו חשבתי זמן רב. הרעיון שלי הוא למעשה " למגנט" את כל הסקרנים כך שבשטח " יישארו " רק אלה שלא צריכים להיות שם. תחשוב על זה קצת, זיגי
 


 
למעלה