חברת תעופה מומלצת לרילוקיישן

king iverson

New member
חברת תעופה מומלצת לרילוקיישן

היי
אני יוצא לרילוקיישן בדבלין, וקיבלתי מהמעסיקה שלי תקציב של 150$ להעברת ציוד אישי שלי (אני לא מעביר ריהוט, רק בגדים ומעט ציוד אישי). אני מעריך את כמות הציוד בכ-4 מזוודות. אני מעדיף להעביר אותו לחו"ל בתצורה של ארגזים (כי אין לי 4 מזוודות). אני יכול לבחור לטוס עם כל חברה אירופאית שאני רוצה בערך, מכיוון שגם ככה הטיסה כרוכה בקונקשן (ראיתי עם טורקיש, לופטהנזה, אייר פראנס וכד').
האם יש חברה מומלצת למשימה כזאת? האם צריך ליצור קשר מראש כשמדובר בכמות ציוד כזאת?

תודה רבה!
 

malder

New member
תשובה

היי,
קודם כל בהצלחה בדרכך החדשה :)
ארבעה ארגזים סה"כ זה לא סיפור בשביל חברות התעופה (מעל 6 כן), כך שאין צורך ליצור קשר, אלא אם כן אתה מתכוון להעביר חומרים מסוכנים כלשהם.
טורקיש שונה מלופטהנזה ואייר פראנס כי היא משתמשת בשיטת הקילוגרמים לעומת השתיים האחרות שמשתמשות בשיטת החתיכות. כך שאתה צריך לעשות חושבים כמה משקל להערכתך ישקלו ארבעת הארגזים. טורקיש גובים מת"א לדאבלין 15$ לכל ק"ג נוסף (מעבר ל- 20), ואילו איירפראנס יגבו ממך 135$ עבור 3 מזוודות נוספות אם הכרטיס שנרכש עבורך הוא כרטיס רגיל (בלי הנחות למיניהם).

כל המידע זמין עבורך באתרים של החברות השונות.

אישית אני חושב שהייתי הולך על אייר פראנס.
 

easyJet

New member
עד כמה שזכור לי

לטורקיש לא ממש משנה מה משקל המזוודה (מניסיון איתם) גם אם תעביר מזוודה שהיא 25-28 קילו לא יגידו כלום, זה היה אז כשעבדתי בשדה. לפני כשנה וחצי היום אני לא יודע מה ההנהלים.

שים לב שאם אתה שולח ארגזים אל תשים שום דבר שביר, לא יעזור כמה שתרשום על זה שזה שביר. פשוט אל תעשה זאת. כמו כן אל תשים דברי ערך.
 
למעלה