חברת התעופה נוספת בדרך לסגירה: אייר ברלין

כן, אח שלי טס איתם בעבר מכאן למינכן לפני שהקו נסגר

ובהמשך עשה עוד טיסה מכאן לברלין, סיפר לי שנהנה לטוס איתם.
 

ofleisher

New member
פעם אחרונה שטסתי איתם

לברלין, בתחילת ספטמבר, הצוות כבר היה בדיכאון כי הם הבינו שאין עתיד...

דרך אגב, פשיטת הרגל שלהם שונה לגמרי ממונארך אבל זהה לחלוטין לאל איטליה.....
אייר ברלין הינה בבעלות של קבוצת עסקים מהמפרץ (קטאר)שמחזיקה בבעלות על חברות תעופה נוספות וביניהן איבריה , בריטיש איירוייס ואל איטליה ( קבוצת IAG) .

לאחר הרכישה הושקעו כספים רבים בחברה וכשהגיעו להבנה כי אין אפשרות במודל הנוכחי להרוויח כסף פשוט נטשו את החברה ל״גסוס״ , תוך הבנה שעקב העסקה של עובדים רבים הממשלות לא יתנו לחברות באמת ליפול....

במקרה של אייר ברלין הממשלה הגרמנית החליטה להלאים את החברה, הזרימה סכום כסף (לא גדול כ 150 מליון אירו) על מנת לתת עוד זמן להתארגנות....בזמן זה דאגו למקסימום עובדים להיקלט בתעשייה בחברות אחרות (למעט טייסים שלהם יש ביקוש גבוה מאוד בכל מקרה) ולאחר מכן ימכרו את המטוסים והנכסים על מנת לצמצם את החובות.

לדעתי אף נוסע לא אמור להיפגע בצורה משמעותית . יש מספיק זמן להתארגן עד הסגירה...

המקרה באל איטליה שונה לדעתי בעיקר כי זו החברה הגדולה והלאומית באיטליה שבה יש הרבה יותר עובדים ואין אף חברה איטלקית אחרת שבאמת יכולה להיכנס לנעליים שלה ולכן הממשלה האיטלקית מזרימה כספים מהמאגרים המאוד ריקים שלה....

חג תורה שמח.
 

Sephiroth

Member
כל המטוסים של איר ברלין חכורים

הם לא צריכים למכור שום דבר
 
לא כולם, לפחות מחצית מהצי שלהם קנויים

לפחות יש בצי 144 מטוסים, אולי 81 מטוסים קנויים.
כל ה- 81 מטוסים יעברו לקבוצת לופטאנזה, כל החכורים יוחזרו לבעלותיהם.
 
לא נשמע סביר

אם כל המטוסים שלהם חכורים סימן שאין לחברה הזאת כמעט שווי בהנחה שגם המשרדים שהם יושבים בהם לא שלהם אלא מושכרים.
&nbsp
לא נשמע סביר שאיתיחאד שילמו כל כך הרבה כסף על כלום
 
הסכם: LH תרכוש מאייר ברלין 81 מטוסים,ותעביר אליה 3000 עובדים

רכישת 81 מתוך 144מטוסים (מה שלא תרכוש - חכורים) ו 3000 מתוך 8500 עובדים יעברו ללופטאנזה, בהם טייסים וצוות דיילים ואנשי תחזוקה נדמה לי.

העיסקה הייתה אמורה להיחתם היום.

http://www.ynet.co.il/articles/0,73...net&utm_medium=xhtml&utm_campaign=mivzakimnet
 
למעלה